Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 129,6cc puch maxi project

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 912 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25205 - 129,6cc puch maxi project
Pagina 55 van 78
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 76, 77, 78Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 138958 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sander-gpr 5-6-2005 17:06 Print reply

Posts: 405
nee, heb t ff erg druk met school
 
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo.
mt freak22 5-6-2005 17:10 Print reply
Posts: 65
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sander-gpr

nee, heb t ff erg druk met school


ooh oke maar ziet der goed uit hoor die puch
hoe heb je trouwens die opmaat gemaakt is dat co2 gelast ofnie??
 
M.O. 5-6-2005 17:13 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sander-gpr

[...]

de kracht die je nodig hebt om hem vooruit te krijgen word wel degelijk omgezet in beweging, de voorkant word door de zwaartekracht naar beneden getrokken, om tegen te gaan dat ie naar beneden komt moet de motor het achterwiel harder naar voren laten draaien omdat ie anders weer met het voorwiel aan de grond komt, dus hij accelereert dan. (best krom uitgelegd, maar ik hoop dat iemand t begrijpt).

Dit bericht is ge-edit door Sander-gpr op 5-6-2005 16:56


om tegen te gaan dat ie naar beneden komt moet de motor het achterwiel harder naar voren laten draaien omdat ie anders weer met het voorwiel aan de grond komt,

ja anders komt ie naar beneden jah maar doordat ie op z'n achterwiel gaat z'n motor niet harder laten draaien je krijgt wel meer grip maar daarmee is ook alles gezegt
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
S1lv3r 5-6-2005 17:18 Print reply

Posts: 5213
het beste is als hij tegen de grond aan sweeft. dus geen wheelie maar ook niet niks ofzo zegmaar, ik bedoel waar g??t het over :/
 
NX 125 6-6-2005 11:58 Print reply

Posts: 987
wanneer denk je hem af te hebben
dat word voor de zomervakantie zeker

wat zou dat ding zijn top zijn

en hoe lang zou het duren voor hij samenplooit of de remmen eruitspringen
 
ook lid worden van the belgium gangsters inbox dan snowboarderke die helpt wel
Saknet 6-6-2005 12:54 Print reply

Posts: 10355
hangt ervanaf hoe(vaak) men erop rijd, en hoe(vaak) men eraan sleuteld

de top hangt grotendeels van de tandwielverhouding af

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 6-6-2005 12:55
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
TomosRaging 6-6-2005 22:18 Print reply

Posts: 647


concurent van je? honda vs scooterblok(pia meen ik)

op een puch!
 
Paradijs, waar het gras groen is en geen rollerbanken :D
asbsolute16 6-6-2005 22:19 Print reply

Posts: 2485
lelijk beunding joh die scooter/puch dinges
 
Henny 6-6-2005 22:24 Print reply

Posts: 456
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TomosRaging

afbeelding

concurent van je? honda vs scooterblok(pia meen ik)

op een puch!


Minarelli blok
 
H uit de Moek Serie
mulder 6-6-2005 22:25 Print reply

Posts: 13701
wat is die dikke slang?
 
Henny 6-6-2005 22:28 Print reply

Posts: 456
voor de koelvloeistof heh

 
H uit de Moek Serie
SpeedY_the_Devil 6-6-2005 22:29 Print reply

Posts: 2711
je kan het hardst optrekken als je een wheelie bar heb..

en als je voorwiel uit ze eigen omhoog komt komt dat door de snelheid waarmee hij optrekt dit geeft niet echt verlies maar omdat hij omhoog komt MOET je wel minder gas ggeven omdat hij anders achterover gaat en dan kan je juist weer minder hard optrekken

en volgens mij hebben die echte dragracers allemaal een wheeliebar en vandaar blijven die dingen altijd zo mooi van de grond

want dan heb je en grip en je kan niet verder omhoog dus je kan veel meer gas geven
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
suzuki rijder 6-6-2005 22:30 Print reply

Posts: 2322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder

wat is die dikke slang?


Hmm is wel redelijk normaal hoor
 
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url]
wookie 6-6-2005 22:31 Print reply

Posts: 542
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TomosRaging

afbeelding

concurent van je? honda vs scooterblok(pia meen ik)

op een puch!


Wint scooterblok met gemak
 
Markos 6-6-2005 22:32 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SpeedY_the_devil

je kan het hardst optrekken als je een wheelie bar heb..

en als je voorwiel uit ze eigen omhoog komt komt dat door de snelheid waarmee hij optrekt dit geeft niet echt verlies maar omdat hij omhoog komt MOET je wel minder gas ggeven omdat hij anders achterover gaat en dan kan je juist weer minder hard optrekken

en volgens mij hebben die echte dragracers allemaal een wheeliebar en vandaar blijven die dingen altijd zo mooi van de grond

want dan heb je en grip en je kan niet verder omhoog dus je kan veel meer gas geven
kunnen ze hem beter voorwiel aangedreven maken want dan komt hij ook niet van de grond?
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us

Dit topic is 138958 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 55 van 78
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 76, 77, 78Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved