jah maar waarom zou ik niet voor de zekerheid C4 lagers erin zetten als er niet veel meer prijsverschil inzit
doe ik het liever een keer geod dan dat ik aan de gang blijf
Je blijft eerder aan de gang als je er C4 inzet.
Volgens mij heb je totaal geen idee waar C3 of C4 voor staat ofwel?
is speling tussen de lagerschalen.
als deze speling groter is kunnen ze meer toeren aan.
c3 is volgens mij geschikt tot 17000 toeren, maar dat weet ik niet zeker.
c4 heeft nog meer ( onnodige als je het mij vraagt ) speling
Ik ga in men camino C4 lagers zetten, ze hebben me verteld dat de krukassen van camino stevig genoeg zijn voor 15.OOO toeren, zou ik een polini of malossi krukas steken of zou ik wachten tot deze overvliegt en dus meer kan beschadigen?
Ik ga in men camino C4 lagers zetten, ze hebben me verteld dat de krukassen van camino stevig genoeg zijn voor 15.OOO toeren, zou ik een polini of malossi krukas steken of zou ik wachten tot deze overvliegt en dus meer kan beschadigen?
wat voor setup ga je onder zon gek ding gooien? e-: En een camino heeft toch een soort scooter overbrenging? Die hoeven nooit geen 15.000 toeren te draaien