Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - motor kopen, maar welke :-v

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1054 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #27517 - motor kopen, maar welke :-v
Pagina 19 van 26
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 24, 25, 26Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 18187 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bart de scootergek 30-3-2005 20:02 Print reply

Posts: 8916
zeker de replys bovenaan de pagina niet gelezen?


maar verder een mooie fiets hoor, waarom doe je hem weg?
 
Honda RC-33
kreidler rs 30-3-2005 20:03 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nikos

Ik verkoop mijn mito , ideale beginners fiets.

kopen ?

afbeelding

jammer dat het een 2takt is
 
bier drinken en kut roepen
Leen 30-3-2005 20:03 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kreidler rs

[...]

jammer dat het een 2takt is


stfu
 
mr200r 30-3-2005 20:05 Print reply
Posts: 5122
Ken je de honda slr650 .
 
mr200r
kreidler rs 30-3-2005 20:06 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

[...]


stfu

happe naar peijneburg
 
bier drinken en kut roepen
bart de scootergek 30-3-2005 20:07 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

Ken je de honda slr650 .


nee nog niet, staan er een paar op marktplaats.

best leuke motors, met een opgeboord oid xr600 blok?

Dit bericht is ge-edit door bart de scootergek op 30-3-2005 20:08
 
Honda RC-33
Leen 30-3-2005 20:15 Print reply

Posts: 26877
gewoon een 2t kopen, al die slijtagepraat is je reinste bullshit, natuurlijk slijt en verbruikt het wel iets meer als een 4t, maar een 2t heeft ook 2x zoveel vermogen als een 4t bij gelijk aantal cc's dus nogal wiedes dat het iets meer zuipt
 
Exision 30-3-2005 20:55 Print reply
Posts: 283
Ja, vermogen doe maar rond de *1.8 .
Slijtage is meer, maar kwa kosten niet meer als een vergelijkbare 1 cilinder 4 takt die hetzelfde toerental ongeveer draait.
maar dat terzijde.

Het is gewoon NIET handig, een rs gaat nog wel, maar als je naar crossers oid gaat kijken zijn die alleen geschikt voor op het circuit of om jezelf eens in de week een keer uit te laten.

Daarnaast ken ik naast rs 250 en rgv 250/500 geen echt moderne racers meer die nog 2 takt gemaakt worden en meer als 125 cc inhoud hebben. dat komt door de milieu eisen, evenals het onderhoud. Mensen die een motor willen willen er op rijden, niet sleutelen. Nu is dat nog mooi zo een beetje met je brommer hoeren, maar de meesten hebben daar op oudere leeftijd geen zin meer in.

Dus wil je een motor als dagelijks vervoer, vergeet 2 takt, koop een VIER takt.
Keuze genoeg, lekker zuinig, relatief minder onderhoud enz. daarnaast rijd het als dagelijks vervoer ook veel fijner, het trekt altijd.
En met een mooie 4 in lijn heb je ook een wannebie powerband .


 
Lykantroop 30-3-2005 21:50 Print reply

Posts: 4754
ben je er nog steeds niet uit
 
Karlito 30-3-2005 22:25 Print reply

Posts: 519
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nikos

Ik verkoop mijn mito , ideale beginners fiets.

kopen ?

afbeelding


Voor hoeveel verkoop je hem?
 
Honda NSR - 70 CC Malossi - 20 MM Mikuni - Techno 70 CC Uitlaat | [b]I don't drive fast, I fly low!![/b]
Leen 30-3-2005 22:28 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exision

Ja, vermogen doe maar rond de *1.8 .
Slijtage is meer, maar kwa kosten niet meer als een vergelijkbare 1 cilinder 4 takt die hetzelfde toerental ongeveer draait.
maar dat terzijde.

Het is gewoon NIET handig, een rs gaat nog wel, maar als je naar crossers oid gaat kijken zijn die alleen geschikt voor op het circuit of om jezelf eens in de week een keer uit te laten.

Daarnaast ken ik naast rs 250 en rgv 250/500 geen echt moderne racers meer die nog 2 takt gemaakt worden en meer als 125 cc inhoud hebben. dat komt door de milieu eisen, evenals het onderhoud. Mensen die een motor willen willen er op rijden, niet sleutelen. Nu is dat nog mooi zo een beetje met je brommer hoeren, maar de meesten hebben daar op oudere leeftijd geen zin meer in.

Dus wil je een motor als dagelijks vervoer, vergeet 2 takt, koop een VIER takt.
Keuze genoeg, lekker zuinig, relatief minder onderhoud enz. daarnaast rijd het als dagelijks vervoer ook veel fijner, het trekt altijd.
En met een mooie 4 in lijn heb je ook een wannebie powerband .




1.6 tot 1.8 keer zoveel


en onderhoud valt reuze mee, 1x in de 2/3 maanden nieuwe zuiger in, met je 4t moet je eens in de maand olie/oliefilter vervangen, is net zoveel werk
 
bart de scootergek 30-3-2005 22:39 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

[...]


1.6 tot 1.8 keer zoveel


en onderhoud valt reuze mee, 1x in de 2/3 maanden nieuwe zuiger in, met je 4t moet je eens in de maand olie/oliefilter vervangen, is net zoveel werk


nou niet echt, oliefilter heb je er zo af, en olie verversen is ook de moeite niet, daarbij heb ik de olie gratis dus dat scheelt ook al, dan vallen de kosten erg laag uit. en zuigertje wisselen is dus wel aardig wat tijd en kost je ook meer.

maar ik ben er gewoon uit, voor de aankomende 2 jaar wordt het dus een 4-takt off the roadje, welke daar ben ik dan nog niet uit.
 
Honda RC-33
superior mt7 30-3-2005 22:55 Print reply

Posts: 2675
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

[...]


1.6 tot 1.8 keer zoveel


en onderhoud valt reuze mee, 1x in de 2/3 maanden nieuwe zuiger in, met je 4t moet je eens in de maand olie/oliefilter vervangen, is net zoveel werk


olie en oliefilter vervangen weegt dus niet op tegen zuiger vervangen vind ik. en btw hoef je echt niet elke maand olie en filter te vervangen hoor.
 
V8
damage 30-3-2005 22:55 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek

[...]


nou niet echt, oliefilter heb je er zo af, en olie verversen is ook de moeite niet, daarbij heb ik de olie gratis dus dat scheelt ook al, dan vallen de kosten erg laag uit. en zuigertje wisselen is dus wel aardig wat tijd en kost je ook meer.

maar ik ben er gewoon uit, voor de aankomende 2 jaar wordt het dus een 4-takt off the roadje, welke daar ben ik dan nog niet uit.


je moet er niet vanuitgaan dat de olie gratis is voor een eerlijk vergelijk he

en komop, zuiger wisselen steld ook echt niks voor.
 
Bascross 30-3-2005 23:00 Print reply

Posts: 4416
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: damage

[...]


je moet er niet vanuitgaan dat de olie gratis is voor een eerlijk vergelijk he

en komop, zuiger wisselen steld ook echt niks voor.


Maar bart heeft er niet zoveel verstand van
Dus dan duurt et wat langer.
 
scooter beunhaas

Dit topic is 18187 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 19 van 26
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 24, 25, 26Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved