Jarco |
8-1-2005 12:00 |
 Posts: 4520 |
ehhm ik denk dat je beter je carb af kunt gaan stelllen, als je die andere uitlaat er onder doet.
En je moet er wel een pakking tussen doen, tussen de uitlaat en de cilinder.
Maar wat bedoel jij met uitlaat afstellen?
|
|
|
|
The Catfish |
8-1-2005 12:17 |
 Posts: 1337 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jarco
ehhm ik denk dat je beter je carb af kunt gaan stelllen, als je die andere uitlaat er onder doet.
En je moet er wel een pakking tussen doen, tussen de uitlaat en de cilinder.
Maar wat bedoel jij met uitlaat afstellen?
hap?
|
|
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face.. |
|
JCG |
8-1-2005 12:50 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS_racer
Ik heb een gianelli gekocht en heb een 50 cc nu weet ik niet hoe ik dit ding moet afstellen. Sommige zeggen dat als je hem er direct op zet je je cilinder kapot trekt
hang hem eerst op met alleen boutje niet strak vast gedraaid. Heb je een probleem omdat 1 of twee bout er niet goed in gaan omdat dat gat nie goed ervoor zit. Dan vijl je dat gat een beetje uit zodat je het boutje in goed in kan. Zo hang je uitlaat er niet onder spanning onder, dus breekt niet.
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
RS_racer |
8-1-2005 18:33 |
Posts: 92 |
mijn vraag is eig meer ken ik mijn uitlaat der zo onder gooien? Of trekt die uitlaat die cilinder dan helemaal naar de klote
en als ik mijn cab moet afstellen wat moet ik dan veranderen
|
|
|
|
khpoppema |
8-1-2005 18:37 |
 Posts: 3199 |
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
RS FreAk |
8-1-2005 18:43 |
 Posts: 217 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS_racer
mijn vraag is eig meer ken ik mijn uitlaat der zo onder gooien? Of trekt die uitlaat die cilinder dan helemaal naar de klote
en als ik mijn cab moet afstellen wat moet ik dan veranderen
hoezo dat nou ik bedoel, dat is echt een grote misverstand hoe jij denkt hoe kan nou in sgodsnaam een UITLAAT een CILINDER naar de klote trekken
|
|
|
|
Ruben. |
8-1-2005 18:45 |
 Posts: 6131 |
ehm stel je veranderd je carb niet, dan komt het in principe dus door je uitlaat dat je cillinder stuk is,
btw RS kutjes ten top hier
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
RS_racer |
8-1-2005 18:46 |
Posts: 92 |
euhm dat is mij gezegd door een kerel het leek mij ook sterk om dat het bij een uitlaat bij expansie draait. Maar omdat omdat ik nog geen ervaringheb met sportuitlaten vraag ik he t eff
|
|
|
|
RS_racer |
8-1-2005 18:46 |
Posts: 92 |
ik mioet toch iig het spruitstuk aanpassen
|
|
|
|
Jarco |
8-1-2005 18:48 |
 Posts: 4520 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS_racer
ik mioet toch iig het spruitstuk aanpassen
oh deam volgens mij kun je het beter bij de dealer eronder laten zetten
|
|
|
|
Ruben. |
8-1-2005 18:48 |
 Posts: 6131 |
nee, alleen de sproeiers, klink even op die FAQ afstellen, legt zich allemaal duidelijk uit
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
Joscross |
8-1-2005 18:49 |
 Posts: 12501 |
|
|
|
|
JCG |
8-1-2005 18:49 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS_racer
ik mioet toch iig het spruitstuk aanpassen
OMG, leer eerst een wat over brommers. Als je er een andere uitlaat onderdoet, kan het zijn dat je motor meer benzine nodig heeft. Dus moet je dan een grotere sproeier erin doet.
Je kan wel een spuitstuk aan passen als die begrenst is.
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
Ruben. |
8-1-2005 18:50 |
 Posts: 6131 |
wat is er fout aan vragen stellen dan?
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
Joscross |
8-1-2005 18:51 |
 Posts: 12501 |
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.
Al begin ik soms te twijvelen aan dat gezegde.
Zoals nu bijv.
Dit bericht is ge-edit door Joscross op 8-1-2005 18:52
|
|
|
|