ehm wat is er moeilijk aan dan k las wel meer (nog geen uitlaat) op school ook wel TIG naja dat moet lukken tog? waar moet ik dan om denken?
ik heb het met zo'n apparaat gelast waarbij je van die soort sterretje gebruikt maar op de laagste stand brand je er nog doorheen omdat een uitlaat gewoon zeer dun is en de dikte van e bocht moet nog goed uitkomen
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
[...]
ik heb het met zo'n apparaat gelast waarbij je van die soort sterretje gebruikt maar op de laagste stand brand je er nog doorheen omdat een uitlaat gewoon zeer dun is en de dikte van e bocht moet nog goed uitkomen
das electrode
maar met tig kan je wel ff wat beter een uitlaat lassen, of anders autogeen
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
welk nummer kan ik bellen om een framenummer te controleren bij honda?
niet 020- 7070000 want dan verbinden ze me door en dat mens is er de hele tijd niet..of als iemand het tel nummer weet van datmens wat er de hele tijd niet is zou ook mooi zijn
ik ben de bedrading van mijn tsx in orde aan het maken maar nu zit ik met een probleem:
de rood/zwarte kabel die uit het blok/vliegwiel komt word later vertakt in 3 draden
1 naar contact slot
1 naar een uitknop, die niet bestaat
1 naar de bobine
nu snap ik dus niet hoe dat het kan dat hij alleen start als het contact ope staat?. er ligt toch altijd al een verbinding?
eej ik heb een MH furia sm
Ik heb net me brommer ontgrenst en ik heb er nu een grotere sproeier in gedaan(90 d8 ik en bougie is goede kleur) alleen als hij hoog in toeren zit dan zakt hij ineens terug net of je ineens remt.. dit is bij elke versnelling zo.. ligt dit aan mijn afstelling en zo ja wat moet ik veranderen? of heb ik een begrenste cdi(ducati) want ik heb me brommer licht vertand(11-52) maar dat was eerst 12-52 en toen deed hij het ook maar minder erg..