Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Is dit normaal??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 713 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24844 - Is dit normaal??
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 960 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bart-DRD 22-12-2004 17:41 Print reply

Posts: 1838
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

het is een yamaha dt.... in de tijd dat die dinge gemaakt werde moes de begrenzer nog uitgevonde worde

ma ook met die ori uitlaat moet ie toch wel harder as 45 lopen lijkt mij?


ach ze hebbe die dinge altijd 45 late lope hoor ook brommers die voor die tijd gemaakt werden
 
stom stuk ei uit blik...
Project-wout 22-12-2004 17:43 Print reply

Posts: 866
vind je het gek laat eerste je uitlaat maar is dichten mafkeees hahaha
 
mijn prof rokt de pan uit ;p
herman103 22-12-2004 17:44 Print reply

Posts: 1352
onsteking staat goed... contactpunten ook in orde en de tandwiel verhouding is 13/48 dus dat lijkt me niet overdreve hoog
 
herman103 22-12-2004 17:45 Print reply

Posts: 1352
ja lampens da moek zeker wel doen ja. ma dan wil ik nog graag met die hogedruk rijen. wat kan ik aan dat klote optrekke doen dan mensen?
 
herman103 22-12-2004 19:01 Print reply

Posts: 1352
lama mensen. heb hem weer an de gang.. die hogedruk bocht erop een beetje gekloot met de gasnaald en de luchtschroef en gaan met de banaan
 
R-O-Y 22-12-2004 19:04 Print reply
Posts: 76
wtf is een hogedruk uitlaat?
 
christianos 22-12-2004 21:52 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: R-O-Y

wtf is een hogedruk uitlaat?

Leg idd eens uit wat een hogedruk uitlaat is ?
 

Dit topic is 960 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved