Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote auto topic deel 2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1031 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #23238 - Grote auto topic deel 2
Pagina 70 van 159
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 157, 158, 159Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 131101 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RX 50je 27-1-2005 21:25 Print reply
Posts: 37
Mijn god wat een brute supra, ik denk dat ie nos gebruikte, dat kon je horen.

de mannen van veilside flikken et em weer!
 
ehhh 27-1-2005 21:34 Print reply
Posts: 1499
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
Heb voor de zekerheid vandaag aan een collega ff nagevraagd wat de oorzaken hiervan konden zijn, en hij zei dat niet op tijd verversen van olie kon zijn, cheap ass olie gebruiken, niet warm rijden, veel volgas rijden etc konden zijn. En dat het bij normaal gebruik helemaal niet voor zou mogen komen (en dat het bij normaal gebruik dus ook niet gebeurd).


[...]
Come again? Hoe weet jij hoe er mee om gegaan is als ie bij een dealer vandaan komt, en je hem niet persoonlijk van de 1e eigenaar gekocht hebt?

Juist, GSI's staan erom bekend lekker vlot te zijn, en daar worden ze dus ook vaak voor gebruikt/misbruikt.


mja waarom er serieus op ingaan, bedoel die kerel laat dingen honen na 110k en zegt daarna dat zijn gsi niet is afgetrapt natuurlijk niet man.

En ik kan alles onderbouwen maar ik heb niet echt veel zin om een heel lap tekst te gaan typen voor idioten zoals jij. Want alle redenen die blorn optypte dat die dingen verneukt zijn wist je zelf ook wel en ik ook maarja jou gsi is niet afgetrapt weet je natuurlijk ook zo goed.

en ik weet enigzins waar ik over praat wat ik doe een opleidingen motorvoertuigentechniek.
Onderbouwen is geen punt maar waarom zou ik dat doen voor mensen zoals jij je weet wss dat je genaaid bent. Je zegt je gsi is niet afgetrapt maar wel dingen laten honen bij 110k logisch...


kusje.

enuh hoef geen gsi te rijden want zoals blorn zegt die dingen zijn vlot en daar wordt zeker wel gebruik van gemaakt en meestal door 18 jarige mongooltjes die hun auto helemaal aftrappen.

kusje.
 
Allah is groter
Joostvdw 27-1-2005 21:36 Print reply

Posts: 4789
aan andere kant kan je ook blij zijn voor em want nu heeftie een vers gehoonde gsi voor nop (bovag garantie zei die)
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Zoetahmeerdah [Marcel] 27-1-2005 21:45 Print reply

Posts: 5996
wel een stomme zet van dat bedrijf..het had veel goedkoper gekunt. denk dat ze zwaar hebben moeten inleveren op die auto, maargoed tis niet mijn geld. denk dat ik daar ook maar een auto koop
 
ik haat mensen
Blorn 27-1-2005 21:48 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

aan andere kant kan je ook blij zijn voor em want nu heeftie een vers gehoonde gsi voor nop (bovag garantie zei die)
Ja, daar heb je wat aan... Als de zuigerveren al vast zitten bij 110, hoe denk je dat die kop er dan aan toe is.....?
 
superior mt7 27-1-2005 22:03 Print reply

Posts: 2675
hey blorn jou je mond eens...je hebt dat ding niet gezien en kan dus niet oordelen.

als broer zijn de kan ik je zeggen dat ie helemaal tip top is nu, kop was helemaal niks mis mee... alleen die olie schraapveren.

Ding zal zeker niet goed behandelt zijn geweest maarja ze hebben em helemaal nagekeken en het desbetreffende vervangen wat niet goed was, ding gebruikt niks meer van olie

Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 27-1-2005 22:03

Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 27-1-2005 22:06
 
V8
Blukaap2 27-1-2005 22:17 Print reply

Posts: 9984
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RX 50je

Mijn god wat een brute supra, ik denk dat ie nos gebruikte, dat kon je horen.

de mannen van veilside flikken et em weer!


Beetje motor komt al aan de 10sec met een goede bestuurder....

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7
hey blorn jou je mond eens...je hebt dat ding niet gezien en kan dus niet oordelen.



Ik heb 'm ook niet gezien, maar durf ook wel te zeggen dat als dat ding bij 110K al een hoonbeurt nodig heeft dat er nog veel meer vernaaid is.
Of heeft de dealer de krukas ook uit elkaar getrokken en de krukaslagers en bigends getsjekt ?
Om maar heel snel iets te noemen.

Net alsof een motor niet gaar kan zijn als ie geen olie gebruikt.

Dit bericht is ge-edit door Blukaap2 op 27-1-2005 22:17
 
Stoere brommers
Jurgen 27-1-2005 23:23 Print reply

Posts: 1334
Net of een motor gaar is als hij olie verbruikt...

Quote:


Net alsof een motor niet gaar kan zijn als ie geen olie gebruikt.

Dit bericht is ge-edit door Blukaap2 op 27-1-2005 22:17

 
Heb je onderdelen voor een MTX-sh over?? Inbox even.
superior mt7 27-1-2005 23:34 Print reply

Posts: 2675
klopt....maar hij KAN gaar zijn, ofja versleten...of in mijn geval waren het alleen de kleprubbers

 
V8
damage 28-1-2005 12:03 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7

hey blorn jou je mond eens...je hebt dat ding niet gezien en kan dus niet oordelen.

als broer zijn de kan ik je zeggen dat ie helemaal tip top is nu, kop was helemaal niks mis mee... alleen die olie schraapveren.

Ding zal zeker niet goed behandelt zijn geweest maarja ze hebben em helemaal nagekeken en het desbetreffende vervangen wat niet goed was, ding gebruikt niks meer van olie

Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 27-1-2005 22:03

Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 27-1-2005 22:06


jij weet dan ook niet hoeveel 16V koppen er wel niet scheuren door dezelfde oorzaken als die het honen noodzakelijk gemaakt hebben?

enne, olie gebruiken is niet per definitie een slecht iets en andersom netzo goed, k geloof niet echt in die dingen, maar dat is mijn mening.

Kijk dan liever naar iets als oliedruk of compressiemeting ofzo, iig iets dat een aardige richtlijn verschaft die WEL objectief is.

just my 2 cents

enne, wij konden niet weten dat het een corsa b was

Marcel jij had toch ook nog een 1,6 blok liggen??(just curious)
 
Blijhoofd 28-1-2005 13:07 Print reply

Posts: 7378
Wat zijn de zwakke plekken om op te letten bij een swift 1300i gs van 92

en weet iemand waar een werkplaats handboek van zon ding is te vinden
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Baasbas 28-1-2005 13:15 Print reply
Posts: 2177
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

Wat zijn de zwakke plekken om op te letten bij een swift 1300i gs van 92

en weet iemand waar een werkplaats handboek van zon ding is te vinden


homokineten!

*bok-bok-bok-bok-bok*


 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
crazypeter 28-1-2005 13:18 Print reply

Posts: 1298











foto's van mijn autotje
peugeot 106 1.3 rallye
101 pk orginail
van 0-100 in 10.3 sec
top van 200 km
gewicht van 861 kg


 
bla bla bal bla bla bla blah
Blijhoofd 28-1-2005 13:20 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crazypeter

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
[url=http://img108.exs.cx/img108/4682/p72400125iu.jpg[/img][img]http://img103.exs.cx/img103/8110/p73000013rb.jpg]afbeelding[/url]
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

foto's van mijn autotje
peugeot 106 1.3 rallye
101 pk orginail
van 0-100 in 10.3 sec
top van 200 km
gewicht van 861 kg




leuk ding jmmr dat het frans is :P

wat was je nou kwijt voor al dat muziek spul
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Blijhoofd 28-1-2005 13:21 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas

[...]


homokineten!

*bok-bok-bok-bok-bok*




en dat merk je aan gebonk met drempels enzo?

meer dingen om op te letten
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235

Dit topic is 131101 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 70 van 159
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 157, 158, 159Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved