Ik rij nu met mikuni 20mm op een malossi 70 met een behoorlijk grote sproeier (230)
nu wil ik me keihin 18 mm er weer opzetten maar krijg hem niet afgesteld... ik ree met elke cilinder met sproeiers van rond de 110. nu zit ik met me sproeier op de 75 maar dit rijd heel erg sputterend en zeer weinig kracht. bougi begint mooi bruin te worden maar wel nat de themperatuur van de cilinder is vrij heet! en stationair is ook hoog... ik heb er geen isolator tussen zitten.
zeer irri
75 is veel te klein.
Ga eerst de standaard dingen na zoals mebraam, filter, nergens geen valse lucht. Check daarna de faq voor afstellen.
nou kijk afstellen kan ik wel dit doe ik al jaren zonder dit soort problemen... maar waar baseer jij het op dat dit te klein is? oke het is een kleine maat maar als de afstelling daarna vraagt...
ik vroeg me dus af of dit komt omdat er geen isolatortussen zit membraam is 100% goed en ik heb het meerdere keren geprobeerd(spruitstuk eraf en carb en filter). er zit een keievanger op
Dit bericht is ge-edit door POM op 21-11-2004 13:19
nou kijk afstellen kan ik wel dit doe ik al jaren zonder dit soort problemen... maar waar baseer jij het op dat dit te klein is? oke het is een kleine maar maar als de afstelling daarna vraagt... ik vroeg me dus af of dit komt omdat er geen isolatortussen zit membraam is 100% goed en ikl heb het meerdere keren geprobeerd. er zit een keievanger op
Geen isolator boeid niet.
Als je veel ervaring met afstellen hebt dan snap je dat sproeier 75 op een 70 Malossi n?et kan kloppen. Bovendien is die sproeier 230 in je 20 mikuni ook overbodig, aangezien de gasnaald van een 20 mikuni te dik is waardoor er boven sproeier 160 geen extra benzine meer bij komt (je kan dus ipc zonder sproeier rijden).
Ik zou even alles g?ed nalopen.
Ik rij nu met mikuni 20mm op een malossi 70 met een behoorlijk grote sproeier (230)
nu wil ik me keihin 18 mm er weer opzetten maar krijg hem niet afgesteld... ik ree met elke cilinder met sproeiers van rond de 110. nu zit ik met me sproeier op de 75 maar dit rijd heel erg sputterend en zeer weinig kracht. bougi begint mooi bruin te worden maar wel nat de themperatuur van de cilinder is vrij heet! en stationair is ook hoog... ik heb er geen isolator tussen zitten.
zeer irri
Bougie kaduuk? ff nieuwe bougie proberen? of bougie vet geslagen?