Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote auto topic deel 2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 609 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #23238 - Grote auto topic deel 2
Pagina 99 van 159
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 98, 99, 100 ... 157, 158, 159Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 130888 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mr.Michiel 23-3-2005 22:07 Print reply

Posts: 1567
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

heb net ff gekeken, ok diesel heeft natuurlijk minder pk dan benzine vooral tien jaar geleden ofzo..
maar zo'n patrol/pajero heeft net niet of maar krap meer dan 100PK ik dacht dat dat wel iets meer zou zijn achja..


Wij hebben hier een vroege laro 90 diesel, heeft met een turbo ook niet veel meer dan 100 pk. Maar dat is neit erg, meer heb je niet nodig.
 
juustem
damage 23-3-2005 22:47 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Verschoor

Noord holland, maar hoeft niet, ik koop wel eens zo'n cameraatje

Oh ja, hij loopt 1 op 4 op gas, op benzine iets van 1 op 8. Maar dan moet je wel rustig rijden...die ik ook wel, het mooiste is door smalle straatjes rijden, en dan rustig gas geven Niks klinkt mooier dan het zoeven van een acht cilinder



wel zuiniger, maar dubbele verbruik? dan zou ik toch me lpg install es nakijken als ik jou was?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.

eehm gas 30c per liter


41 cent al asociaal volk daar bij de pomp

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: biertjuh

[...]


drom, dan moet t kunnen. k heb zelf 83pk en rijd op gas. je begrijpt dus wel dat er nu helemaal geen gang meer inzit. tis al een 1.6 en als der nog is 8 pk afgaat heb ik er net ruim 70


dat is nog maar de vraag.

als je alles goed aanpast loopt je auto op lpg harder dan op benzine, geloof me.

(mijn kop is ook lpg aangepast enzo, nergens gezeik mee op lpg haal ik rond de 190-195 op teller. @ benzine is bij 185 de fut er wel af niet dat ik dat dagelijks rijdt, maar toch wel fijn om te weten dat het goed zit met je lpg install)
 
Leen 23-3-2005 22:49 Print reply

Posts: 26877
maar je kan je motor ook zo afstellen dat ie op benzine kutter gaat lopen hoor, en dna op gas optimaal.. maar dan heb je op gas alsnog 20% minder vermogen als dat ie zou halen op benzine mits goed afgesteld :P
 
damage 23-3-2005 22:51 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

maar je kan je motor ook zo afstellen dat ie op benzine kutter gaat lopen hoor, en dna op gas optimaal.. maar dan heb je op gas alsnog 20% minder vermogen als dat ie zou halen op benzine mits goed afgesteld :P


owja?

zou ik het niet op gokken serieus niet.

probleem is alleen dat motoren niet speciaal voor lpg ontwikkeld zijn he.
 
Leen 23-3-2005 22:53 Print reply

Posts: 26877
tegenwoordig wel :P
 
Lawrence 23-3-2005 22:54 Print reply

Posts: 663
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: damage

[...]




probleem is alleen dat motoren niet speciaal voor lpg ontwikkeld zijn he.


idd in dat geval wordt t heeeeeel erg duur om es op benzine te rijde, die ze nie eens hebben bij de pomp
 
damage 23-3-2005 22:56 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lawrence

[...]


idd in dat geval wordt t heeeeeel erg duur om es op benzine te rijde, die ze nie eens hebben bij de pomp


zoals mijn plannen waren voordat ik met motoren (sinds zondag:P) in me gedachten zat
 
Mol! 23-3-2005 23:21 Print reply
Posts: 1594
LPG wordt vanzelf duurder, ieder termijn weer een prijsverhoging met als gevolg dat het doodbloed. Zo werkt het nou eenmaal bij de overheid...
 
S.Brouwer 24-3-2005 7:57 Print reply

Posts: 1783
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: damage

(mijn kop is ook lpg aangepast enzo, nergens gezeik mee op lpg haal ik rond de 190-195 op teller. @ benzine is bij 185 de fut er wel af niet dat ik dat dagelijks rijdt, maar toch wel fijn om te weten dat het goed zit met je lpg install)


niet echt verstandig om volgas te gaan met gas, aangezien je motor warmer word als met benzine is de kans dan groot dat je kop krom trekt.


 
Pistonpen Paultje 24-3-2005 8:22 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

maar je kan je motor ook zo afstellen dat ie op benzine kutter gaat lopen hoor, en dna op gas optimaal.. maar dan heb je op gas alsnog 20% minder vermogen als dat ie zou halen op benzine mits goed afgesteld :P


20 is wel erg overdreven. Tegenwoordig, met een goede installatie zit je zo rond de 8 a 11 %
 
damage 24-3-2005 11:55 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: biertjuh

[...]


niet echt verstandig om volgas te gaan met gas, aangezien je motor warmer word als met benzine is de kans dan groot dat je kop krom trekt.




zeg ik dat ik dagelijks op top rijdt dan?

en als je weet hoe goed onderhouden het ding motorisch is, dan weet je dat dat voor een paar keer echt geen problemen zal geven.

ps. bij goed warmrijden trekt je kop echt niet zomaar eventjes krom hoor.
 
Markos 24-3-2005 17:04 Print reply

Posts: 5048
pak gewoon diesel
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
70malossi 24-3-2005 20:14 Print reply
Posts: 4176
kop trekt alleen krom als het materiaal nog koud is en je verhit het heel snel door veel rpm te draaien.

probleem is bij gaswagens de klepzittingen veel leiden,waardoor je al snel compressie verlies krijgt.

met een goede chip haal je ongeveer net zoveel vermogen uit een gas als uit een benz wagen.

maar omdat benz meer rendement heeft kun je een benz wagen altijd harder laten lopen dan een gaswagen.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Markos 24-3-2005 21:51 Print reply

Posts: 5048
wat vinden jullie hier van?





Een mazda pickupje..
Zit een capri V6 2.8 motor in
Verlaagd en dak verlaagd
Maar kheb liever een goeie diesel dan da capri blok erin
ik weet trouwens nog niet hoeveel de ruimte binnenin nog is.. want da is wel minder dat het dak 15cm verlaagd is.. :(
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Mr.Michiel 24-3-2005 22:14 Print reply

Posts: 1567
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

wat vinden jullie hier van?

afbeelding
afbeelding


Een mazda pickupje..
Zit een capri V6 2.8 motor in
Verlaagd en dak verlaagd
Maar kheb liever een goeie diesel dan da capri blok erin
ik weet trouwens nog niet hoeveel de ruimte binnenin nog is.. want da is wel minder dat het dak 15cm verlaagd is.. :(


Grappig, hoeveel miet ie kosten?
 
juustem

Dit topic is 130888 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 99 van 159
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 98, 99, 100 ... 157, 158, 159Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved