Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Classic opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 619 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24238 - Classic opvoeren
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4863 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Oscar O. - [HRC Nijmegen] 2-12-2004 14:23 Print reply

Posts: 7007
iets van 15 / 16 mm ofzo
 
nobody fuck with us!!
Markos 2-12-2004 14:37 Print reply

Posts: 5048
classic hoeft niet perse een AM4 te zjin kan ook een AM5 zijn en volgens mij zijn der zelfs ook AM6 (die rood/grijze die is AM6 of AM5)
En kweenie of de classic meteen begonnen is met AM zou opzich ook nog wel een RV blok onder kunnen liggen, net zoals bij de red rose

die Gianelli uitlaat is toch een trage uitlaat? (gianelli fire heet ie toch)
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Palava 2-12-2004 14:39 Print reply

Posts: 2866
16mm mikunie/keihin
 
mcdronkz 2-12-2004 15:16 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

classic hoeft niet perse een AM4 te zjin kan ook een AM5 zijn en volgens mij zijn der zelfs ook AM6 (die rood/grijze die is AM6 of AM5) Is AM5 ja, ik ken een Deen die heeft er ook 1.
En kweenie of de classic meteen begonnen is met AM zou opzich ook nog wel een RV blok onder kunnen liggen, net zoals bij de red roseEr ligt altijd AM4 of in sommige gevallen AM5 onder.......

die Gianelli uitlaat is toch een trage uitlaat? (gianelli fire heet ie toch)Gianelli Fire ja... is wat sneller als ori, maar ziet er vooral stukken beter uit.

 
dez 2-12-2004 16:00 Print reply

Posts: 227
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

[...]


en heel soms ligt er een am3 onder
 
alles immi, alles getuned www.beun-haas.tk
Ed Honda CB50J 2-12-2004 17:19 Print reply

Posts: 4190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dez

[...]

en heel soms ligt er een am3 onder


idd, vriend van me heeft AM3, heel snel blokje iig..

Zijn setup is,
Gildaradoni ofzo, cilinder
14mm Dell carbje
En Ginanellie ( wat een kut naam ) Fire uitlaat.
twv weet ik niet, maar top ligt rond de 90/95
En trekt best snel op voor zo'n zwaar containerschip... De gemiddelde opgevoerde scooter trekt hij eruit...
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
dez 2-12-2004 17:48 Print reply

Posts: 227
idd am3 gaat goed hard
heb em ook onder de classic hangen
voor setup kijk je maar ff in me profiel

Dit bericht is ge-edit door dez op 2-12-2004 17:50
 
alles immi, alles getuned www.beun-haas.tk
[RRT] Lost-P 2-12-2004 18:32 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

[...]


idd, vriend van me heeft AM3, heel snel blokje iig..

Zijn setup is,
Gildaradoni ofzo, cilinder
14mm Dell carbje
En Ginanellie ( wat een kut naam ) Fire uitlaat.
twv weet ik niet, maar top ligt rond de 90/95
En trekt best snel op voor zo'n zwaar containerschip... De gemiddelde opgevoerde scooter trekt hij eruit...


dat ding van flappie? of wappie of weet ik veel hoe dat mannetje genoemt wordt...

gaatie nog zo hard jow?
 
Chille Tune shit dan
Ed Honda CB50J 2-12-2004 18:37 Print reply

Posts: 4190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]


dat ding van flappie? of wappie of weet ik veel hoe dat mannetje genoemt wordt...

gaatie nog zo hard jow?


Flappie ja...
Wappie is die gozer met de ''lelijke'' :P Zundapp CS...
Niet een GTS want dat is Luuk de ''racist''
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..

Dit topic is 4863 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved