Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - blok revisie mb8

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 685 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24855 - blok revisie mb8
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 432 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

nsr-racing-drenthe 22-12-2004 21:01 Print topicpost
Posts: 27
ik heb mijn blok gereviseerd van men honda mb8 en als ik de carters weer op elkaar wil doen dan blijft er aan de achterkant een opening van een nagel dikte!!
wat kan dit zijn en is dit erg?


 

de_koen 22-12-2004 21:10 Print reply

Posts: 5595
juiste ringen in bak zitten ?
krijg je hem niet dicht door de bouten aan te trekken ?
 
Honda 5-Bak te koop
Saknet 22-12-2004 21:26 Print reply

Posts: 10355
of het erg is? zo kan je nie rijje man nafjetek

nouja.. verdwalen zul je iig niet

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 22-12-2004 21:27
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
christianos 22-12-2004 22:06 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet

of het erg is? zo kan je nie rijje man nafjetek

nouja.. verdwalen zul je iig niet

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 22-12-2004 21:27

Wattuuhw?
 
wiebutt 22-12-2004 22:07 Print reply

Posts: 6264
Pakking er tusse, en anders ff de boute beetje strak aandraaie
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
christianos 22-12-2004 22:08 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

Pakking er tusse, en anders ff de boute beetje strak aandraaie

moet je mee oppassen, pak liever een rubberen hamer en begin er ff op te rammen (eerst zachtje, dan harder maar niet te hard..)
 

Dit topic is 432 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved