Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - snelste cilinder?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 652 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26348 - snelste cilinder?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Johnny B 17-2-2005 17:28 Print reply

Posts: 8381
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: meneer zuigerveer

[...]

hmm... zouw kunnen een vriend van mij heeft volgens mij gewoon orrigineel blok met een 110 erop liggen...maar het zouw besy kunne dat dat zo is zal iemand anders wel weten.


is bij mtjes wel zo bij yamaha niet
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
kpotappel86 17-2-2005 18:33 Print reply

Posts: 2679
de eerste mt moet nog gemaakt worden hoor... waar op het standaard 50cc blok een 110 past
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
wildhaguh 17-2-2005 18:36 Print reply

Posts: 1650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

de eerste mt moet nog gemaakt worden hoor... waar op het standaard 50cc blok een 110 past


is er tog al
standaard mt8 uit duitseland?
 
www.brommer-onderdelen.tk
mikkel 17-2-2005 18:37 Print reply

Posts: 1587
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wildhaguh

[...]


is er tog al
standaard mt8 uit duitseland?


past geen 50cc op
 
glaasje op laat je berijden
Gilera Gsm 17-2-2005 19:23 Print reply

Posts: 2376
Heb je nu een 80 blok ofwat?
 
honda_2takt_power 17-2-2005 19:24 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mikkel

[...]


past geen 50cc op
niet er zijn wel 50cc cil voor te krijgen
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
mb-gek 17-2-2005 19:28 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

de eerste mt moet nog gemaakt worden hoor... waar op het standaard 50cc blok een 110 past



maar hij kan het wel over een standaard mb8 mt8 mtxot hebben en dan past dat natuurlijk
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
mt80 17-2-2005 19:29 Print reply

Posts: 2071
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

[...]
niet er zijn wel 50cc cil voor te krijgen


niet voor luchtgekoeld mb/t/x80 blokje
 
dr.2takt 17-2-2005 19:42 Print reply

Posts: 314
Quote:
Heb je nu een 80 blok ofwat?


ja heb nu een 80cc blok ..

maar wouw gewoon ff wete of er veel snelle dt cilinders zijn...
 
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien
Gilera Gsm 17-2-2005 19:47 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dtrjelmer

[...]


ja heb nu een 80cc blok ..

maar wouw gewoon ff wete of er veel snelle dt cilinders zijn...


Pak dan een cilinder voor op je 80 blok. Een mallossi of een autisa. Zijn ook snel.
 
dr.2takt 17-2-2005 19:54 Print reply

Posts: 314
heb ook 80cc standaard met 21 mm carb expansie pijp..

hoeveel pk zal die kunnen hebben zo? als die goed is afgesteld
 
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien
Scozzisa 10-7-2006 13:33 Print reply

Posts: 2077
ok ik weet het .. een oud topic...

maar ik lees hier dat een ori ontgrensde uitlaat (dus luhao zwart), 20 mikuni en 70 airsal veel trekkracht onderin geeft en 85 loopt..

het vreemde is echter dat ik met een imitatie 60 cc en voor de rest zelfde setup dit ook al haalde..

dus moet die 85 geen 90 zijn ofzo of scheelt het nou alleen maar trekkracht je gaat namelijk wel van import naar een merkcilinder en bovendien + 10 cc

Dit bericht is gewijzigd door Scozzisa op 10-7-2006 om 13:56 uur.
 
Scozzisa 10-7-2006 13:56 Print reply

Posts: 2077
nou....
 
Rocket Rico 10-7-2006 14:11 Print reply

Posts: 478
ff voor de duidelijkheid, er kunnen geen 80/110/125cc op een 50cc blokje en er kunnen ook geen 50/70cc op een 80cc blokje. Dit gaat niet passen met het carter en bij een 80cc blokje heeft de krukas een langere slag (de cilinder is hoger) (een 80cc blok heeft dus ook meer koppel). Dit verklaart gelijk het misverstand dat een 110cc cilinder maar 90 cc is ofzo, dit is natuurlijk niet waar, maar men vergeet dan dat een 80cc blokje een langere slag heeft en nemen dat dus ook niet mee in de berekening en komen dan op te weinig cc uit. Een 110 of 125 cc cilinder is dus gewoon hoeveel cc zoals het er staat
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
Scozzisa 10-7-2006 14:13 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: masterblasterico
ff voor de duidelijkheid, er kunnen geen 80/110/125cc op een 50cc blokje en er kunnen ook geen 50/70cc op een 80cc blokje. Dit gaat niet passen met het carter en bij een 80cc blokje heeft de krukas een langere slag (de cilinder is hoger) (een 80cc blok heeft dus ook meer koppel). Dit verklaart gelijk het misverstand dat een 110cc cilinder maar 90 cc is ofzo, dit is natuurlijk niet waar, maar men vergeet dan dat een 80cc blokje een langere slag heeft en nemen dat dus ook niet mee in de berekening en komen dan op te weinig cc uit. Een 110 of 125 cc cilinder is dus gewoon hoeveel cc zoals het er staat



jonge je heb helemaal gelijk

maar nu het antwoord op me vraag nog
 

Dit topic is 2238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved