Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Honda NSR 50 racertje vorderingen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1145 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #25922 - Honda NSR 50 racertje vorderingen
Pagina 9 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 32217 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Steineken 2-2-2005 18:52 Print reply

Posts: 578
master lude

 
Dus check, ik zit in mijn waggie, 50 cents pomt uit mijn speakers. je weet toch gewoon chill. Dus ik boek die bak vet hard toch, komt er zo
Saknet 2-2-2005 19:08 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

schakelen kost ook tyd ik weet niet hoelang zoon sprint is.

een zundapp 3 bak zou misschien welideaal zijn.


Dit bericht is ge-edit door mr200r op 1-2-2005 21:09

150 meter, 3 of 4 hooguit 5 versnellingen en als je meer hebt gewoon zo vertanden dat je zn 6 niet tegenkomt op die 150m
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Joscross 2-2-2005 19:10 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

Er is trouwens ook een HRC cilinder voor nsr (bedoeld voor die mini dingen).

Die dingen hebben std ook maar 5,3 kw ofzo
 
Neonlampje 2-2-2005 19:27 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet

[...]

150 meter, 3 of 4 hooguit 5 versnellingen en als je meer hebt gewoon zo vertanden dat je zn 6 niet tegenkomt op die 150m
liever in de 2 beginnen, omdat de 1 ongunstig vertand is.. ook om mee weg te rijden bij zwaardere vertanding.
 
Soepkip 2-2-2005 19:36 Print reply

Posts: 1339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
liever in de 2 beginnen, omdat de 1 ongunstig vertand is.. ook om mee weg te rijden bij zwaardere vertanding.


Gewoon een kwestie van proberen wat sneller is, als 'ie eenmaal af is, denk ik.
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 2-2-2005 19:47 Print reply

Posts: 17931


snelle cil wel 80cc enzo maar die 2 poortjes boven de spoelers zijn dat fluitpoorten? omdat jullie t over fluiters hadden
 
wildhaguh 2-2-2005 19:58 Print reply

Posts: 1650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX freak



snelle cil wel 80cc enzo maar die 2 poortjes boven de spoelers zijn dat fluitpoorten? omdat jullie t over fluiters hadden


hoezow gatenkaas?

en wat zijn
aux inlaatpoorte
ik wit wel wa n inlaat poort is.
maar zit da alleen in nsr of ook mt/mb etzz alle honda dus
en warom dicht was ut voordeel?

 
www.brommer-onderdelen.tk
Whoopz0r 2-2-2005 20:01 Print reply
Posts: 945
Das haast meer poort dan wand


 
Z
Bullet 2-2-2005 20:03 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX freak

afbeelding

snelle cil wel 80cc enzo maar die 2 poortjes boven de spoelers zijn dat fluitpoorten? omdat jullie t over fluiters hadden


2fast4race cilinder (is idd met vlinderpoorten en fluitpoorten)
 
**My BungHole Will Speak Now**
wiebutt 2-2-2005 20:05 Print reply

Posts: 6264
Is dat de 2 fast 4 race ?
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 2-2-2005 20:08 Print reply

Posts: 17931
dat is de 2fast4race jah van 800 nogwat euro voor piaggio blok


maar wat zijn die poorten boven de spoelers?
 
PRO TUNING 2-2-2005 20:25 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX freak

dat is de 2fast4race jah van 800 nogwat euro voor piaggio blok


maar wat zijn die poorten boven de spoelers?


Dat zijn extra uitlaatpoorten.
 
Bullet 2-2-2005 20:38 Print reply

Posts: 12150
"fluit/hulp poorten"
 
**My BungHole Will Speak Now**
wiebutt 2-2-2005 20:38 Print reply

Posts: 6264
Waarom is die cil er niet voor een mb :(
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
JCG 2-2-2005 21:17 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben

iets slooms tunen?
ik ga toch liever een nsr ofzo tunen dan een citta ofzo.


Lijkt me toch wel leuk om een citta 80 te laen lopen met een 50cc cilinder
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel

Dit topic is 32217 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 9 van 24
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 22, 23, 24Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved