Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MTX koud starten veel toeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 738 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27127 - MTX koud starten veel toeren
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 7666 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

GU/\/SY 5-4-2005 13:42 Print reply

Posts: 341
k zal er eens mee bezig gaan. Met de gasnaald omhoog bedoel je dus dat ringetje omlaag doen neem ik aan?

 
Kampersjaak 5-4-2005 13:43 Print reply

Posts: 12285
ja dan zet je hem rijker kan wezen dat die net te arm gaat staan met luchtschroeg verder open,

wil nog wel eens schelen
 
oderint dum metuant
GU/\/SY 5-4-2005 15:19 Print reply

Posts: 341
ok, dat ringetje van die gasnaald stond in het midden. Verder omlaag kon niet, aangezien die borgring er dan niet meer op kon, dus heb ik em hoger gezet om te kijken wat er dan gebeurde.

Ik had die luchstelschroef wat open gedraait, en dan tegelijkertijd de stationairschroef ook. Liep best mooi, heel accuraat op het gas en half gas rijden wou ook goed. Wel een beetje dit effect als je gas het los laat: Wham.wham..wham...wham...wham....wham.....wham

..... ALLEEN als ik die luchtstelschroef ietsje open draai, ipv muurvast, trilt die binnen honderd meter helemaal los, krijg je een valse lucht effect.

Lijkt me niet normaal dat die luchtstelschroef zo losjes zit of niet? En vertel me meteen een oplossing hiervoor.

Is het verder ook normaal dat je 'wham' effect krijgt? of hoort dat niet

Dit bericht is ge-edit door GU//SY op 5-4-2005 15:48
 

Dit topic is 7666 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved