Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Mb hapert, valt daarna uit

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 600 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24627 - Mb hapert, valt daarna uit
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1830 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Remco RS 13-12-2004 15:42 Print reply

Posts: 11463
beetje n00b, wat is precies het verschil?
 
Joscross 13-12-2004 15:43 Print reply

Posts: 12501
Hittegraad
 
Pjotr 13-12-2004 15:44 Print reply

Posts: 48
hoe lager het nummer in de typeaanduiding hoe warmer hogere temp. de bougie aan kan
 
Remco RS 13-12-2004 15:44 Print reply

Posts: 11463
aha, nou dan bestwel ik die ook wel ff straks/morgen
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 13-12-2004 15:45 Print reply

Posts: 7007
ja, weet niet of dat hte probleem op lost maar het moet sowieso dus ja ...
 
nobody fuck with us!!
Remco RS 13-12-2004 15:47 Print reply

Posts: 11463
nou kijk, hij deed het best redelijk, maar ik denk idd dat hij niet meer genoeg compressie heeft, want hij kwam niet meer hoog in zijn toeren.


 
Joostvdw 13-12-2004 15:51 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco MB

nou kijk, hij deed het best redelijk, maar ik denk idd dat hij niet meer genoeg compressie heeft, want hij kwam niet meer hoog in zijn toeren.




weinig compressie betekend niet meteen geen hoge toeren, weinig compressie betekend eerder weinig vermogen in lage toeren

bij mijn oude zeta kon ik et vliegwiel ronddraaien met een vinger in het vliegwiel, maar toeren maakte die wel hoor
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Jozeff - Forum en Sales Moderator 13-12-2004 16:31 Print reply

Posts: 10835
als je geen koppakking hebt kan je net zo goed geen pakking er tussen doen. wel cilinder en kop goed vlak/schoon schuren. Ik doe bijna nooit een pakking tussen een luchtgekoelde cilinder, alleen als de zuiger de kop raakt. Ik zou er ook een b7 in zetten, mijn mb start en loopt daar beter mee.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Punk [Dave] 13-12-2004 16:32 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff

als je geen koppakking hebt kan je net zo goed geen pakking er tussen doen. wel cilinder en kop goed vlak/schoon schuren. Ik doe bijna nooit een pakking tussen een luchtgekoelde cilinder, alleen als de zuiger de kop raakt. Ik zou er ook een b7 in zetten, mijn mb start en loopt daar beter mee.


zen tuning
 
Remco RS 13-12-2004 19:07 Print reply

Posts: 11463
nou ja ik stop er wel een nieuwe pakking in, wat is dan het probleem? valse lucht?

Dit bericht is ge-edit door Remco MB op 13-12-2004 19:09
 
F!ump 13-12-2004 19:17 Print reply

Posts: 654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
Ik doe bijna nooit een pakking tussen een luchtgekoelde cilinder, alleen als de zuiger de kop raakt.


Jah en das natuurlijk dolle pret zo'n dinkie kost 50cent en zit er niet voor nix op hoor :/



Remco MB: Ja wss valse lucht, wat op te veel lucht duid... Het is dus vanzelfsprekend dat je cilinder en zuiger te warm worden, beter rijd je er niet meer mee tot je nieuwe pakking er tussen zit
 
christianos 13-12-2004 20:55 Print reply

Posts: 20445
Niet echt valse lucht, gewoon ontzettende compressie en dus kracht verlies, ik geloof dat je daar niet eens meer zoveel valse lucht aantrekt.
Maare als je luistert tussen je cilinder en je kop, en je beweegt de kickstarter op en neer, hoor je dan een zacht (of hard) gesis?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco MB

nou ja ik stop er wel een nieuwe pakking in, wat is dan het probleem? valse lucht?

Dit bericht is ge-edit door Remco MB op 13-12-2004 19:09

 

Dit topic is 1830 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved