Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - DT rookt onmundig

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1592 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #23534 - DT rookt onmundig
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2024 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Remco RS 31-10-2004 21:05 Print reply

Posts: 11463
ik tank bij elan of bij esso, ik zal het s bij BP proberen
 
Kees de Jong 31-10-2004 21:12 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco MB

ik tank bij elan of bij esso, ik zal het s bij BP proberen


meng gewoon een keer zelf dan weet je het ckr
 
7 seconden, of 21 gram
Endymion 31-10-2004 21:30 Print reply

Posts: 1583
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

he wrom zegt iedereen nu niets meer.... weten jullie soms self nie welk ding dat is??



hehehe

kdoe op een dag ook nog wel iets anders als op bf zitten hoewel sommige mensen wel
 
As your agent, I am beyond death
Evil Erik 31-10-2004 22:00 Print reply

Posts: 137
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

ik moet het volgende er denk ik nog ff bijzegge:


toen ik de nieuwe keeringen er niet in had zitte werd de bougie de heeltijd knetter vet...... en toen wou ie nie meer vonke.... daardoor d8 ik dat die keering helemaal lek was..... nu met die nieuwe keering en verder alles het zelfde as daarvoor op de lagers na.... word ie nie meer vet.... alleen ma zwart het roken is ook minder geworde.... ma toch rookt ie nog teveel.... WIE KAN MIJ HELPEN???


gast....waarom typ je......zo....

 
herman103 1-11-2004 18:58 Print reply

Posts: 1352
ha mensen.... is ie weer... heb er nu in plaats van sproeier 110 sproeier 100 in gestouwd..... na mijn iedee rookt ie nog netso hard...... wat nu?? nog kleiner....

moet opzich toch kunne een 16mm carb met sproeier 100??? op een 70cc
 
Jarco 1-11-2004 19:00 Print reply

Posts: 4520
heb je gekeken na een half uur, toen ie warm was. of meteen?

en stottert is ook, of houdt ie in?
 
Lykantroop 1-11-2004 19:10 Print reply

Posts: 4754
na n half uur zal t wel over zijn neem ik aan
 
herman103 1-11-2004 19:43 Print reply

Posts: 1352
he mensen... bedankt voor alle moeite... ik heb er een 12mm carburateur op gejaagt..... en nu loopt ie zonder te roken..... alleen nog een beetej afstellen ma verder ist oke
 
Kietel Tuning 1-11-2004 19:49 Print reply

Posts: 863
1 . achter un zin is wel genoeg hoor!
 
Ed Honda CB50J 1-11-2004 20:16 Print reply

Posts: 4190
Nou, ik zou die 16mm erachter zetten en een nog kleinere sproeier nemen....

Wat voor 70cc heb je ? Getuned ?

Ik had met 16mm - 50cc ontuned - Luhao pijp - sproeier 78 erin zitten. Dus als jouw 70cc nou ook eens ongetuned is en een standaard pijp, zal je wss denk rond de 90 zitten gok ik...

iig, aan die 16mm ligt het niet, als je brommer nu met 12mm minder rookt is het dus de afstelling..
Ik zou iig die 16mm er weer onder tieften en gaan afstellen. 12mm @ 70cc kan wel, maar klinkt zo schraal ..

En je hebt e.v.t. nog wel veel compressie en zuigerveren zijn nog helemaal goed ?

Trouwens, hoe staat je ontsteking ?
Contact-puntjes moeten net voor BDP open gaan, en op op BDP 0.35~0.40mm staan...
Als je ontsteking te laat staat kan hij ook nog iets gaan roken, en loopt hij iets slechter..
En zorgen dat je benzine vers is en er niet een laag olie onderaan je tank zweeft.
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Roedi-Loerbeek 1-11-2004 20:56 Print reply

Posts: 1492
ja Lex stel je ontsteking af


 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT

Dit topic is 2024 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved