Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - [5th] Project Special Manston RS: "Honda Killer" :P

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1074 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #26379 - [5th] Project Special Manston RS: "...
Pagina 1 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Volgende pagina >
Dit topic is 47436 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RS-Power 18-2-2005 16:46 Print topicpost

Posts: 1035
"Dit project is nog lang niet af, en verdere updates zal ik in de eerste post gooien"

Nou hier een verhaaltjuh over mijn Rsje :p

Zo zag hij er dus uit net nadat ik hem had aangeschaft


Setup toen:
Zwarte Top (Performance) 70/80cc
Std Krukas
20mm
Std uitlaat
Std onsteking
Am6 blok (untuned)

Topsnelheid 115km/h (met 13/43 vertanding) Echte KM

Een maandje later had ik een schuiver ermee gemaakt en toen d8 ik bij mezelf moet er wat unieks van maken

Had ik me kappen metalic blauw laten spuiten bij de lokale Auto schade bedrijf en de kappen erna naar kroatie mee laten nemen door me vader (ben kroatisch) en daar wist me vader een Motor desinger te vinden (kwa stickers enzo) en was eerst de plan om eenr edbull replica te maken maar die desinger zei je kan het ook aan mij overlaten en maak ik er gegarandeerd iets vets van en dus ik wist niet van tevoren hoe hij eruit ging zien

Daar waren me kappen dus net al trug en vondt het prachtig had er dus echt geen spijt van


Hier nog een ouw foto van toen me achterspatbord erop zat met de sticker die de ontwerper erop had gezet


Voordat ik hem in elkaar ging zetten heb ik een Getunede Roze top aangeschaft door de scooterzaak Scooter Care in Hilversum

Setup toen:
Roze Top (Performance) 70/80cc (tuned)
Std Krukas
20mm
Std uitlaat
Std onsteking
Am6 blok (untuned)

Topsnelheid 122km/h (met 14/43 vertanding) Echte KM


Hier nog wat Mooie Fotos van me RS nadat ik hem in elkaar had gezet








Mooie foto van de zijkap






Beide zadels ook opnieuw laten bekleden (normaal zijn ze zwart)




Normaal zitten er gaten in deze luchthappers






Uiteraard moest de 5th tuning sticker erop








Deze kappen zijn std Mat gespoten maar die heb ik dus ook glanzend mee laten spuiten



Hier nog een Foto van de Roze Top


Nog een close up van deze heerlijke cilinder


Later nog een Yasuni HMr/2 uitlaat aangeschaft


Netjes Afgesteld

Setup toen:
Roze Top (Performance) 70/80cc (tuned)
Std Krukas
20mm
Yasuni HMR/2
Std onsteking
Am6 blok (untuned)

Topsnelheid 134km/h (met 15/43 vertanding) Echte KM

Hier nog een Foto van me spiegel en knipper (uiteraard was me andere spiegel en andere 3 knippers hetzelfde gespoten)


Als je goed kijkt naar al die fotos kan je ook zien dat de kappen mooi kleuren in de zon zie je allemaal van die metalic spikkels

Nog een stuk later besloot ik Gaas over me koplamp te vouwen (d8 is wat anders dan een panty eroverheen vondt het ook wel een mooi gezicht )


Toen later hoorde ik dat de echte Hebo Manston te krijgen was bij De jager en ik wou altijd al een spectaculiardere setup dus ik wat met Maarten (Goot) afgesproken dat hij me blokkie opbouwde en hij zei is prima


Als eerst me koppelingshuis weggebracht naar De Jager om het voor een 5 plaats koppeling af te draaien

Toen gingen er dus 5 TP platen met Malossi Reinforced Drukveren (std passen er maar 4 platen in)


Me koppelingshuis in elkaar met 5 TP Plaatjes erin


Toen maar eens me Olie pomp verwijderd :p

Toen een nieuwe Carb gehaald :p

Een 28mm Keihin D-slide met een hebo filter (ze hadden op dat moment geen andere bij twins)




Inmiddels is het een Twin Air Crosfilter (ingespoten met Twin air Olie)

Toen naar de Jager gereden en een (Jager Afgewerkte) Hebo Manston 2 70cc Gehaald
Een malossi 26mm Recht spruistuk gehaald een Dopler race krukasje lagers pakkingn en wat kleine zooi









Toen me Carters naar Maarten (Goot) gebracht die heeft hem gesplitst en getuned voor die Manston me spruitsuk aangepast en die ook getuned :p

Toen heb ik terwijl me blok bij Goot lag een HPI 2004 bestelt bij V/d kruis voorruit betaald en bij goot laten afleveren zodat hij hem er meteen op kon monteren

Maar dat viel tegen dat paste er niet gelijk in

Schroef gaten meosten opgeboord worden van m3 naar m4 en start motor gedeelte moest weggeslepen worden (zie foto)


Dan hier een Hele Mooie foto van me Blokkie op me RS


GT handteking :p


Van GT ze DPR uitlaat gehad om te testen (ernaast zit me Yasuni HMR/2)




Nog een foto in een schuur van een vriend (op de foto staat ook dus een vrij snelle Zwarte Derbi GPR)


Toen was de brommer eindelijk weer in elkaar

Setup toen:
Afgewerkte (De Jager) Hebo Manston 70cc
Dopler Race Krukas
28mm Keihin D-slide
Yasuni HMR/2 / DPR
HPI 2004
Am6 blok (GT Tuned)
MBX malossi 26mm spruistuk (aangepast kort recht tuned)
Koppelingshuis aangepast voor 5 plaats

Topsnelheid Onbekend

Me RS @ Meeting Ter Aar (werd uitgeladen uit de vrachtwagen door een goede vriend van me) ben ik dus niet op die foto


Hier nog fotos van me RS naast de 5th vrachtwagen met de 5th scooters (staan er niet allemaal op horen er nog 5 bij) @ Legale meeting Oisterwijk


Zoals je ziet is me koplamp Unit verwijderd ivm de radiatuer die achter je voorkap zit en nu door het gat waar je koplamp unit normaal ziet ook kouwe lucht kan doorstromen wat voor betere koeling zorgt (en al een tijd terug me achterspatbord erafgezaagd aangezien het ding toch niet meer verzekerd was/zou worden was het nutteloos)

En zoals je ziet heeft geen 1 van de scooters een koplamp aangezien het allemaal racers zijn :p




Later nog een vette Aprilia Motorjack gehaald :p




Toen heb ik lopen denken ik heb altijd al net zoals de Jos Dijkman RX gesloten kappen willen hebben maar wou deze kappen niet verneuken dus ging op zoek naar een kappenset en vondt er 1 met die vierkante koplamp (model ervoor) maar dat deed er niet toe wou het toch dicht polyesteren en laten spuitten en de kappen zagen er extreem lelijk en baschadigd uit maar dat deed er ook niet toe zolang er maar geen schuren in zaten

Hier een Foto van de graflelijke kappenset :p


Lelijke voorkap :p


Gauw geschuurd :p


Officele plan was dat de RS kappen deze vorm ongeveer kregen


en aangezien de ouwe type RS een zelfde achterlicht Unit heeft als een aerox zou een jongen uit 5th het polyester werk doen die het ook bij de achterkant van ze eigen aerox heeft gedaan

Achterlicht Unit Aerox



Achterlicht Unit Aprilia RS

Oude foto dus toen me achterspatbord er nog opzat

De achterkant van 5th aerox (klaas je rox blijft te geil :P)


Wou een Alex Barros Replica maken van ze ouwe motor (West)

Een aprilia RS heeft van die Gaten in de zijkappen (heb ze ff omcirkeld)


Die wou ik dus ook dichtmaken
[imghttp://www.apriliaforum.nl/forum_images/rs-power/442342.jpg][/img]

Hier ff een snel ontwerpje van toen (was niet echte desing maar ff klein ideetjuh)


En ja hier is het verder gebleven

Toekomst Plannen zijn er al er komen nog wat leuke spulletjes mischien dat ik de plannen nog van de week erop zet

Pfff wat een verhaal weer :P

[color=red]Update[/color]

Bullit is ff bezig geweest :P

RS uitlaatloos


Yasuni (voor RS oud model)


Dpr van gt (Op maat uitlaat)


Pro Race (voor Derbi Senda)


Jolly Moto (voor RS nieuw model)


de Hpi 2004 nogmaals


[color=red]Update[/color]

De olietank op de carb aangesloten (dus die gaat dienen als benzine tank voor de sprints ivm kleinere hoeveelheid die erin gaat)


[color=red]Update[/color]

Na het ding veelste lang laten stilstaan en geen aandacht eraan te besteden (en na veel gezeur/motivatie van [5th]Patrick) heb ik toch weer besloten om aan deze project weer te werken

Hier nog een aanwinst van me:
Keihin valstroom TA-09 (overigens is de foto hieronder niet die van mij maar heb dus exact dezelfde )

Kijken of het wat wordt met deze carb en of die goed past op me RS (eventueel met een ander spruitstuk die veel rechter loopt)

dat idee kwa spruitstuk wordt het dan met die carb

En me RS ben ik van plan deze week te strippen en naar de coater te brengen


___________________________________________
[Belangrijk heb een suggestie nodig]
___________________________________________


maargoed ik weet dus niet welke kleur ik me frame+achterbrug moet laten coaten

De 2e kappenset wordt:

1 yamaha r1 rood
2 yamaha r1 blauw
3 zwart



dus welke kleur denken jullie dat het frame het beste gecoat kan worden en tegelijk bij deze 3 kleuren zou passen?

''ik dacht zelf aan zwart''

___________________________________________
[Belangrijk heb een suggestie nodig]
___________________________________________


Voor extra koeling heb heb ik de oude radiateur van Nickse NRG overgenomen om die achter me koplampgat pas te maken (aangezien er toch geen lichtunit meer inzit) en tijdelijke oplossing tot die 2e kappen set dan kijk ik er weer erna verder..


hier wat foto's van de rad








Die ben ik dus van plan in serie aan te sluiten met me Ori rad
(of ik de ressevoir van deze rad ook zal gebruiken is niet zeker)


al me volgende updates zal ik ook in de 1e replie posten zodat het overzichtelijk blijft





2 Updates!!!!!!!!!!

Quote
-----------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door: rsruud
omdat nino te tov is om te updaten moest ik het doen. nouja hier ze nieuwe proma






-----------------------------------------------------------------------------

Een gloednieuwe Yasuni R3 uitlaat (behoort tot de snelste productie uitlaten voor am6 op dit moment)


Quote
-----------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
inmiddels is der ook een zeer mooie rotor aangeschaft, De Malossi rotor met EPROM.


-----------------------------------------------------------------------------

Is gewoon een UBERgeile rotor die je weinig tegenkomt op schakels en zijn zeer goede rotors




al me volgende updates zal ik ook in de 1e replie posten zodat het overzichtelijk blijft








Dit bericht is gewijzigd door RS-Power op 17-4-2006 om 17:35 uur.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies

rsruud 18-2-2005 17:06 Print reply
Posts: 281
lkkre honda killer huhuhu

succes met je brommertje
 
Joostvdw 18-2-2005 17:07 Print reply

Posts: 4789
uhm, had je dit niet al een keer gepost en werd hij toen geclosed onder het mom van, daar zijn gallery's voor?
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
ghost-rider 18-2-2005 17:10 Print reply

Posts: 1886
nee ze d8en dat het project was afgerond
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
Leen 18-2-2005 17:19 Print reply

Posts: 26877
dat 5th vind ik echt te sneu
 
Membraanklepje 18-2-2005 17:19 Print reply

Posts: 1379
Zoals ik al op het Puchforum zei:

Ten eerste: Vin m niet mooi, hou niet van dit soort modellen brommers.

Ten tweede: Welke aap heeft die inlaatpoort bewerkt?! Ziet dr verneukt uit...
 
Bullet 18-2-2005 17:23 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Membraanklepje


Ten tweede: Welke aap heeft die inlaatpoort bewerkt?! Ziet dr verneukt uit...


gast spruitstuk schuift er zo overheen, inlaat ziet er vet netjes uit

Dit bericht is ge-edit door Bullet op 18-2-2005 17:30
 
**My BungHole Will Speak Now**
Marthin 18-2-2005 17:24 Print reply

Posts: 6164
"Dezedit project is nog lang niet af, en verdere updates zal ik in de eerste post gooien"

 
RS-Power 18-2-2005 17:24 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

dat 5th vind ik echt te sneu


Maar hebben een Hoop Exlusivs waaronder een

2 fast 4 race puch NRG

ik weet niet of je wel eens zo een cilinder hebt gezien

en de laaste 2 ''Scootin'' Edities gaan over [5th] scooters

Dit bericht is ge-edit door RS-Power op 18-2-2005 17:27
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
Joostvdw 18-2-2005 17:26 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS-Power

[...]



waarom quote je jezelf

kansloze..
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Leen 18-2-2005 17:27 Print reply

Posts: 26877
nee, maar dat hele 5th gedoe... 5th vrachtwagen, 5th aerox, 5th rs... echt zo'n kleuterclubje
 
LambalraceR 18-2-2005 17:28 Print reply

Posts: 2187
bewerkte/beunde inlaat
 
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden
RS-Power 18-2-2005 17:28 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

[...]


waarom quote je jezelf

kansloze..


Was ff aan het kutten
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
RS-Power 18-2-2005 17:29 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

nee, maar dat hele 5th gedoe... 5th vrachtwagen, 5th aerox, 5th rs... echt zo'n kleuterclubje


die [5th] aerox staat wel mooi in de scootin desnoods scan ik dat kleuter ding voor je in de voorpagina van scootin enzo
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
honda-mbx 18-2-2005 17:39 Print reply

Posts: 1688
ziet er goed uit!! ben benieuwd wat hij nu doet kwa prestatie's
 
ik vlam je..
RS-Power 18-2-2005 17:43 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: LambalraceR

bewerkte/beunde inlaat


Ik haal hem al weg die foto

jullie snappen het blijkbaar echt nie
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies

Dit topic is 47436 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved