Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 225 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #28143 - cilinder
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1381 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PRO TUNING 18-4-2005 13:32 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

Cilinders zijn altijd ligt conisch, dit ivm uitzetting, alleen zoveel is overdreven lijkt me.


Cilinders horen cilindrisch (recht) te zijn, de zuiger loopt meestal conisch.
 
marco16 18-4-2005 16:10 Print reply
Posts: 74
Hij is iderdaad conisch. Ik heb het zelf nog nooit gezien of van gehoord. Alleen weet ik wel dat er een nieuwe op moet. Deze afwijking is niet normaal

Dit bericht is ge-edit door marco16 op 18-4-2005 16:10
 
RCR 18-4-2005 16:23 Print reply

Posts: 658
is het niet zelf gedaan, vriend van mij had op zn mtx van 79 49 gemaakt. Zoiets zou ook kunnen
 
RCR => Rode CR
marco16 18-4-2005 16:26 Print reply
Posts: 74
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RCR

is het niet zelf gedaan, vriend van mij had op zn mtx van 79 49 gemaakt. Zoiets zou ook kunnen


Het vervangen van de cilinder omdat hij conisch is voor mij niet de enigste reden

Hij heeft namelijk ook nog een vastloper gehad. Of hij uitgehoond is weet ik niet. Maar het is geloofk ook nog zo'n imitatie geval. En omdat ik hier persoonlijk geen fan ben word het dus vervangen

Ja, meningen over cilinders verschille.. ga mij niet vertelle wat nou wel en niet beter is want dan krijg je het eindeloze welles nietes verhaal weer
 
-Tom- 18-4-2005 17:09 Print reply

Posts: 4152
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING

[...]


Cilinders horen cilindrisch (recht) te zijn, de zuiger loopt meestal conisch.

Idd ja, klopt, was 't ff vergeten.
 
FTS Member

Dit topic is 1381 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved