Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Puch cilinder probleem.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 849 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27972 - Puch cilinder probleem.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1111 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

angelix 11-4-2005 20:42 Print reply
Posts: 6
jup dacht t wel
 
mulder 11-4-2005 20:54 Print reply

Posts: 13701
start ie ook niet als je wat benzine door het bougiegat gooit
 
John Huijben 11-4-2005 21:10 Print reply

Posts: 2433
met een brakke afstelling hoort hij gewoon te starten, of het moet wel heeeeel brak zijn maar da heb ik nog nooit meegemaakt, geeft altijd wel een teken van leven.
heb je wel overal goede pakkingen gemonteerd ?? met veel valse lucht kan het nog weleens voorkomen dattie echt niets doet.

ontsteking afstellen mischien ??
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
angelix 12-4-2005 13:14 Print reply
Posts: 6
gister ben ik vooruit geduwd door me scooter.
en op de 40 km per uur sloeg die aan, en nu start ie gewoon.

nou ja gewoon, hij krijgt te weinig bezine en slaat meteen af als je geen gas geeft waneer je stilstaat.

Maar een vriend gaat em voor me afstellen, ff oplette, zodat ik t de volgende keer zelf in orde kan maken.

bedankt voor de hullep mense
 
Mike de klerk 12-4-2005 14:18 Print reply
Posts: 211
Wat ook wel eens wil helpen, als je hem echt niet afgesteld krijgt omdatty gewoon niet wil starten is het volgende:

Pak een of andere spray (geen smering, maar bjivoorbeeld schoonmaak middel) met drijfgas, super licht ontvlambaar, haal je luchtfilter eraf. en tijdens het kicken ff in je lucht gat (van carburateur) sprayen terwijl je je gas schuif openhoudt (gewoon gas geven dus). Dat deed ik ook altijd, hij loopt dan ff en kun je toch wat afstellen of luisteren of hij teveel lucht krijgt endergelijke.
 
MH Furia Power 74cc aluminium + 21mm + Bidalot Race uitlaat
Joss 12-4-2005 15:17 Print reply
Posts: 88
draai de grondplaat van je ontsteking eens helemaal naar <b>links</b> en dan een klein beetje terug.

Als je t meteen goed wilt doen, 65cc heeft zo'n 1,2 a 1,3 mm voorontsteking nodig. Er vergroot je sproeier ff 8 maten ofzo.

Dit bericht is ge-edit door Joss op 12-4-2005 15:32
 
THE RED POWER 12-4-2005 16:14 Print reply
Posts: 81
je heb alles nog hetzelfde als met je 50cc zij je?
dus ook je luchtfilter?
dan is het handig om een stuk of wat gaten (8 of meer van 8mm ofzo) in je originele luchtfilter te boren, je kan wel alleen een grotere sproeier nemen, maar je heb ook meer lucht nodig natuurlijk.
als je met de originele carb. rijdt is een groter spruitstuk ook wel fijn.
maar je moet er goed op letten dat je overal goeie pakkingen tussen heb zitten, en mocht er ergens een powerbox aansluiting zitten, die ook afsluiten.
en wat voor uitlaat gebruik je? een te smalle uitlaat zorgde er bij mijn puch voor dat hij ook niet aan wou slaan.
 
go fast, or go home!

Dit topic is 1111 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved