Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 50 cc origineel meer power!!!honda mt btw

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 683 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27998 - 50 cc origineel meer power!!!honda...
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3075 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wildboy-michael 12-4-2005 19:31 Print topicpost

Posts: 986
jah maar mensen.dat heb ik ook met mijn 50 ori cilinder met 6 koelribben.
mijn setup is:70 cc luhao bocht,dubbele technodempers,16 mm carb en sproeier 80,en vertanding 15/45.
maar hij trekt echt niet.hij heeft geen vermogen en gaat maar 55 met wind mee.als ik wind tegen heb kan ik alleen maar in zijn 3 rijden.
hoe ken dit nou???
ik heb de inlaatpoort dat gaatje al iets groter geboord maar hielp niet.
ik heb nu een 50 snel en die rijdt veel beter.10x meer vermogen.kan je nagaan hoeweinig me originele 50 cc heeft.
graag reacties.
groetjes michael

 
BROMMERS>>>KOSTEN ALLEEN MAAR GELD>>MAAR ALTIJD BETER DAN SCOOTERSSS..!!

Bullet 12-4-2005 19:35 Print reply

Posts: 12150
wat?

ehm ja je ori 50cc is strontlangzaam (duuuhhh ) en nu heb je een 50cc die 10x meer vermogen heeft?

ehm joepie? nou niet echt een topic waardig (waarom denk je dat Nick je andere topic heeft gesloten? )
 
**My BungHole Will Speak Now**
the ghansman 12-4-2005 19:36 Print reply

Posts: 227
Die ori cil van honda MT zijn zo traag als wat. Alle poorten enzo zijn ultra klein. Je kan het beste de 50 snel er op laten zitten want aan die ori cil valt heel moelijk te tunen omdat ze enorm geknepen zijn, en omdat ze van gietijzer (niet van aluminium) zijn.
 
Altijd druk met heelveel niks
koen-z 12-4-2005 19:36 Print reply

Posts: 3702
gewoon een techno bocht er op doen jochie
 
wildboy-michael 12-4-2005 19:37 Print reply

Posts: 986
tering kan niemand serieus doen hierzow??
is gewoon een vraagie hoor.
ik wil me 50 originele cilinder sneller maken en zorgen dat ie meer power heeft.
heeft iemand suggesties??
ook al zet ik 16 mm carb erop nog steeds nix.en dan kan ik hem wel anders vertanden maar dan rijdt ik nog maar 30
 
BROMMERS>>>KOSTEN ALLEEN MAAR GELD>>MAAR ALTIJD BETER DAN SCOOTERSSS..!!
bereheer 12-4-2005 19:37 Print reply

Posts: 1901
wegflikkeren die cilinder jochie!
 
bloaze manne, meej diene woage!
Bullet 12-4-2005 19:38 Print reply

Posts: 12150
misschien je cilinder laten bewerken?

edit: originele cilinder? nou gooi maar weg

Dit bericht is ge-edit door Bullet op 12-4-2005 19:39
 
**My BungHole Will Speak Now**
[RRT] Lost-P 12-4-2005 19:38 Print reply
Posts: 4578
Dan moet je TUnen, wel eens van gehoord?

Anders ga je echt maar max. 50 met die cil
 
Chille Tune shit dan
the ghansman 12-4-2005 19:39 Print reply

Posts: 227
Quote:
gewoon een techno bocht er op doen jochie



Nope dat helpt niks bij de ori cilinders van MT. Die poorten zijn zo klein, dat een andere uitlaat (bijna) niks uitmaakt.
 
Altijd druk met heelveel niks
koen-z 12-4-2005 19:40 Print reply

Posts: 3702
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: michaelmt5

tering kan niemand serieus doen hierzow??
is gewoon een vraagie hoor.
ik wil me 50 originele cilinder sneller maken en zorgen dat ie meer power heeft.
heeft iemand suggesties??
ook al zet ik 16 mm carb erop nog steeds nix.en dan kan ik hem wel anders vertanden maar dan rijdt ik nog maar 30


vind je het soms vreemd dat hij kut reed????

zal ik je de pijnlijke waarheid nog maar een keerjte herhalen....

-je hebt een ori cilinder
en een 70cc bocht...(volgens jou)

 
bereheer 12-4-2005 19:41 Print reply

Posts: 1901
jaja ze zeggen wel eens de perfecte combinatie
 
bloaze manne, meej diene woage!
Apriliars105 12-4-2005 19:42 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: michaelmt5

tering kan niemand serieus doen hierzow??
is gewoon een vraagie hoor.
ik wil me 50 originele cilinder sneller maken en zorgen dat ie meer power heeft.
heeft iemand suggesties??
ook al zet ik 16 mm carb erop nog steeds nix.en dan kan ik hem wel anders vertanden maar dan rijdt ik nog maar 30


Ik snap het niet, je zegt in je beginpost:

Quote:
ik heb nu een 50 snel en die rijdt veel beter.10x meer vermogen.kan je nagaan hoeweinig me originele 50 cc heeft.



Dus waarom wil je de originele cilinder tunens???
 
As finishing touch, God created the Dutch
wildboy-michael 12-4-2005 19:43 Print reply

Posts: 986
jah precies.hehe eindelijk effe serieus.
maar ik ben al een nieuwe cilinder aan het regelen.ik weet niet of jullie mijn vorige topic hebben gelezen over klote 50 cc snel honda mt5
maar dit is het probleem.
ik heb zaterdag een nieuwe cilinder gekocht en bij die zaak hebben ze de zuiger er goed in gedaan enzo.en zondag zet ik hem erop en kanp.zuigerveer kapoet.terwijl de zuiger en alles verder goed zat.en hij brak bij 1500toeren dus stationair.maar ik wil eigenlijk dat me 50cc origineel dus harder gaat want laatst werdt ik aangehouden en die smeris zag meteen dat ik geen standaart cilinder erop heb.
dus jah.maar goed ik ga nu een 50 snel regelen.
ik heb trouwens ook nu een eurobegrenzer dus maakt nix uit of ik harder gaant
 
BROMMERS>>>KOSTEN ALLEEN MAAR GELD>>MAAR ALTIJD BETER DAN SCOOTERSSS..!!
koen-z 12-4-2005 19:44 Print reply

Posts: 3702
kan iemand me uitleggen wat hij wil weten?
 
the ghansman 12-4-2005 19:44 Print reply

Posts: 227
En zo'n ori cil tunen valt heel heel heel erg tegen. Zoals ik al zei, die dingen zijn van gietstaal/ijzer, en hebben extreem kleine poorten. Daar ben je nog wel ff zoet mee als je die wilt tunen. Je kan makkelijker een andere cil kopen. Voor MT zijn die helemaal niet zo duur.
 
Altijd druk met heelveel niks
wildboy-michael 12-4-2005 19:48 Print reply

Posts: 986
owkey bedankt voor de reacites.ik ga een andere nieuwe 50 snel regelen en die knal ik er gewoon op.
mazzels
 
BROMMERS>>>KOSTEN ALLEEN MAAR GELD>>MAAR ALTIJD BETER DAN SCOOTERSSS..!!

Dit topic is 3075 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved