Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Main Forum - Topic #23238 - Grote auto topic deel 2
|
Pagina 89 van 159
|
Dit topic is 130906 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
REPSOL_MIKE |
22-2-2005 20:24 |
 Posts: 2238 |
pff....bla die bla...al dat gelul over ICE.....iedereen blijft tog andere meningen hebben..en de een is sneller tevreden dan de ander....
ander vraagje...kort maar krachtig...weet iemand zo of een vw golf mk2 gti 16v een distributieRIEM of -KETTING heeft...?
|
|
|
|
LambalraceR |
24-2-2005 20:58 |
 Posts: 2187 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: REPSOL_MIKE
pff....bla die bla...al dat gelul over ICE.....iedereen blijft tog andere meningen hebben..en de een is sneller tevreden dan de ander....
ander vraagje...kort maar krachtig...weet iemand zo of een vw golf mk2 gti 16v een distributieRIEM of -KETTING heeft...?
weet het al..lama hanguh
|
|
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden |
|
Markos |
24-2-2005 21:03 |
 Posts: 5048 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: LambalraceR
[...]
weet het al..lama hanguh
stelde hij een vraag voor jou of heb je 2 profielen?
(this een riem toch trouwens? onze yaris heeft als het goed is een ketting  )
Hele oude auto's hadden toch een ketting? is daarna riem geworden omdat dat stiller was ofzo? of nog andere voordelen?
En nou weer steeds meer auto's met ketting omdat dat onderhoudsvriendelijker is?
klopt het allemaal?
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
70malossi |
24-2-2005 22:27 |
Posts: 4176 |
idd.
ik heb nog een riem,maar de generatie 3 series de die van mij hebben allemaal ketting.
traktors en vrachwagens hebben meestal tandwielen,maar die hebben over t algemeen ook onderliggende nokkenassen(vroegah tenmisnte)
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
Blukaap2 |
24-2-2005 22:36 |
 Posts: 9984 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markos
Hele oude auto's hadden toch een ketting? is daarna riem geworden omdat dat stiller was ofzo? of nog andere voordelen?
En nou weer steeds meer auto's met ketting omdat dat onderhoudsvriendelijker is?
Riem is wat stiller en hoeft niet in een oliebad te lopen, waardoor er dus weer een hele kast om dat deel van de motor moet lopen, nu is het gewoon een kwestie van een keerring dr tussen friemelen.
|
|
Stoere brommers |
|
damage |
24-2-2005 22:37 |
Posts: 907 |
beware, kheb me rbw gister gehaald
eiiiiiindelijk in de manta rijden
|
|
|
|
Markos |
24-2-2005 23:13 |
 Posts: 5048 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
[...]
Riem is wat stiller en hoeft niet in een oliebad te lopen, waardoor er dus weer een hele kast om dat deel van de motor moet lopen, nu is het gewoon een kwestie van een keerring dr tussen friemelen.
maar riem moet je om de zoveel tijd vervangen en een ketting niet of nauwelijks niet? toch?
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
LambalraceR |
24-2-2005 23:40 |
 Posts: 2187 |
|
|
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden |
|
Blorn |
25-2-2005 0:32 |
 Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markos
[...]
maar riem moet je om de zoveel tijd vervangen en een ketting niet of nauwelijks niet? toch?
Jep.
|
|
|
|
Mr.MTX |
25-2-2005 0:35 |
 Posts: 1854 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
[...]
Jep.
Ketting heeft wel smering nodig van de motor...
Riem niet... En ketting heeft hogere massa, daarom hebben de grotere motoren een ketting, en kleinere motoren (lees minder-powered-engines) een riem, omdat het anders teveel vermogen verliest...
|
|
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU! |
|
-Tom- |
25-2-2005 11:48 |
 Posts: 4152 |
ff over incar audio en shit. Wil dan binnenkort een subwoofah kopen, nu kwam ik op rondevries.nl dit setje tegen, leek mij wel interresant. Magnat is opzich gewoon een goed merk leek mij.
Quote: Product Beschrijving
Compleet Magnat subwoofer pakket bestaande uit:
- Magnat "the Rock" 400 versterker
- Magnat BullPower Tube 30 subwoofer
- Complete kabelset
Specificaties Magnat "the Rock" 400:
Vermogen (4 ohm / 14,4V): 2x 65W RMS / 1x 200W RMS
Vermogen (2 ohm/ 14,4V): 2x 100W RMS
Variabel hi/low-pass filter (12dB/oct): 40-300Hz
Bass boost @ 45 Hz (0 - 12 dB)
Ingangsgevoeligheid: 0,25 V - 4 V
Dimensions (WxHxD) 221 mm x 48 mm x 253 mm
Specificaties Bullpower Tube 30:
12" / 30 cm subwoofer
230W RMS / 450 Watt max.
Impedantie 4 Ohm
Frequentie bereik: 19-2000 Hz
Gevoeligheid: 92 db/W/m
Hoogte: 320mm / Lengte: 550mm
Vergulde speakerterminal
Wordt compleet met kabelset geleverd!
Dat voor maar ?99,-
Dit bericht is ge-edit door -Tom- op 25-2-2005 11:49
Heb 'm besteld, samen met een compo-setje van Sony
Dit bericht is ge-edit door -Tom- op 1-3-2005 7:57
|
|
FTS Member |
|
Markos |
28-2-2005 21:58 |
 Posts: 5048 |
hey van die burnouts met een auto he..
kan da gewoon met een normale auto?
Stel je hebt een standaard auto maar wel achterwiel aangedreven.. kun je dan gewoon een burnout maken door de rem in te trapen en flink gas te geven?  omdat een auto met meer kracht voor remt dan achter (toch?) zoja.. verneuk je dan je remmen achter niet?  zonee.. hoe doen ze da dan? aparte rempedaal ofzo voor de voorwielen??? O_o
enne bij een normale auto maar voorwielaandrijving. Kun je dan een burnout doen door gewoon je handrem te gebruiken?
Maat van mij is vandeweek een week naar Engeland geweest om te lassen. Kregen de auto van de baas mee. SPLINTERNIEUWE (nog geen week oude) Chrysler 300c HEMI 5.7 V8 vet!!
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
Blorn |
28-2-2005 22:01 |
 Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX
[...]
Ketting heeft wel smering nodig van de motor...
Riem niet... En ketting heeft hogere massa, daarom hebben de grotere motoren een ketting, en kleinere motoren (lees minder-powered-engines) een riem, omdat het anders teveel vermogen verliest...
Het ging over het vervangen van een riem....
@ Markos: Maatje van me kon zn achterremmen loskoppelen van het systeem, en trapte dus zn rem in en begon te roken. Sommige auto's hebben handrem op de voorwielen zitten, nou dan ist al helemaal geen moeite.
En nee, je kunt niet door de rem heen burnen alst ware omdat LV en RA op 1 systeem zitten en RV en LA op 1. Auto's hebben namelijk 1 hoofdremcilinder, met 2 zuigers en dat zijn dus meteen de gescheiden systemen.
|
|
|
|
Superfunk |
28-2-2005 22:03 |
 Posts: 1442 |
Zo na een paar andere snelle auto's gehad te hebben,tijd voor iets nieuws, en iets wat ik langer houd.
Me porsche 944, word binnenkort helemaal gepoetst en gepolijst.
Komt nieuw interieur in(bruin leer), en turbo voorbumper.
(en die lelijke vechroomde kenteken plaat houders zijn er al af)
|
|
Superfunk, it\\\'s not a dream. |
|
Markos |
28-2-2005 22:11 |
 Posts: 5048 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
[...]
Het ging over het vervangen van een riem.... 
@ Markos: Maatje van me kon zn achterremmen loskoppelen van het systeem, en trapte dus zn rem in en begon te roken. Sommige auto's hebben handrem op de voorwielen zitten, nou dan ist al helemaal geen moeite.
handrem op de voorwielen?  grappig had ik nog nooit van gehoord
leuk als je een handrembochje wil maken en niet weet dattie voor remt. Glijd je neus weg ipv je kont
Quote: En nee, je kunt niet door de rem heen burnen alst ware omdat LV en RA op 1 systeem zitten en RV en LA op 1. Auto's hebben namelijk 1 hoofdremcilinder, met 2 zuigers en dat zijn dus meteen de gescheiden systemen.
ow maar dan kun je wel burnen met linksvoor en rechtsachter  
mits je 4wd hebt
Dit bericht is ge-edit door Markos op 1-3-2005 9:06
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
Dit topic is 130906 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 89 van 159
|
|