Ja Weh nou |
31-10-2004 15:00 |
 Posts: 2242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
[...]
als je gaat crosse of je hebt een schijfrem voor ofzo dan wil de tank nogaleens naar boven verbuigen, je ziet ook weleens een verstevigingsbuis van het balhoofd naar het stuk waar de zadelpin zit lopen, net zoals bij de puch van leon de mt5 boer.
verder vind ik de voorvork wat ielig ( een MT voorvork past er btw. zo in, met een paar kleine aanpassingen aan onderpoten kun je de orginele velgen ook gebruiken.
Dan komt er liever een mb vork in. die is lager, en schijffie.
MB voorpoten, NSR voorwiel, en achter een 16 inch mt wiel.. met mt achterbrug
|
|
HTS Autotechniek |
|
Ja Weh nou |
31-10-2004 15:01 |
 Posts: 2242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hannes
ja die heeft gereden enzo, moet je hem maar eens inboxen. Zit een heel leuk verhaal aanvast
Zal ik is doen....
|
|
HTS Autotechniek |
|
Luc |
31-10-2004 15:01 |
 Posts: 3590 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hannes
leon de mt5 boer heeft zoiets gedaan.
Hoezo lomp
Dit bericht is ge-edit door Luc op 31-10-2004 15:03
Dit bericht is ge-edit door Luc op 31-10-2004 15:03
|
|
|
|
Ja Weh nou |
31-10-2004 15:04 |
|
Tha ripper |
31-10-2004 15:07 |
Posts: 199 |
op puchforum staat ook zoiets.
|
|
|
|
kpotappel86 |
31-10-2004 15:08 |
 Posts: 2679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt (12)5
[...]
Je hoeft toch niet gelijk de top uit te proberen? 
zal je dat ook echt niet doen hahahha...
neej maar ja... met een beetje las aan dat frame... evt las je ook een plaat/strip vast aan het frame waar de achterbrug ophanging zit...
het moet te doen zijn hoor...
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
Luc |
31-10-2004 15:12 |
|
Ja Weh nou |
31-10-2004 15:14 |
 Posts: 2242 |
OOW dat word nog leuk... Ik kan gebruik maken van een CO2 apparaat, maar daar heb ik nog nooit mee gelast.
Mischien laat ik alles wat gelast meot worden door iemand anders doen. Heb namelijk niet zoveel ervaring met lassen
Dit bericht is ge-edit door mt (12)5 op 31-10-2004 15:16
|
|
HTS Autotechniek |
|
Teunmenator |
31-10-2004 15:20 |
 Posts: 2524 |
nou zwakke punten zijn: tussen tank en frame, achterbrug, brug ophanging, blok ophanging, asjes van de achtervering
en als je hard gaat remmen ook je balhoord.
succes
|
|
|
|
MTX-speed |
31-10-2004 20:19 |
 Posts: 1229 |
levensgevaarlijk project fritske........levensgevaarlijk......mar wel hontig....nie zo hontig als een rave-party :P
|
|
|
|
MBrijder |
1-11-2004 9:13 |
 Posts: 74 |
Neem gewoon een mb en doe het daaronder is toch veel relaxter.
|
|
|
|
JCG |
2-11-2004 22:32 |
Posts: 1531 |
Kijk of je een ZB of PBR frame kan vinden. liever PBR want dat is toch imitatie meuk. Dan heb je een dik frame een schijf voor. En 10 inch velgen.
je moet wel een hoop aanpassen als het uberhaupt mogelijk is.
edit: of dax frame nemen:
Dit bericht is ge-edit door JCG op 2-11-2004 22:33
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
Pistonpen Paultje |
2-11-2004 22:36 |
 Posts: 8678 |
en 2 takt onder een 4taktje gebeunt, das zonde en te duur.
Mijn idee'tje: citta, beetje verbouwen met een 'normale' achterbrug, scootervelgjes en een usd voorvorkje ofzo:P
|
|
|
|
JCG |
2-11-2004 22:38 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pistonpen Paultje
en 2 takt onder een 4taktje gebeunt, das zonde en te duur.
Mijn idee'tje: citta, beetje verbouwen met een 'normale' achterbrug, scootervelgjes en een usd voorvorkje ofzo:P
Heb je eindelijk een snelle viertakt  .
Maar je moet zeggen dat het origineel is.
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|