Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Main Forum - Topic #24856 - opgevoerde brommer = afvoeren
|
Pagina 5 van 14
|
Dit topic is 14310 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
onraad |
22-12-2004 21:59 |
Posts: 593 |
M'n vriend heeft wel eens een Suzuki TSX in paketje teruggekregen. Ding was niet verzekerd, had 125 deronder zitten en reed dus veel te snel, hij reed zonder demper dus maakte massa's kabaal en dan allemaal zonder licht en met voorlopig rijbewijs rond een uur of 1 's nachts ( in weekend ). Gast is rijbawijs al zoiezo kwijt tot z'n 21, heeft enkele duizenden Euros voorwaardelijk staan en moest dan nog massa's boetes betalen. Kortom als je zoiets doet in Belgi? ben je volledig geru?neerd en alles kwijt.
|
|
|
|
MT5-honda_pwnz |
22-12-2004 21:59 |
 Posts: 1595 |
dan nog als ze hem mollen ik heb nog genoeg vuurwerk, en shit dus  mol ik ook wat terug
|
|
|
|
mbrulezzz |
22-12-2004 22:00 |
 Posts: 2084 |
idd enigste goeie begrenzer is ring in uitlaat of als je 70 rijd in zn 1 stampe en dan overend houde dan loopt ie ook nie lekker meer
ff serieus: bijna allee electische begrenzers stottere en bijna alle agenten horen dat
|
|
MB racing |
|
packardbell |
22-12-2004 22:00 |
Posts: 95 |
Bromfietsen hoor je niet hoog in zijn toeren te jagen, daar zijn ze niet op gebouwd. Het cilindertje zal dan veels te snel slijten. Ik ben van mening dat je het beste kunt overschakelen tussen de 4000 en 6000 toeren, dan verbruik je ook het minst belast je het milieu ook gelijk een stuk minder!
|
|
|
|
honda_2takt_power |
22-12-2004 22:01 |
 Posts: 6744 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: packardbell
Bromfietsen hoor je niet hoog in zijn toeren te jagen, daar zijn ze niet op gebouwd. Het cilindertje zal dan veels te snel slijten. Ik ben van mening dat je het beste kunt overschakelen tussen de 4000 en 6000 toeren, dan verbruik je ook het minst belast je het milieu ook gelijk een stuk minder!
cker nog nooit athena cil met gianellie uitlaat gereden laagtoerig is dat niet te berijden
Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 22-12-2004 22:01
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
christianos |
22-12-2004 22:01 |
 Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: packardbell
Bromfietsen hoor je niet hoog in zijn toeren te jagen, daar zijn ze niet op gebouwd. Het cilindertje zal dan veels te snel slijten. Ik ben van mening dat je het beste kunt overschakelen tussen de 4000 en 6000 toeren, dan verbruik je ook het minst belast je het milieu ook gelijk een stuk minder!
*hap*
whahha tuurlijk zijn die dingen erop gebouwd, alleen hier in dit kikkerland worden ze zo achterlijk afgevoerd geleverd.
Weet je hoeveel toeren een orginele Belgische cilinder maakt?(das geen 6000  )
EDIT: en what teh fuck boeit het Mileu als ik maar lol heb
Dit bericht is ge-edit door christianos op 22-12-2004 22:02
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
22-12-2004 22:01 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
[...]
nog nooit athena cil met gianellie uitlaat gereden laagtoerig is dat niet te berijden
idd
|
|
Chille Tune shit dan |
|
honda_2takt_power |
22-12-2004 22:02 |
 Posts: 6744 |
laagtoerig trekt voor geen meter en dan hoge toeren schiet ie weg
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
HONDAGIRL |
22-12-2004 22:02 |
 Posts: 1329 |
ik sluit een toerenbegrenzer aan op mijn knipperlichtschakelaar als die dan op links staat moet de toerenbegrenzer ingeschakeld staan hij zit in mijn luchtfilter
|
|
|
|
wiebutt |
22-12-2004 22:03 |
 Posts: 6264 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: HONDAGIRL
ik sluit een toerenbegrenzer aan op mijn knipperlichtschakelaar als die dan op links staat moet de toerenbegrenzer ingeschakeld staan hij zit in mijn luchtfilter
Is wel redelijk vaak gebruikt al hoor
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
christianos |
22-12-2004 22:04 |
 Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: HONDAGIRL
ik sluit een toerenbegrenzer aan op mijn knipperlichtschakelaar als die dan op links staat moet de toerenbegrenzer ingeschakeld staan hij zit in mijn luchtfilter
vinden ze  , het eerste wat ze doen is alle knopjes nalopen...
dat is egt het eerste, doen ze hier standaard op alle brommers, ook morsecodes proberen op hendels..
|
|
|
|
mbrulezzz |
22-12-2004 22:04 |
 Posts: 2084 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: HONDAGIRL
ik sluit een toerenbegrenzer aan op mijn knipperlichtschakelaar als die dan op links staat moet de toerenbegrenzer ingeschakeld staan hij zit in mijn luchtfilter
vink zwak idee op je knipperlicht schakelaar
zien ze wel erg makkelijk
|
|
MB racing |
|
HONDAGIRL |
22-12-2004 22:04 |
 Posts: 1329 |
echt?
en als je je toerenbegrenzer onder je spatbord wegwerkt dan, inschakelknopje dan,
of (in een mb racestuur in je stuur holte onder je kmteller prutsen of enige andere ideeen?
Dit bericht is ge-edit door HONDAGIRL op 22-12-2004 22:07
|
|
|
|
christianos |
22-12-2004 22:05 |
 Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: HONDAGIRL
echt?
ja , vinden ze...
Dit bericht is ge-edit door christianos op 22-12-2004 22:05
|
|
|
|
MT5-honda_pwnz |
22-12-2004 22:05 |
 Posts: 1595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
vinden ze , het eerste wat ze doen is alle knopjes nalopen...
dat is egt het eerste, doen ze hier standaard op alle brommers, ook morsecodes proberen op hendels..
Moei zeggen, beetje spastisch of niet?
|
|
|
|
Dit topic is 14310 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 5 van 14
|
|