gevonden... dr zit nu een spoeier 66 in en in me oude carb zit spoeier 47... zal hij het goed doen met die sproeier?? of welke maat raden jullie me aan iemand een idee?
moet ik eerst schuren oid? en wat voor spul heb je precies nodig..
kutwerk dus: is het wel te doen?
Dit bericht is ge-edit door FazuL NSR op 28-4-2005 18:00
Met Commandant 4 ofzo? En gebruik een Dremel met van die polijst opzet stukjes. Ik denk dat dat het makkelijkste werkt.
edit:
Niet schuren van te voren, want die kleine krasjes die je maakt krijg je nie weg door te polijsten. Eventuele lak die erop zit zou ik eraf halen met afbijt.
Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 28-4-2005 18:02
Met Commandant 4 ofzo? En gebruik een Dremel met van die polijst opzet stukjes. Ik denk dat dat het makkelijkste werkt.
edit:
Niet schuren van te voren, want die kleine krasjes die je maakt krijg je nie weg door te polijsten. Eventuele lak die erop zit zou ik eraf halen met afbijt.
Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 28-4-2005 18:02
als een citta veel toeren stationair maakt en aan de stationairschroef draaiene heeft geen zin, er zit geen luchtschroef, sproeier is goed hoe kan dat? geen valse lucht.
Met Commandant 4 ofzo? En gebruik een Dremel met van die polijst opzet stukjes. Ik denk dat dat het makkelijkste werkt.
edit:
Niet schuren van te voren, want die kleine krasjes die je maakt krijg je nie weg door te polijsten. Eventuele lak die erop zit zou ik eraf halen met afbijt.
Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 28-4-2005 18:02
Juist geen afbijt gebruiken, en ook geen Dremel. Polijst schijf halen voor op de boormachine, opschuren met 600 waterproof, dan 1000 en evt nog 1200 waterproof. Dan polijsten met goede pasta en als je 'klaar' ben nog ff napoetsen met Belgom alu.
gevonden... dr zit nu een spoeier 66 in en in me oude carb zit spoeier 47... zal hij het goed doen met die sproeier?? of welke maat raden jullie me aan iemand een idee?