Tijzzz |
7-5-2005 20:57 |
 Posts: 4215 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: richard3
na het schakelen heb ik het zelfde toerentall nu is de vertanding ori met en 70cc moet voor dus gewoon een kleiner tandwiel op toch?
Als ik jou was zou ik er een grotere op doen voor.
Of een kleinere achter.
|
|
|
|
Deon |
7-5-2005 20:58 |
 Posts: 9656 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: richard3
na het schakelen heb ik het zelfde toerentall nu is de vertanding ori met en 70cc moet voor dus gewoon een kleiner tandwiel op toch?
voor of achter?
|
|
|
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
7-5-2005 22:31 |
 Posts: 12846 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: deon1989
[...]
voor of achter?
Quote: Oorspronkelijk gepost door: richard3
na het schakelen heb ik het zelfde toerentall nu is de vertanding ori met en 70cc moet voor dus gewoon een kleiner tandwiel op toch?
Dit bericht is ge-edit door Gerrit_Z op 7-5-2005 22:32
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
Apriliars105 |
7-5-2005 22:44 |
 Posts: 6111 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: richard3
na het schakelen heb ik het zelfde toerentall nu is de vertanding ori met en 70cc moet voor dus gewoon een kleiner tandwiel op toch?
Dat kan niet, dan zouden d etandwielen in je bak allemaal hetzelfde zijn :s
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
Tijzzz |
7-5-2005 22:51 |
 Posts: 4215 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105
[...]
Dat kan niet, dan zouden d etandwielen in je bak allemaal hetzelfde zijn :s
Als je TWV veel te licht staat klopt dit wel.
|
|
|
|
Apriliars105 |
7-5-2005 22:52 |
 Posts: 6111 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tijzzz
[...]
Als je TWV veel te licht staat klopt dit wel.
Maar dan blijft hij niet op hetzelfde toerental, maar valt hij gewoon weinig terug
Maargoed, ik snap wat je bedoeld. Kleiner voortandiwiel en/of groter achtertandwiel
Dit bericht is ge-edit door Apriliars105 op 7-5-2005 22:53
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
Tijzzz |
7-5-2005 22:56 |
 Posts: 4215 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105
[...]
Maar dan blijft hij niet op hetzelfde toerental, maar valt hij gewoon weinig terug
Maargoed, ik snap wat je bedoeld. Kleiner voortandiwiel en/of groter achtertandwiel
Dit bericht is ge-edit door Apriliars105 op 7-5-2005 22:53
NEEHEE!
Groter voortandwiel of kleiner achtertandwiel.
|
|
|
|
richard3 |
7-5-2005 23:06 |
 Posts: 5198 |
hij valt misschien 500 toeren terug je merkt het bijna niet
ik heb nog een kleiner tandwiel liggen wat op het blok zat en dan zien we wel )
|
|
op naar de grote brommers |
|
Tijzzz |
7-5-2005 23:09 |
|
puch_master |
7-5-2005 23:47 |
 Posts: 3429 |
vraagje...
ik heb vandaag een GE2 gekocht bij johan in olland en die zegt dat et de snelle is.
maar deze heeft geen booster poort.
en er staat op de zijkant GE2 49cm3 en op de andere kant 7D en dan een 4 of een A
en ook nog een soort m maar dan met 4 pootjes...
edit: zoiets |||| en dan met de bovenkant aan elkaar...
Dit bericht is ge-edit door puch_master op 7-5-2005 23:51
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
mulder |
7-5-2005 23:53 |
 Posts: 13701 |
en wat is je vraag?
|
|
|
|
Mr.MTX |
7-5-2005 23:56 |
 Posts: 1854 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mulder
en wat is je vraag?
Of dat daadwerkelijk een ''echte'' GE2 is 
Wanie?
|
|
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU! |
|
Kietel Tuning |
7-5-2005 23:58 |
 Posts: 863 |
of dat dan die cilinder is als dat er op staat. lijkt mij zo
|
|
|
|
Deon |
8-5-2005 0:01 |
 Posts: 9656 |
hoe verhoog ik de voorkant van me rs?
de poten zitten al op het hoogst.
iemand zei: olie derbij in, dan komt ie verder omhoog. het kan best zijn dat er te weinig in zit, hoe controleer je dit?
en hoe kan ik kijken of men keerringen van de voorvork kapot zijn?
|
|
|
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
8-5-2005 0:03 |
 Posts: 12846 |
Wanneer je keerringen gaar zijn merk je dat doordat er olie uitloopt
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|