Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Technical Forum - Topic #24627 - Mb hapert, valt daarna uit
|
Pagina 3 van 3
|
Dit topic is 1830 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Remco RS |
13-12-2004 15:42 |
 Posts: 11463 |
beetje n00b, wat is precies het verschil?
|
|
|
|
Joscross |
13-12-2004 15:43 |
 Posts: 12501 |
Hittegraad
|
|
|
|
Pjotr |
13-12-2004 15:44 |
 Posts: 48 |
hoe lager het nummer in de typeaanduiding hoe warmer hogere temp. de bougie aan kan
|
|
|
|
Remco RS |
13-12-2004 15:44 |
 Posts: 11463 |
aha, nou dan bestwel ik die ook wel ff straks/morgen
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
13-12-2004 15:45 |
 Posts: 7007 |
ja, weet niet of dat hte probleem op lost maar het moet sowieso dus ja ...
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Remco RS |
13-12-2004 15:47 |
 Posts: 11463 |
nou kijk, hij deed het best redelijk, maar ik denk idd dat hij niet meer genoeg compressie heeft, want hij kwam niet meer hoog in zijn toeren.
|
|
|
|
Joostvdw |
13-12-2004 15:51 |
 Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Remco MB
nou kijk, hij deed het best redelijk, maar ik denk idd dat hij niet meer genoeg compressie heeft, want hij kwam niet meer hoog in zijn toeren.
weinig compressie betekend niet meteen geen hoge toeren, weinig compressie betekend eerder weinig vermogen in lage toeren
bij mijn oude zeta kon ik et vliegwiel ronddraaien met een vinger in het vliegwiel, maar toeren maakte die wel hoor
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
13-12-2004 16:31 |
 Posts: 10835 |
als je geen koppakking hebt kan je net zo goed geen pakking er tussen doen. wel cilinder en kop goed vlak/schoon schuren. Ik doe bijna nooit een pakking tussen een luchtgekoelde cilinder, alleen als de zuiger de kop raakt. Ik zou er ook een b7 in zetten, mijn mb start en loopt daar beter mee.
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
Punk [Dave] |
13-12-2004 16:32 |
 Posts: 7003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
als je geen koppakking hebt kan je net zo goed geen pakking er tussen doen. wel cilinder en kop goed vlak/schoon schuren. Ik doe bijna nooit een pakking tussen een luchtgekoelde cilinder, alleen als de zuiger de kop raakt. Ik zou er ook een b7 in zetten, mijn mb start en loopt daar beter mee.
zen tuning
|
|
|
|
Remco RS |
13-12-2004 19:07 |
 Posts: 11463 |
nou ja ik stop er wel een nieuwe pakking in, wat is dan het probleem? valse lucht?
Dit bericht is ge-edit door Remco MB op 13-12-2004 19:09
|
|
|
|
F!ump |
13-12-2004 19:17 |
 Posts: 654 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
Ik doe bijna nooit een pakking tussen een luchtgekoelde cilinder, alleen als de zuiger de kop raakt.
Jah en das natuurlijk dolle pret  zo'n dinkie kost 50cent en zit er niet voor nix op hoor :/
Remco MB: Ja wss valse lucht, wat op te veel lucht duid... Het is dus vanzelfsprekend dat je cilinder en zuiger te warm worden, beter rijd je er niet meer mee tot je nieuwe pakking er tussen zit
|
|
|
|
christianos |
13-12-2004 20:55 |
 Posts: 20445 |
Niet echt valse lucht, gewoon ontzettende compressie en dus kracht verlies, ik geloof dat je daar niet eens meer zoveel valse lucht aantrekt.
Maare als je luistert tussen je cilinder en je kop, en je beweegt de kickstarter op en neer, hoor je dan een zacht (of hard) gesis? Quote: Oorspronkelijk gepost door: Remco MB
nou ja ik stop er wel een nieuwe pakking in, wat is dan het probleem? valse lucht?
Dit bericht is ge-edit door Remco MB op 13-12-2004 19:09
|
|
|
|
Dit topic is 1830 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 3 van 3
|
|