Markos |
29-1-2005 16:13 |
 Posts: 5048 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd
of gewoon condens wat verdamt is en kalk is van overgebleven
kalk verdampt niet..
(toch?   ik moet toch wat beter opletten op school  )
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
Joscross |
29-1-2005 16:15 |
 Posts: 12501 |
Dat zegt ie toch juist
|
|
|
|
Markos |
29-1-2005 16:22 |
|
|
Scarface |
29-1-2005 16:22 |
 Posts: 6023 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joscross
Heb een maat van me net gekocht
VR6 met 128kw ^_^
Als de verzekering rond is ff een ritje maken, ben bestwel benieuwd naar de prestaties van dat ding:P
Verwacht niet te veel van een golf VR6, zo'n golf 3 gti is zowiezo even snel als ie al nie sneller is, het enige mooie aan zo'n vr6 is dat ie van 120 km/h naar zijn top sneller doortrekt dan een golf 3 gti.
|
|
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-) |
|
Joscross |
29-1-2005 16:28 |
 Posts: 12501 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markos
[...]
hoe kan het dan eerst condens worden?
Water bevat opgeloste kalk Einstein
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Scarface
[...]
Verwacht niet te veel van een golf VR6, zo'n golf 3 gti is zowiezo even snel als ie al nie sneller is, het enige mooie aan zo'n vr6 is dat ie van 120 km/h naar zijn top sneller doortrekt dan een golf 3 gti.
128KW standaard, dat is niet niks. Zijn ze dik begrenst op top ofzo?
|
|
|
|
Scarface |
29-1-2005 16:32 |
 Posts: 6023 |
een collega van mij heeft ook zo'n auto, hij heeft me uitgelegd wat er nu zo leuk/interessant is aan zo'n vr6, en hij zei tegen mij dat ie alleen sneller is dan een golf 3 GTI als je op de autobahn van 120km/h doortrekt naar z'n top, dat is het voordeel van een 6 cilinder tegenover een 4 cilinder 
d enige echte snelle golf 3' zijn toch wel die zwaarste GTI's
|
|
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-) |
|
crazypeter |
29-1-2005 16:37 |
 Posts: 1298 |
geluid van me oto ken beter....
ik ben er wel tevreden mee
boss versterker deurspeakers en hoedeplank speakers had ik al legge net als de vdo radio
enige wat ik gekocht heb zijn bedrading woofer verdeelblok monoversterker zekeringen hout condensator
|
|
bla bla bal bla bla bla blah |
|
Markos |
29-1-2005 16:43 |
|
|
Arjanus |
29-1-2005 16:44 |
 Posts: 9074 |
vr6
topsnelheid 224 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,8 s
verbruik binnen b.k. 15.0 l/100km
verbruik buiten b.k. 7.9 l/100km
verbruik gecombineerd 10,5 l/100km
gti
topsnelheid 215 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,7 s
verbruik binnen b.k. 11.9 l/100km
verbruik buiten b.k. 6.5 l/100km
verbruik gecombineerd 8,5 l/100km
conclusie koop een gti 16v ipv zuipende vr6 die bijna niks sneller is
|
|
lieber nurburgring als ehering |
|
Ruben. |
29-1-2005 16:44 |
 Posts: 6131 |
en dan wordt kalk hetzelfde als roet deeltjes en op de hete lucht stijgt het
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
Runner |
30-1-2005 22:40 |
 Posts: 108 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SIWWN
Wat voor auto kan ik kopen voor ongeveer 2000/2500 euro?
Moet wel een stoere bak zijn en als het kan een beetje vlot
k rijd zelf 205 GTi
gekocht voor 650 euro, met 3/4 jaar apk, en 180.000 kms op de teller.
het uiterlijk is niet alles meer.. maar rap is ie wel
(tot nu toe 202 aangetikt, zou 230 moeten kunnen halen)
iig, voor 2500 euro kun je een hele mooie halen
|
|
YeaH RighT |
|
Markos |
30-1-2005 22:42 |
 Posts: 5048 |
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
Runner |
30-1-2005 22:43 |
 Posts: 108 |
als een vr6 niet veel sneller is als een gti`tje, waarom wordt ik dan half zoek gereden door een corrado?
1.9 gti of 2.9 vr6 scheelt nogal denks, die is dus duidelijk sneller als ik..
|
|
YeaH RighT |
|
Runner |
30-1-2005 22:43 |
 Posts: 108 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markos
[...]
1.9 ?
zie post onder je
|
|
YeaH RighT |
|
wilko |
30-1-2005 22:44 |
| Posts: 46 |
een golf vr6 is wel degelijk sneller als een 16v
in de eerste 100 meter niet daarna ziet n 16v alleen maar achterlichten (heb het wel over originele wagens)
de vr6 is eigenlijk ook niet gemaakt met het zelfde doel als n gti de gti was bedoeld als "rag"bak voor het betere rag werk
terwijl de vr6 was gemaakt om met 200+ over de autobahn te zoeven
maar ik kies de vr6 ten allertijde boven een 16v
maar ik denk dat je er zelf s mee moet rijden gewoon n 16v en n vr6 na elkaar dan weet het voor je zelf
Dit bericht is ge-edit door wilko op 30-1-2005 22:50
|
|
je moet iets he |
|