Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote auto topic deel 2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 919 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #23238 - Grote auto topic deel 2
Pagina 68 van 159
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 157, 158, 159Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 131095 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

70malossi 26-1-2005 21:05 Print reply
Posts: 4176
geen gein met 3 series he,die kunnen met gemak 5 ton draaien.

om ff wat helderheid over die 40% shit te geven.
ik heb dus een bmw 320 met standaard een 2 liter 6-inlijn met 125 pk.
heb er nou een getunende 2,5 liter(ziet alleen verschil door paar letters op de kop) 6inlijn met ruim 200 pk.
gaat gewoon door de apk hoor.

als t engine swap blok er niet heeel erg anders uit ziet kun je dat gewoon doen.


 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Jozeff - Forum en Sales Moderator 26-1-2005 21:08 Print reply

Posts: 10835
heb ik al eerder gezegd: bij apk kijken ze alleen naar het aantal cilinders (en brandstof natuurlijk)
40% onzin heeft niks met apk te maken
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Markos 26-1-2005 21:10 Print reply

Posts: 5048
als je het legaal wilt houden zou je dus ook een (ik zal die swift maar weer als voorbeeld noemen )
Suzuki Swift 1.3GL nemen en daar een 1.6GLX (sedan) instoppen
van 68PK naar 92PK

ik neem aan dat zo'n 1.6 bij zelfde gebruik het langer zal volhouden dan zo'n 1.3 (kwa slijtage)
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Blukaap2 26-1-2005 21:14 Print reply

Posts: 9984
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NehcslowZ

[...]


Ik zeg toch ook niet dat hij dan helemaal op is. Mijn punt is alleen dat niemand zo'n ding meer wil hebben(uitzonderingen daargelaten) met zo'n km. stand, aangezien hij gewoon slecht in de markt ligt. Zeg nou zelf een benzine auto met meer dan 2 ton op de teller is niet het meest aantrekkelijkste wat er is.


Als de prijs goed is zou ik een ding met veel kms zo kopen.
 
Stoere brommers
Ruben. 26-1-2005 23:34 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi

geen gein met 3 series he,die kunnen met gemak 5 ton draaien.




geld dat ook voor 5/6/7?
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
SkaBla [Pim] 26-1-2005 23:49 Print reply

Posts: 4659
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

Nou heb mn corsa gsi bij 110k ook al moeten laten honen. Maar dat blijkt een corsa b gsi kwaal te zijn dat de zuigerveren erg snel slijten, en dus nieuwe erin moet hebben. Dan moet je gelijk ook je cilinders honen als de veren versleten zijn.

Verder heb ik nieuwe stappenmotor, temperatuurvoeler en gps sensor erin. Geef mij hierna toch maar weer een degelijke japanner. Want de europeanen zijn niet zo betrouwbaar als de jappen. Tis gewoon zo

Maar 2 ton moet met benzine op zich makkelijk haalbaar zijn, mits je goed ermee omgaat.

opel he....na 110k honen ik heb een toyota 2E-E blok gezien met bijna 3 ton op de teller die kwa cilinders nog gewoon zo goed als nieuw was
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Blorn 26-1-2005 23:52 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

Nou heb mn corsa gsi bij 110k ook al moeten laten honen. Maar dat blijkt een corsa b gsi kwaal te zijn dat de zuigerveren erg snel slijten, en dus nieuwe erin moet hebben. Dan moet je gelijk ook je cilinders honen als de veren versleten zijn.

Verder heb ik nieuwe stappenmotor, temperatuurvoeler en gps sensor erin. Geef mij hierna toch maar weer een degelijke japanner. Want de europeanen zijn niet zo betrouwbaar als de jappen. Tis gewoon zo

Maar 2 ton moet met benzine op zich makkelijk haalbaar zijn, mits je goed ermee omgaat.
Je bedoeld dat je gewoon een rotte appel hebt die is afgetrapt/niet goed bereden?
 
Blijhoofd 27-1-2005 7:58 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
Je bedoeld dat je gewoon een rotte appel hebt die is afgetrapt/niet goed bereden?


daar staat gsi voor bij opel
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Hans F 27-1-2005 9:30 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.

[...]


geld dat ook voor 5/6/7?


zekers
 
Ruben. 27-1-2005 10:08 Print reply

Posts: 6131
ok
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Pistonpen Paultje 27-1-2005 10:16 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: damage

[...]


ja hoe snel zijn die eerste 911 turbo's nou? dikke 5 seconden tot de 100 ofzo.

die haal je met een beetje moderne turbo auto nog in als het moet.

TOTDAT bochtenwerk er wsl aankomt...dan merk je het verschil tussen een raspaardje en een min of meer fabrieksopgevoerde auto wel.. just my 2 cents

en ik rijdt toch liever in een porsche dan in een a klasse, toch NET ietsje meer styl


Mwoa, porsches zijn niet eens ?cht relaxt de bocht om te krijgen. Motor ligt wat ver naar achter waardoor je overstuur krijgt.

Denk dat een porsche turbo VS lancer ofzo best heftig wedstrijdje zou zijn, lancer gaat veel harder de bocht door als je het mij vraagt


Edit: Me pa z'n ouwe nissan primera had ook nagenoeg 4ton gelopen. En nog bijna geen onderhoudskosten(alleen std. dingen)

Dit bericht is ge-edit door Pistonpen Paultje op 27-1-2005 10:18
 
Ruben. 27-1-2005 10:18 Print reply

Posts: 6131
wat dacht je van de nieuwe evo tegen een lamborgini (goed zoeken naar topgear filmpjes:P)
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Pistonpen Paultje 27-1-2005 10:19 Print reply

Posts: 8678
, nooit gezien, zal eens zoeken
 
damage 27-1-2005 14:39 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

Nou heb mn corsa gsi bij 110k ook al moeten laten honen. Maar dat blijkt een corsa b gsi kwaal te zijn dat de zuigerveren erg snel slijten, en dus nieuwe erin moet hebben. Dan moet je gelijk ook je cilinders honen als de veren versleten zijn.

Verder heb ik nieuwe stappenmotor, temperatuurvoeler en gps sensor erin. Geef mij hierna toch maar weer een degelijke japanner. Want de europeanen zijn niet zo betrouwbaar als de jappen. Tis gewoon zo

Maar 2 ton moet met benzine op zich makkelijk haalbaar zijn, mits je goed ermee omgaat.


ik zou de wedstrijd met een mercedes met een om615/616 blok met ELKE japanner andurven kwa km's vreten hoor

en aftrappen van GSI's is voor veel mensen een sport jah tis gewoon bs over opel wat je daar zegt en zeker die blokken die jij noemt, en al helemaal als je de 8 klepper bedoeld, die seh en ne blokken zijn echt wel 1 der beste opel blokken ooit gemaakt kwa slijtage imo hoor.


Dit bericht is ge-edit door damage op 27-1-2005 14:41
 
FazuL NSR 27-1-2005 14:55 Print reply

Posts: 2046
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

omg ja, die was ik al weer helemaal vergeten.... kut Hannes, ik krijg em zaterdag nog wel

hoe vergeet je zoiets nou?
 

Dit topic is 131095 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 68 van 159
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 157, 158, 159Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved