Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic - deel 2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 753 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #26447 - "kleine vragen" topic - deel 2
Pagina 65 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 98666 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Harm 31-3-2005 17:45 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx dude

wat voor een carb kan je het beste op je tsx zetten als je een uigehoonde 70cc hebt en wat voor efect krijg je al je dan met een 12je rijd


20mm loopt leuk, met 12mm kan ook maar minder prestatie's
 
http://www.durtikkers.tk
SteFanO 31-3-2005 17:54 Print reply

Posts: 121
Probleem honda nsr: de koelvloeistof gaat loopt er allemaal langs onder uit...en heb er niet zo heeel veel verstand van maar volgens mij is da nie goe :P

 
Terror 31-3-2005 17:55 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsr50stefan

Probleem honda nsr: de koelvloeistof gaat loopt er allemaal langs onder uit...en heb er niet zo heeel veel verstand van maar volgens mij is da nie goe :P




kan je wel zeggen waar loopt het vandaan?

scheur in de slang? of pakking lek
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 31-3-2005 18:06 Print reply

Posts: 10835
weet iemand hoe ik van het kenteken van een motor af kan komen?
hij staat op ons vaders naam, maar het kenteken moet eraf, frame wil ik natuurlijk wel houden.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Tijzzz 31-3-2005 18:07 Print reply

Posts: 4215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff

weet iemand hoe ik van het kenteken van een motor af kan komen?
hij staat op ons vaders naam, maar het kenteken moet eraf, frame wil ik natuurlijk wel houden.


Dan moet je hem slopen in eigen beheer.

Op t postkantoor ofzo hebben ze daar wel foldertjes over.
 
Scarface 31-3-2005 18:07 Print reply

Posts: 6023
uit laten schrijfen
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
Harm 31-3-2005 18:08 Print reply

Posts: 3032
Vrage of de sloper hem wil vrijwaren voor een paar tientjes en dan met de slijptol over je framenummer heen.
 
http://www.durtikkers.tk
Terror 31-3-2005 20:36 Print reply

Posts: 9269
als je vliegwiel niet echt vast zit althans niet vaster als met schroevedraaier en ringsleutel

kan het dan zijn dat mijn tsx daardoor niet loopt?


 
Joostvdw 31-3-2005 20:39 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Terror

als je vliegwiel niet echt vast zit althans niet vaster als met schroevedraaier en ringsleutel

kan het dan zijn dat mijn tsx daardoor niet loopt?




nee, als je vliegwiel er ook maar lossig op zit, zou die meoten lopen, zker als je elektronische ontsteking hebt, (ja dat heb je)
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Terror 31-3-2005 20:40 Print reply

Posts: 9269
hmm dan komt het dus toch waarschijnlijk door de valse lucht godverdomme blegh kutbrommer iemand ts80x kopen?

oeps sales

morgen maar weer ff beunen
 
FazuL NSR 31-3-2005 21:47 Print reply

Posts: 2046
in me ge2 cilinder zit een onregelmatigheid in de buurt van de kop, je kan hem voelen. het is niet echt een kras ofzo... ik heb hem toch maar weer in elkaar gezet maar is het aan te raden om zo verder te rijden? ik merk er niks van tijdens het rijden, rijd gewoon goed. weet iemand ook hoe zoiets erin komt? eerst zat het er niet... warmlopertje??
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 31-3-2005 21:52 Print reply

Posts: 10835
ik heb wat gezocht naar crossbanden voor mijn ahterwiel.
maar nou moet ik een 130/90-16 hebben die ik niet kon vinden, weet iemand of die bestaan?

hoeft niet perse 130 breed te zijn, maar liefst wel in die buurt
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Fievet 1-4-2005 15:18 Print reply

Posts: 1556
Ik heb een vaag probleem met me brommer. Hij maakt inees keiveel toeren ook al geef ik geen gas. Vanmorgen ben ik naar school gereden zonder luchtfilter en deed ie het gewoon normaal (mijn aanzuigrubber was gescheurd en heb ik ff laten kitten bij de bromboer hier op de hoek en afgelopen nacht laten drogen). Nou zette ik vandaag luchtfilter er weer op en hij maakt ineens keiveel toeren. Toen ff gecheckt op valse lucht, nix kennen ontdekken. Luchtfilter eraf gehaald, maakt ie nog steeds keiveel toeren.

Het enigste wat ik heb veranderd vandaag is het clipje van de gasnaald 1tje omhoog (3e van onder, middelste meen ik) en beetje met de luchtschroef lopen rommelen. Heeft beiden geen effect

Weet iemand wat het is
 
Joostvdw 1-4-2005 15:22 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FazuL NSR

in me ge2 cilinder zit een onregelmatigheid in de buurt van de kop, je kan hem voelen. het is niet echt een kras ofzo... ik heb hem toch maar weer in elkaar gezet maar is het aan te raden om zo verder te rijden? ik merk er niks van tijdens het rijden, rijd gewoon goed. weet iemand ook hoe zoiets erin komt? eerst zat het er niet... warmlopertje??


bedenk bij jezelf of deze "kras" te diep is of niet, kunnen we zo niet zeggen, anders ga je ff met waterproof 400 er overheen, voorzichtig! geen deuk in je wand schuren :P

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff

ik heb wat gezocht naar crossbanden voor mijn ahterwiel.
maar nou moet ik een 130/90-16 hebben die ik niet kon vinden, weet iemand of die bestaan?

hoeft niet perse 130 breed te zijn, maar liefst wel in die buurt


vragen bij motor winkels, anders mailen naar VHS, die doen geloof ik veel in motoren, maybe kan pro tuning iets voor je betekenen...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fievet

Ik heb een vaag probleem met me brommer. Hij maakt inees keiveel toeren ook al geef ik geen gas. Vanmorgen ben ik naar school gereden zonder luchtfilter en deed ie het gewoon normaal (mijn aanzuigrubber was gescheurd en heb ik ff laten kitten bij de bromboer hier op de hoek en afgelopen nacht laten drogen). Nou zette ik vandaag luchtfilter er weer op en hij maakt ineens keiveel toeren. Toen ff gecheckt op valse lucht, nix kennen ontdekken. Luchtfilter eraf gehaald, maakt ie nog steeds keiveel toeren.

Het enigste wat ik heb veranderd vandaag is het clipje van de gasnaald 1tje omhoog (3e van onder, middelste meen ik) en beetje met de luchtschroef lopen rommelen. Heeft beiden geen effect

Weet iemand wat het is


gaskabel blijft niet hangen? geen haakjes dingetjes aan je gasschuif? haal je carb es los, schoonmaken, sproeiers enzo nalopen

zit je carb niet los waardoor er soms wel soms geen valse lucht is?


 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Fievet 1-4-2005 15:25 Print reply

Posts: 1556
Gaskabel blijft niet hangen ook nog ff naar gekeken. Maar was wel een beetje gerafeld net boven de carb
 

Dit topic is 98666 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 65 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved