Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - trekker-topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 856 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #27742 - trekker-topic
Pagina 22 van 30
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 28, 29, 30Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 31068 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MT70-nolimit 8-4-2005 16:44 Print reply

Posts: 4323
Jullie snappen het echt niet, fendt zuigt.
 
gaat lang goed
Sjoerd. 8-4-2005 16:45 Print reply

Posts: 2607
joh fendt ownt gewoon man
 
Sjoerd. 8-4-2005 16:46 Print reply

Posts: 2607
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exision

Vario is alleen nuttig voor mensen die niet kunnen schakelen...

9 van 10 van die harrys die bij de loonwerker in n vario rijden kunnen amper fatsoenlijk schakelen.

daarnaast is het hele traktor gevoel weg.
het is juist mooi om dat ding in een iets te hoge versnelling te knallen met 20 ton achter je kont en dan dat koppel op voelen komen samen met de mega block rook boven het dak die je in de schaduw van de neergaande zon kan zien



Dan ben ik de 10e
 
Spike RR 8-4-2005 16:47 Print reply

Posts: 296
fendt's van voor het variotijdperk wel ja
 
dacht t ook...
MT70-nolimit 8-4-2005 17:03 Print reply

Posts: 4323
*zucht, er valt ook niet met dat fendt volk te praten, rij eens op een andere trekker man. ik zal het nog 1x uitleggen, Fendt is:

1) Onnodig duur
2)Breekbaar als het gaat om de fendts met versnellingsbak
3) Breekbaar als het gaat om de variobak met zwaar werk
4) Zwak als het gaat om zwaar werk i.v.m de vloeistofkoppeling die je dan gewoon laat staan.

Nu jullie en dan ik weer, danku voor de aandacht.
 
gaat lang goed
Sjoerd. 8-4-2005 17:13 Print reply

Posts: 2607
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

*zucht, er valt ook niet met dat fendt volk te praten, rij eens op een andere trekker man. ik zal het nog 1x uitleggen, Fendt is:

1) Onnodig duur
2)Breekbaar als het gaat om de fendts met versnellingsbak
3) Breekbaar als het gaat om de variobak met zwaar werk
4) Zwak als het gaat om zwaar werk i.v.m de vloeistofkoppeling die je dan gewoon laat staan.



Nu jullie en dan ik weer, danku voor de aandacht.



1) Dat duur verdient ie terug. Bron: Boerderij van deze week: De fendt is 23 000 euro duurder als een nieuwe Deutz, maar dat verdient hij op 10 jaar MAKKELIJK terug ( Bron: Boerderij!)

2)Ik ken NIEMAND die ooit problemen heeft gehad met een bak. Miss heb jij een keer wat gehad wat je nou nog irriteerd.

3)Die variobak is dan een uitkomst omdat je dan bij zwaar werk niet hoeft terug te schakelen. Hij zoekt zelf als het ware zn koppel

4) Die vloeistofkoppeling is juist makkelijk, dan trekt ie beter, bij snel remmen : niet koppelen.

Praten jullie over brommers, daar hebben jullie verstand van. Ik blijf wel bij trekkers
 
MT70-nolimit 8-4-2005 17:16 Print reply

Posts: 4323
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AR50Gast

[...]



1) Dat duur verdient ie terug. Bron: Boerderij van deze week: De fendt is 23 000 euro duurder als een nieuwe Deutz, maar dat verdient hij op 10 jaar MAKKELIJK terug ( Bron: Boerderij!)

2)Ik ken NIEMAND die ooit problemen heeft gehad met een bak. Miss heb jij een keer wat gehad wat je nou nog irriteerd.

3)Die variobak is dan een uitkomst omdat je dan bij zwaar werk niet hoeft terug te schakelen. Hij zoekt zelf als het ware zn koppel

4) Die vloeistofkoppeling is juist makkelijk, dan trekt ie beter, bij snel remmen : niet koppelen.

Praten jullie over brommers, daar hebben jullie verstand van. Ik blijf wel bij trekkers


Echt weer zo'n stugge zeeuw dat van die brandstof mag dan waar zijn maar dan kan het nog alleen uit bij loonwerkers, en trouwens over die bakken, hier in de buurt gaan die dingen met bosjes te gelijk naar de klote, en punt 3 ik zit per jaar buiten school om al gauw 600 tot 700 uur op de trekker, ik rij op valtra, jd, case, mf, renault, claas, en ook fendt dus ik mag zoiets vinden.
 
gaat lang goed
Joscross 8-4-2005 17:19 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AR50Gast

[...]



1) Dat duur verdient ie terug. Bron: Boerderij van deze week: De fendt is 23 000 euro duurder als een nieuwe Deutz, maar dat verdient hij op 10 jaar MAKKELIJK terug ( Bron: Boerderij!)

2)Ik ken NIEMAND die ooit problemen heeft gehad met een bak. Miss heb jij een keer wat gehad wat je nou nog irriteerd.

3)Die variobak is dan een uitkomst omdat je dan bij zwaar werk niet hoeft terug te schakelen. Hij zoekt zelf als het ware zn koppel

4) Die vloeistofkoppeling is juist makkelijk, dan trekt ie beter, bij snel remmen : niet koppelen.

Praten jullie over brommers, daar hebben jullie verstand van. Ik blijf wel bij trekkers

Fendt waar ik op reed had wel bak problemen..
Je MOEST hem helemaal uit laten rollen voordat je em in de achteruit kon zetten, deed je dat niet, met volle koppeling in ook al ging je 1 km per uur, KRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

280 was dat.

Trouwens, die vloeistofkoppeling, voorkom je daar niet veel beter een verbrande koppeling mee?

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 8-4-2005 17:22

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 8-4-2005 17:56
 
MT70-nolimit 8-4-2005 17:20 Print reply

Posts: 4323
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

[...]

Fendt waar ik op reed had wel bak problemen..
Je MOEST hem helemaal uit laten rollen voordat je em in de achteruit kon zetten, deed je dat niet, met volle koppeling in ook al ging je 1 km per uur, KRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG


Kijk kijk joscross wij begrijpen elkaar.
 
gaat lang goed
Joscross 8-4-2005 17:26 Print reply

Posts: 12501
Iemand trouwens bekend met de Same Silver reeks?


Daar ben ik wel over te spreken eigenlijk
 
mikkel 8-4-2005 17:32 Print reply

Posts: 1587
ik ga noch altijd voor de fend je meot er een inverstering voor doen maar dan heb je ook wat de buuren van ons rijden al 20 jaar fent toen neiuwe gekocht altyijd goed onderhouden en nooit geen echten probleemen meej gehad dus zal wel aan julie rijden ligen of zo
 
glaasje op laat je berijden
arrier 8-4-2005 17:49 Print reply
Posts: 2221
kan iemand mij uitleggen hoe die vario gevallen werken. ik bedoel dr zit zon hendeltje op en dan moet je gasgeve ofzoiets. leg het eens uit? ik heb wel trekkerrijbewijs maar kan alleen maar met geschakelde overweg
 
MTX-speed 8-4-2005 17:50 Print reply

Posts: 1229
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

[...]


Echt weer zo'n stugge zeeuw dat van die brandstof mag dan waar zijn maar dan kan het nog alleen uit bij loonwerkers, en trouwens over die bakken, hier in de buurt gaan die dingen met bosjes te gelijk naar de klote, en punt 3 ik zit per jaar buiten school om al gauw 600 tot 700 uur op de trekker, ik rij op valtra, jd, case, mf, renault, claas, en ook fendt dus ik mag zoiets vinden.


1 van de grootste fouten van Fendtrijders is vaak dat ze een bepaald bedrag over hebben voor een nieuwe trekker. Dan kunnen ze kiezen tussen bijvoorbeeld een Fendt van 70pk en een NH van 110pk. Ze kiezen dan vaak Fendt omdat deze betrouwbaarder zijn. Het probleem is echter dat men dan deze Fendt wel voor werktuigen zet die eigenlijk voor die andere 110pk trekker zijn bedoeld. En neem van mij aan, Fendt kan het wel aan, maar het is op den duur toch nadelig. Zou je dit echter proberen met een NH van 70pk, gegarandeerd dat deze eerder naar de klote is dan de Fendt met hetzelfde vermogen.
 
Joscross 8-4-2005 17:52 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arrier

kan iemand mij uitleggen hoe die vario gevallen werken. ik bedoel dr zit zon hendeltje op en dan moet je gasgeve ofzoiets. leg het eens uit? ik heb wel trekkerrijbewijs maar kan alleen maar met geschakelde overweg

Niets..
Trekker kan gewoon niet afslaan, je kan in principe in de zwaarste versnellings met een dieplader er achter weg rijden. Of dat lukt weet ik niet:P
 
MTX-speed 8-4-2005 17:53 Print reply

Posts: 1229
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

[...]

Fendt waar ik op reed had wel bak problemen..
Je MOEST hem helemaal uit laten rollen voordat je em in de achteruit kon zetten, deed je dat niet, met volle koppeling in ook al ging je 1 km per uur, KRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

208 was dat geloof ik.

Trouwens, die vloeistofkoppeling, voorkom je daar niet veel beter een verbrande koppeling mee?

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 8-4-2005 17:22


Een 208 van de nieuwe serie???
Kinderziekte dan..... Of was het een 280?
 

Dit topic is 31068 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 22 van 30
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 28, 29, 30Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved