Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Spruit-stuk probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 814 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26268 - Spruit-stuk probleem
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 439 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Shy fx 13-2-2005 22:06 Print topicpost

Posts: 486
Heey jongens ik heb honda MT 50 zeta met 20mm mikuni (ja ik weet het is groot) maar nu hek een probleem met het spruitstuk.

Als ik het spruitstuk vast draai aan de cilinder breken me al de hoekjes er af omdat het gewoon bagger giet ijzer is wat kan ik daar aan doen???

En o ja er zit ook nog zoon klein buisie aan het spruit stuk wat moet ik daar op doen of moek die gewoon afdichten, zuigt hij daar valse lucht door aan???
 
Fighting for peace, is like fucking for virginnity

christianos 13-2-2005 22:09 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shy fx

Heey jongens ik heb honda MT 50 zeta met 20mm mikuni (ja ik weet het is groot) maar nu hek een probleem met het spruitstuk.

(1)Als ik het spruitstuk vast draai aan de cilinder breken me al de hoekjes er af omdat het gewoon bagger giet ijzer is wat kan ik daar aan doen???

(2)En o ja er zit ook nog zoon klein buisie aan het spruit stuk wat moet ik daar op doen of moek die gewoon afdichten, zuigt hij daar valse lucht door aan???


(1) Koop een nieuwe en draai hem gelijk matig aan en niet ene kant eerst en niet te hard doordraaien

(2) die moet idd afgedicht worden, zuigt ie idd valse lucht door aan

 
Ariej 13-2-2005 22:11 Print reply

Posts: 3685
-gelijkmatiger aandraaien en ringetjes om je boutje heen

-dichten, benzineslangetje die op het eind dicht is erop doen of dichtknijpen
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
christianos 13-2-2005 22:11 Print reply

Posts: 20445
dichtknijpen is neit altijd luchtdicht, beter benzineslang met een parkertje erin gedraaid
 
Shy fx 13-2-2005 22:11 Print reply

Posts: 486
ja ik draai hem gelijk matig aan alleen veel te hard denk ik

Zou ik die gaatjes iets bij moeten boorn
 
Fighting for peace, is like fucking for virginnity
Joscross 13-2-2005 22:12 Print reply

Posts: 12501
Tis geen trekkerblok..
 
Shy fx 13-2-2005 22:27 Print reply

Posts: 486
?

 
Fighting for peace, is like fucking for virginnity
Joscross 13-2-2005 22:28 Print reply

Posts: 12501
Niet zo achterlijk vast aandraaien
Dan is je probleem ook opgelost.
 
koen-z 13-2-2005 22:29 Print reply

Posts: 3702
laat ze aandraaien door je zusje.

maar ff tussen de geintjes door, ik heb dat ook altijd, daarna doe ik er maar ringetjes is ook makkelijker te monteren.

Dit bericht is ge-edit door koen-z op 13-2-2005 22:30
 
Shy fx 13-2-2005 22:34 Print reply

Posts: 486
ok ik zal het eens proberen hebben ze geen andere spruitstukken die niet van giet-ijzer zijn
 
Fighting for peace, is like fucking for virginnity
marcel 13-2-2005 22:36 Print reply

Posts: 1533
het is aluminium... en dat zijn ze allemaal
 
wiebutt 13-2-2005 22:37 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcel

het is aluminium... en dat zijn ze allemaal


rubber
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
marcel 13-2-2005 22:38 Print reply

Posts: 1533
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

[...]


rubber


ok ok jij wint. maar voor zijn carb zijn ze er niet....
 
wiebutt 13-2-2005 22:39 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcel

[...]


ok ok jij wint. maar voor zijn carb zijn ze er niet....


Idd

En @ ts , ik heb het zelfde probleem al 20 keer gehad met die kk dinge.
Maarja zolang het vast zit en valselucht vrij is gewoon late zitte ( ook al mis je een hoekie )
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Shy fx 13-2-2005 22:44 Print reply

Posts: 486
nee jo moet je nooit doen
 
Fighting for peace, is like fucking for virginnity

Dit topic is 439 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved