Quote: Oorspronkelijk gepost door: ellemug
heeft iemand dat wel eens geprobeerd. Ze zitten ook op kettingzagen. en zijn makkelijker af te stellen mbv. 2 verstelbare sproeiers. Een voor stationair rpm en een voor volgas rpm. Lijkt mij makkelijker dan steeds carb. demonteren en vlotterbak verwijderen etc. etc.
Nou zit er in die carb. ook een pompje dus moet er een pulsleiding op aan gesloten worden maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Verder zie ik weinig problemen of zie ik wat over het hoofd??
En waarom zou een "gewone" carb. beter zijn op je brommer want die word altijd nog gebruikt. Veel prijsverschil zit er ook niet in.
ze zitten ook op karts, en die 2 stelschroeven: 1tje van laag naar midden toeren gebied, en andere van midden naar laag toeren gebied, en er zit op de gasschuif ding een stelschroef voor stationair
in de carb zit geen pompje, hij werkt gewoon op vaccuum, een gat boren in je carter of cilinder (achter membraan) en daar een aansluiting voor een slangetje in draaien, en aansluiten maar
verder kan het gewoon, maar die carbs zijn gevoelig voor het weer is mij door een karter verteld, dus zowat iedere week wel afstellen
|