Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MHR80 Derbi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 834 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28160 - MHR80 Derbi
Pagina 7 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina
Dit topic is 5972 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bullet 20-4-2005 16:19 Print reply

Posts: 12150
andere membraan komen als je een std malossi 80 hebt is toch echt zonde van je geld.

verschil is nouwlijks voelbaar met zon "tamme" cilinder
 
**My BungHole Will Speak Now**
Killerbean 20-4-2005 16:23 Print reply

Posts: 3243
zelfs als je hem tuned is het orginele membraan prima hoor !

en een top-racing krukas? de orginele is beter

Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 20-4-2005 16:26
 
RX loos
Gilera Gsm 20-4-2005 16:26 Print reply

Posts: 2376
Origineel membraan is ook prima alleen een 4 kleps geeft toch net iets meer power.
 
[RRT] Lost-P 20-4-2005 16:26 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm

Origineel membraan is ook prima alleen een 4 kleps geeft toch net iets meer power.


je merkt er echt zo goed als geen fuck van hoor...

Edit: Zoals Bullet al zei...de cilinder is veel te tam om t verschil ECHT te voelen...

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 20-4-2005 16:27
 
Chille Tune shit dan
Killerbean 20-4-2005 16:26 Print reply

Posts: 3243
het verschil is voor het geld niet merkbaar
 
RX loos
robertsx 20-4-2005 16:27 Print reply

Posts: 91
Dus ori krukas en membraam kan (eerst) wel? Alleen carburateur en koppelingsplaten dus..
Andere lagers mss?

Dit bericht is ge-edit door robertsx op 20-4-2005 16:28
 
Gilera Gsm 20-4-2005 16:28 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

[...]


je merkt er echt zo goed als geen fuck van hoor...

Edit: Zoals Bullet al zei...de cilinder is veel te tam om t verschil ECHT te voelen...

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 20-4-2005 16:27


Echt wel. Is wel degelijk merkbaar. Trekt iets harder onderin.
 
Gilera Gsm 20-4-2005 16:29 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robertsx

Dus ori krukas en membraam kan (eerst) wel? Alleen carburateur en koppelingsplaten dus..
Andere lagers mss?

Dit bericht is ge-edit door robertsx op 20-4-2005 16:28


Als je besluit de ori krukas te houden en de lagers zijn nog prima zou ik ze niet gaan vervangen.
 
Killerbean 20-4-2005 16:30 Print reply

Posts: 3243
Moet gewoon lukken op je orginele krukas als die nog in nette staat is.

membraan kan je ook orgineeel laten

de carburateur zou ik of 19 of 21mm voor nemen
(als je 21 wilt moet je ook een ander spruitstuk, das dat ding wat tussen je membraan en je carb inzit)

en koppelingsplaten zou ik ook nog dicht laten en eerst kijken OF ze wel slippen
 
RX loos
Killerbean 20-4-2005 16:31 Print reply

Posts: 3243
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm

[...]


Echt wel. Is wel degelijk merkbaar. Trekt iets harder onderin.


dat zeg je precies goed, iets

het is zo'n miniscuul verschil en t geld niet waard
 
RX loos
[RRT] Lost-P 20-4-2005 16:31 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean

[...]


dat zeg je precies goed, iets

het is zo'n miniscuul verschil en t geld niet waard


preeciies!
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 5972 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved