Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - scheur

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 617 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28908 - scheur
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1663 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

opie_jopie 2-5-2005 21:26 Print reply

Posts: 424
in de fabriek kerel heeft er cker 3 liter water in gedaan om sneller te laten afkoele
 
ik hou van het leven ik hou van de zon ik open de deuren en flikker zow van het balkon :-e
!Erwin! 2-5-2005 21:38 Print reply

Posts: 498
frame wegpleuren en ander frame halen
 
richard3 2-5-2005 21:48 Print reply

Posts: 5198
zit onderin zeker nog water


maar achter is het er in gelopen en voor het daar is :S dunno maar was echt fucking heet dat frame verbrande bijna mijn hand en dat was na 5 a 6 min nog want toen kwam ik er pas achter

 
op naar de grote brommers
Rio88 2-5-2005 22:11 Print reply

Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: opie_jopie

in de fabriek kerel heeft er cker 3 liter water in gedaan om sneller te laten afkoele



dat lijkt me onzin, en heb daar nog nooit van gehoord
 
Fievet 2-5-2005 22:12 Print reply

Posts: 1556
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: redclassic

[...]



dat lijkt me onzin, en heb daar nog nooit van gehoord


Denk dat dat sarcastisch bedoeld was over die 3 liter water

edit: Jah dus

Dit bericht is ge-edit door Fievet op 2-5-2005 22:45
 
Rio88 2-5-2005 22:12 Print reply

Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fievet

[...]


Denk dat dat sarcastisch bedoeld was over die 3 liter water


ahja kan ook, heb ik ut gewoon verkeerd begrepen
 
opie_jopie 2-5-2005 22:13 Print reply

Posts: 424
iemand die um snapt
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fievet

[...]


Denk dat dat sarcastisch bedoeld was over die 3 liter water

 
ik hou van het leven ik hou van de zon ik open de deuren en flikker zow van het balkon :-e
hondansr1 2-5-2005 22:43 Print reply
Posts: 71
daag heren

ten eerste dan zit dat water er toch al heel lang in denk ik zo
en ten tweede hoe word dat water warm want ijzer moe wel heel wamr worden wil het gaan scheuren e als die tekening van jou brommer is dan is het als ik het goed zie een nsr frame en die zijn is minimaal jaar of 7 8 oud en dan moe dah water er al zo lang in zitten en dah frame tot aan de nok toe gevuld zijn geweest

nou ik dnke het nie of het is gewoon pech dat ie daar gescheurt is of er is mee gerotzooit maar lasse kan wel is wel risco natuurlijk maar hou het dan zeker in de gaten wat je las verder gaat doen ennuh wel ff schuure en ff opnieuw spuiten anders krijg je zo`n verrot fram naar verloop van tijd zonde
 
brommercrazy 2-5-2005 22:45 Print reply

Posts: 2594
Van onderen een passende bus erin slaan, en vast lassen.
 
richard3 3-5-2005 1:04 Print reply

Posts: 5198
de kanten is op de onderste buis naar beneden gedraaid en op de bovenste naar boven gedraait dit kan alleen als ie met heel veel kracht open gesprongen is en dit kan alleen als er dus veel kracht van binnen uit is geweest

ik zat eerst te denken door drempels waar ik hard over heen gegaan ben maar dat kan niet nu bijde kanten verbogen zijn dus die keuze valt al af

dan ooit es met een wielie maar dat is de zelfde zoort schade als bij optie 1 en valt dus ook af

dan hou je over veel toeren trekken met 70cc en een zwake plek in het frame
maar dan heb je ook niet deze beschadeging dus kan ook niet


dan zou onder veel druk en een zwakke plek met in het ijzer door roest of zo dat ie dan gebarste is *maar hij is gewoon het hele rondje door dus niet 1 deel niet of zo nee gewoon helemaal door kan je zo een schroevendraaier door heen halen


ik vindt het erg raar dat dit gebeurt is en zal er ook wel problemen mee krijgen aangezien mijn ma er al op tegen was dat ik hem op zou voeren en ze dit dus als gevolg zal zien

tenzij jullie mij kunnen helpen een andere reden tegen met een argument waarom en natuurlijk een goede manier vinden om het te fixen
 
op naar de grote brommers
Blorn 3-5-2005 1:11 Print reply

Posts: 13825
Gewoon kwestie van verotte framebuis door opspattend water.

Buis erin, lassen, klaar.
 
hondansr1 5-5-2005 22:03 Print reply
Posts: 71
kom op man opspattend water gaat een frame nie van rotten gewoon mooit blank maken mooie las leggen weer mooi schuren en spuiten en gewoon in de gaten houden hoe die las zich verder ontwikkelt. lijkt me sterk dat je frame scheurt door het opvoeren want ze racen er mee en dat volgens mij zonder verstevegingen en in duitsland hebbe ze de zelfde nsr`s en rijden daar stand aard al veel harder en als het egt niet meer vertrouwt inversteer in nieuw framepje en gaat dagje aan het sleutelen
 
zulu007 5-5-2005 22:35 Print reply

Posts: 1362
heb je geen rare klap gehad dan
 
Joostvdw 5-5-2005 22:42 Print reply

Posts: 4789
tis zoals blorn zegt, die framepjes staan daarom bekend, door dat "gat" achter het balhoofd kan makkelijk water naar binnen, dan gaat die buis roesten van binnen,

wat ook zou kunnen is dat dit al eerder is gebeurd en slecht gerepareerd, dan scheurt dit zo weer door...
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
christianos 5-5-2005 22:50 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansr1

kom op man opspattend water gaat een frame nie van rotten gewoon mooit blank maken mooie las leggen weer mooi schuren en spuiten en gewoon in de gaten houden hoe die las zich verder ontwikkelt. lijkt me sterk dat je frame scheurt door het opvoeren want ze racen er mee en dat volgens mij zonder verstevegingen en in duitsland hebbe ze de zelfde nsr`s en rijden daar stand aard al veel harder en als het egt niet meer vertrouwt inversteer in nieuw framepje en gaat dagje aan het sleutelen


, ja woor, wedden dat als jij je frame 8 jaar lang lsecht behandeld dat ie doorgerot is, daar hebben zelf rieju's van na 2000 giagantische last van.
dacht je BTW van pekel?
 

Dit topic is 1663 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved