Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 129,6cc puch maxi project

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1033 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25205 - 129,6cc puch maxi project
Pagina 63 van 78
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 76, 77, 78Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 138859 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neluhz 16-10-2005 21:51 Print reply

Posts: 4032
gaar ding, ga em maar snel afmaken
zorg btw ook voor een goede demper
 
Sander-gpr 16-10-2005 21:51 Print reply

Posts: 405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bassie_nr1
heb je ook een filmpje van je puch dat ie rijdt??

er zijn er zat gemaakt door mensen @ de meeting, morgen internet maar eens doorspitten om ze te zoeken

@ honda-mbx, helaas, weet t koppel niet :( t is alleen echt lomp veel, dat weet ik wel
 
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo.
Lykantroop 16-10-2005 21:58 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sander-gpr
[...]

er zijn er zat gemaakt door mensen @ de meeting, morgen internet maar eens doorspitten om ze te zoeken

@ honda-mbx, helaas, weet t koppel niet :( t is alleen echt lomp veel, dat weet ik wel



mooizo
 
richard3 16-10-2005 22:14 Print reply

Posts: 5198
vindt het idd wel mooi project je moet er het lef maar voor hebben het te maken
wss nog meer lef om er op te durven rijden
 
op naar de grote brommers
foxbuster666 20-10-2005 0:09 Print reply

Posts: 670
Vind het alleen wel raar dat je met een 125 bewerkt meer scoot dan een 110 malossi...
Zowieso valt het mij op dat de scores nogal hoog uitvallen!
Maar snel zal die zijn
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
RS-Power 20-10-2005 0:33 Print reply

Posts: 1035
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sander-gpr
geen id.

er zit leven in, heel veel zelfs :P

heb 21Pk (naja, bijna dan, 20,9pk maar 21 klinkt mooier :P) gescoord met m'n 125cc puch

dit is alleen nog niet de max, ontsteking + carb goed afstellen en m'n krukaslagers zijn verrot, dus er zit nog meer in (+ dat dit alleen in z'n 5 gemeten is, in z'n 1,2,3 en 4 slipte de achterband door op de rol)

afbeelding


Wie zat erop op de testbank? jij (of hendrik of marco) XSH dus

en wat zeiden ze daar van je puch? :p

 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
StefanB 20-10-2005 0:39 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666
Vind het alleen wel raar dat je met een 125 bewerkt meer scoot dan een 110 malossi...
Zowieso valt het mij op dat de scores nogal hoog uitvallen!
Maar snel zal die zijn


wat is daar nou weer raar aan? mischien bakte jij der gewoon niks van

 
E24 M30b35@GT3576
super freak 20-10-2005 15:53 Print reply

Posts: 265
anders dan laat je hem niet de hele tijd uitvallen
dan is het ook wat leuker en die opa look is wel vet met die fietstassen en zo wel een beetje orgineel ahahh maar wel verder een leuk project en zoals er al gezegd werd ik zou hem gewoon een stang tussen het frame lassen en doe even een nieuwe film waar je even hard gaat rijden want dit is ook niks zo maar verder wel cool ga zo door
 
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=61121 mijn scooter
honda-mbx 20-10-2005 15:58 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666
Vind het alleen wel raar dat je met een 125 bewerkt meer scoot dan een 110 malossi...
Zowieso valt het mij op dat de scores nogal hoog uitvallen!
Maar snel zal die zijn


hoefd niet raar te zijn, iets meer cc's en natuurlijk een getunede cilinder..
en btw, die noor die scoorde met zijn mt met 125 getuned, hpi en opmaat ook 20.38 pk.
 
ik vlam je..
S1lv3r 20-10-2005 16:29 Print reply

Posts: 5213
filmpjes :(
 
NSRuud 20-10-2005 16:31 Print reply

Posts: 188
Waarom kickt hij het blok niet gewoon aan eigenlijk inplaatsvan aanlopen?
Waar breken puchjes eigenlijk het snelst bij de tank op die naad, bij het benzinekraantje denk ik he?
 
Sander-gpr 20-10-2005 16:48 Print reply

Posts: 405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666
Vind het alleen wel raar dat je met een 125 bewerkt meer scoot dan een 110 malossi...
Zowieso valt het mij op dat de scores nogal hoog uitvallen!
Maar snel zal die zijn

wat is daar zo raar aan dan? hij heeft 15cc meer, (bijna 15% meer, 18,8 + 15% = 21,6pk :P)meer poortoppervlak (door de grotere boring) en een vrijwel dezelfde timing als een malossi (die is standaard al hoog zat) de reden waarom een athena standaard trager is dan de malossi is dat er een hele smalle uitlaatpoort in zit (standaard is ie 54% v/d boring, nu 67%) malossi heeft de uitlaatpoort standaard al op 65% van de boring zitten.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS-Power
[...]


Wie zat erop op de testbank? jij (of hendrik of marco) XSH dus

en wat zeiden ze daar van je puch? :p



ik zat er zelf op nadat ik klaar was kwam ie naar me toe en zei: "zo, doe je goed !"

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSRuud
Waarom kickt hij het blok niet gewoon aan eigenlijk inplaatsvan aanlopen?
Waar breken puchjes eigenlijk het snelst bij de tank op die naad, bij het benzinekraantje denk ik he?

omdat er geen kickstarter op zit (hijs bijna niet aan de kicken daarmee omdat als je erop trapt hij een enorme kickback geeft en dat doet echt pijn aan je poten :P
puchframe's breken niet echt (alleen als je ermee gaat springen enzo). op dat punt bij de tank heeft de motor ook helemaal geen invloed, daar komt alleen kracht op te staan als je heel hard remt enzo. als een puchframe krom trekt is het de motorophanging die krom trekt, dan hangt je blok er scheef onder. bij mij is dat uit 8mm dik staal gemaakt, dat trekt echt nooit krom

Dit bericht is gewijzigd door Sander-gpr op 20-10-2005 om 16:49 uur.
 
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo.
senda80cc 20-10-2005 16:54 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: speeder
GVD Niet te geloven ff sprintscoot eruit trekken


denk niet dat je in de 125cc klasse kans maakt en met 70cc mag je niet mee doen

 
Keep on rockin' in a free world
mulder 20-10-2005 16:57 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sander-gpr
[...]

wat is daar zo raar aan dan? hij heeft 15cc meer, (bijna 15% meer, 18,8 + 15% = 21,6pk :P)meer poortoppervlak (door de grotere boring) en een vrijwel dezelfde timing als een malossi (die is standaard al hoog zat) de reden waarom een athena standaard trager is dan de malossi is dat er een hele smalle uitlaatpoort in zit (standaard is ie 54% v/d boring, nu 67%) malossi heeft de uitlaatpoort standaard al op 65% van de boring zitten.




ow

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 20-10-2005 om 17:01 uur.
 
stoeptegel 20-10-2005 17:00 Print reply

Posts: 3085
neej das onzin, 93 cc is bij de watergekoelde malossi die onder een nsr ligt.
voor mb8 heb je dus wel degelijk een 110 malossi

Dit bericht is gewijzigd door stoeptegel op 20-10-2005 om 17:00 uur.
 
80 cc ownatsj

Dit topic is 138859 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 63 van 78
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 76, 77, 78Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved