Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - opgevoerde brommer = afvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 559 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #24856 - opgevoerde brommer = afvoeren
Pagina 5 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 14310 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

onraad 22-12-2004 21:59 Print reply
Posts: 593
M'n vriend heeft wel eens een Suzuki TSX in paketje teruggekregen. Ding was niet verzekerd, had 125 deronder zitten en reed dus veel te snel, hij reed zonder demper dus maakte massa's kabaal en dan allemaal zonder licht en met voorlopig rijbewijs rond een uur of 1 's nachts ( in weekend ). Gast is rijbawijs al zoiezo kwijt tot z'n 21, heeft enkele duizenden Euros voorwaardelijk staan en moest dan nog massa's boetes betalen. Kortom als je zoiets doet in Belgi? ben je volledig geru?neerd en alles kwijt.
 
MT5-honda_pwnz 22-12-2004 21:59 Print reply

Posts: 1595
dan nog als ze hem mollen ik heb nog genoeg vuurwerk, en shit dus mol ik ook wat terug

 
mbrulezzz 22-12-2004 22:00 Print reply

Posts: 2084
idd enigste goeie begrenzer is ring in uitlaat of als je 70 rijd in zn 1 stampe en dan overend houde dan loopt ie ook nie lekker meer

ff serieus: bijna allee electische begrenzers stottere en bijna alle agenten horen dat
 
MB racing
packardbell 22-12-2004 22:00 Print reply
Posts: 95
Bromfietsen hoor je niet hoog in zijn toeren te jagen, daar zijn ze niet op gebouwd. Het cilindertje zal dan veels te snel slijten. Ik ben van mening dat je het beste kunt overschakelen tussen de 4000 en 6000 toeren, dan verbruik je ook het minst belast je het milieu ook gelijk een stuk minder!
 
honda_2takt_power 22-12-2004 22:01 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: packardbell

Bromfietsen hoor je niet hoog in zijn toeren te jagen, daar zijn ze niet op gebouwd. Het cilindertje zal dan veels te snel slijten. Ik ben van mening dat je het beste kunt overschakelen tussen de 4000 en 6000 toeren, dan verbruik je ook het minst belast je het milieu ook gelijk een stuk minder!
cker nog nooit athena cil met gianellie uitlaat gereden laagtoerig is dat niet te berijden

Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 22-12-2004 22:01
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
christianos 22-12-2004 22:01 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: packardbell

Bromfietsen hoor je niet hoog in zijn toeren te jagen, daar zijn ze niet op gebouwd. Het cilindertje zal dan veels te snel slijten. Ik ben van mening dat je het beste kunt overschakelen tussen de 4000 en 6000 toeren, dan verbruik je ook het minst belast je het milieu ook gelijk een stuk minder!


*hap*

whahha tuurlijk zijn die dingen erop gebouwd, alleen hier in dit kikkerland worden ze zo achterlijk afgevoerd geleverd.
Weet je hoeveel toeren een orginele Belgische cilinder maakt?(das geen 6000 )

EDIT: en what teh fuck boeit het Mileu als ik maar lol heb

Dit bericht is ge-edit door christianos op 22-12-2004 22:02
 
[RRT] Lost-P 22-12-2004 22:01 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

[...]
nog nooit athena cil met gianellie uitlaat gereden laagtoerig is dat niet te berijden


idd
 
Chille Tune shit dan
honda_2takt_power 22-12-2004 22:02 Print reply

Posts: 6744
laagtoerig trekt voor geen meter en dan hoge toeren schiet ie weg
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
HONDAGIRL 22-12-2004 22:02 Print reply

Posts: 1329
ik sluit een toerenbegrenzer aan op mijn knipperlichtschakelaar als die dan op links staat moet de toerenbegrenzer ingeschakeld staan hij zit in mijn luchtfilter

 
wiebutt 22-12-2004 22:03 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HONDAGIRL

ik sluit een toerenbegrenzer aan op mijn knipperlichtschakelaar als die dan op links staat moet de toerenbegrenzer ingeschakeld staan hij zit in mijn luchtfilter



Is wel redelijk vaak gebruikt al hoor
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
christianos 22-12-2004 22:04 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HONDAGIRL

ik sluit een toerenbegrenzer aan op mijn knipperlichtschakelaar als die dan op links staat moet de toerenbegrenzer ingeschakeld staan hij zit in mijn luchtfilter


vinden ze, het eerste wat ze doen is alle knopjes nalopen...
dat is egt het eerste, doen ze hier standaard op alle brommers, ook morsecodes proberen op hendels..
 
mbrulezzz 22-12-2004 22:04 Print reply

Posts: 2084
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HONDAGIRL

ik sluit een toerenbegrenzer aan op mijn knipperlichtschakelaar als die dan op links staat moet de toerenbegrenzer ingeschakeld staan hij zit in mijn luchtfilter



vink zwak idee op je knipperlicht schakelaar
zien ze wel erg makkelijk

 
MB racing
HONDAGIRL 22-12-2004 22:04 Print reply

Posts: 1329
echt?

en als je je toerenbegrenzer onder je spatbord wegwerkt dan, inschakelknopje dan,
of (in een mb racestuur in je stuur holte onder je kmteller prutsen of enige andere ideeen?

Dit bericht is ge-edit door HONDAGIRL op 22-12-2004 22:07
 
christianos 22-12-2004 22:05 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HONDAGIRL

echt?



ja , vinden ze...

Dit bericht is ge-edit door christianos op 22-12-2004 22:05
 
MT5-honda_pwnz 22-12-2004 22:05 Print reply

Posts: 1595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

[...]

vinden ze, het eerste wat ze doen is alle knopjes nalopen...
dat is egt het eerste, doen ze hier standaard op alle brommers, ook morsecodes proberen op hendels..


Moei zeggen, beetje spastisch of niet?
 

Dit topic is 14310 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved