Ariej |
18-4-2005 18:26 |
 Posts: 3685 |
parmakit maakt niet zoveel eigenlijk,
en zeta cilinder presteren niet erg hoog, is eerder normale 70cc
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
meneer zuigerveer |
18-4-2005 18:28 |
 Posts: 1395 |
bij de bromboer zijden ze dat dit een cilindre is met de zelfde kwaliteit als malossi
|
|
... |
|
marco16 |
18-4-2005 18:31 |
Posts: 74 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: meneer zuigerveer
bij de bromboer zijden ze dat dit een cilindre is met de zelfde kwaliteit als malossi
Dat zelfde kreeg ik dus ook te horen. Maar in hoeverre je dat geloven moet..... De prijs is er bij malossi echt naar. Parmakit is gewoon stukken goedkoper.
|
|
|
|
mcdronkz |
18-4-2005 18:32 |
 Posts: 32777 |
jah parmakit presteert wel leuk
maar geen malossi verwachtingen ervan hebben denk ik
|
|
|
|
MT5-honda_pwnz |
18-4-2005 18:38 |
 Posts: 1595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
jah parmakit presteert wel leuk
maar geen malossi verwachtingen ervan hebben denk ik
voor mt wel
|
|
|
|
Hans F |
18-4-2005 18:41 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ariej
parmakit maakt niet zoveel eigenlijk,
en zeta cilinder presteren niet erg hoog, is eerder normale 70cc
parmakit maakt heel veel
http://www.parmakit.com/
|
|
|
|
marco16 |
18-4-2005 18:43 |
Posts: 74 |
Ah, zie, ik vind malossi net te duur, een eurokit te slecht, en een eurocilinder vink ook net te. Parmakit is voor mij de oplossing eerlijk gezegt aangezien deze toch een nicosyl want heeft en toch nog redelijk fatsoenlijk geprijst is!
|
|
|
|
Joostvdw |
18-4-2005 20:23 |
 Posts: 4789 |
parmakit moet je ff afwerken dan is het een prima cilinder
zeta cilinders staan bekend als redelijk laagtoerige cilinders, maar wel goed
ik was zelf ook erg tevreden met m'n 50zeta
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Palava |
18-4-2005 20:33 |
 Posts: 2866 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
parmakit moet je ff afwerken dan is het een prima cilinder
zeta cilinders staan bekend als redelijk laagtoerige cilinders, maar wel goed
ik was zelf ook erg tevreden met m'n 50zeta
nou, mijne is niet laagtoerig
|
|
|
|
KS Racing |
18-4-2005 20:42 |
 Posts: 193 |
de luchtgekoelde parmakit cilinders schijnen niet slecht te zijn, maar ik heb zelf een parmak*t voor nsr gehad, met chroomwand maar was te hoogtoerig en zakte onder 8000 rpm helemaal weg, een immitatie, charmoo was veel beter die heb ik nu dan ook.
|
|
|
|
Mr.MTX |
18-4-2005 21:26 |
 Posts: 1854 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: KS Racing
de luchtgekoelde parmakit cilinders schijnen niet slecht te zijn, maar ik heb zelf een parmak*t voor nsr gehad, met chroomwand maar was te hoogtoerig en zakte onder 8000 rpm helemaal weg, een immitatie, charmoo was veel beter die heb ik nu dan ook.
Dan doe je toch echt iets fout...
|
|
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU! |
|
speedfreak |
18-4-2005 21:28 |
 Posts: 1218 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX
[...]
Dan doe je toch echt iets fout...
idd, zal wel aan vertanding en/of afstelling hebben gelegen of de cilinder was helemaal op
|
|
|
|
Mr.MTX |
18-4-2005 21:33 |
 Posts: 1854 |
Op mijn MB tje reed het goddelijk met 13-45 std vertanding en 12 Keihin (std)... Ligt gewoon aan je afstelling, maar dat was al eens gezeht
|
|
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU! |
|
marco16 |
19-4-2005 7:36 |
Posts: 74 |
Op het net word vaak gesrpoken over 70cc. Dit terwijl ik in verscheidene webshops tegenkom dat ze 68 cc zijn. Kan dat kloppen?
|
|
|
|
SjorsP |
19-4-2005 7:52 |
Posts: 16 |
Wat voor uitlaat raden jullie aan bij de parma kit?
een goede uitlaat voor het optrekken zeg maar
|
|
|
|