Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote auto topic deel 2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 771 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #23238 - Grote auto topic deel 2
Pagina 63 van 159
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 157, 158, 159Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 130925 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gilera Gsm 23-1-2005 13:13 Print reply

Posts: 2376
Tussen een v6 en en v8 hoor je wel degelijk verschil.
 
Blijhoofd 23-1-2005 13:34 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: biertjuh

Ik heb sinds gister een VDO dayton radio in mijn auto, deze kan mp-3 bestanden afspelen. maar als ik met nero een mp-3 cd brand krijg ik een error.

nou heb ik net het boekje gelezen en daar staat dat ik een data cd moet branden. dat heb ik gedaan en nu krijg ik weer een error.

Ik had vorig jaar al is een mp-3 cd gebrand en die speelt ie wel af, maar k weet niet meer hoe ik dat toen gedaan had.

weet iemand de manier hoe je zo'n cd moet branden?


probeer is een cdrom van een ander merk

en je moet het idd gewoon in nero als data cd branden
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Mr. T 23-1-2005 18:02 Print reply

Posts: 319
He mensen, m'n probleem met de radio is opgelost. Achter een halve meter bedrading zat toch nog de originele iso aansluiting, dus het was effe een stekkertje aansluiten en klaar.
Ik kwam er trouwens vandaag achter dat m'n Opel iets roestiger was dan ik eerst dacht...maarja das de hobby h?
 
S.Brouwer 23-1-2005 19:45 Print reply

Posts: 1783
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

[...]


probeer is een cdrom van een ander merk

en je moet het idd gewoon in nero als data cd branden


is gelukt, had te snel gebranden verkeerd kan nu mooi luisteren. wel 3 cd'tjes maar de klote geholpen. (had alle opties geprobeerd)


 
Markos 24-1-2005 18:33 Print reply

Posts: 5048
wanneer je een andere motor in je auto stopt (bijvoorbeeld 6cil ipv 4 cil) moet je dat normaal op kenteken zetten.. wanneer je dit niet doet, komt hij dan eigenlijk wel door de apk heen? Want 'eigenlijk' horen ze dat toch ook na te gaan of het klopt?

En van die swiftjes, zou zo'n nieuw type dashboard (na 1991 dacht ik) ook in die van voor 1991 passen? (model van de auto is verder wel gewoon hetzelfde)
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
70malossi 25-1-2005 10:51 Print reply
Posts: 4176
als je bv een bmw 318 hebt(4 cilinder) en je legt er een 6 cilinder blok in,en je laat m niet omkeuren door de rdw,kom je ook niet door de apk heen.omdat op je papieren staat dat het een 4 cilinder is,en als je papieren niet kloppen keuren ze hem niet goed.
en dat keuren is niet ff zeggen van heen dr ligt een 6 clinder in,keur m maar goed,nee das best uitgebrijd,en als je zeg een m3 blok in die 318 douwt ben je ongeveer 900 pleuro kwijt aan de keuring


 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Blukaap2 25-1-2005 13:48 Print reply

Posts: 9984
Maar als je er een wat groter blok in legt wat ook in een ander type van die auto ligt (golf 1.3 naar 1.8 bv) heb je kans je er wel redelijk goedkoop doorkomt omdat er al een typegoedkeuring en blabla is voor dat type auto.
 
Stoere brommers
Leen 25-1-2005 13:50 Print reply

Posts: 26877
je mag cilinderinhoud wel gewoon vergroten door ander blok, maar niet het aantal cilinders
 
Markos 25-1-2005 13:52 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

je mag cilinderinhoud wel gewoon vergroten door ander blok, maar niet het aantal cilinders
volgens mij niet..
dan zou je toch gewoon goedkoop een auto met bijv. 1.0L kopen en er een GTi blok erin knallen. Terwijl je dan maar betaald voor die 1.0 want dat staat op het kenteken.
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Blukaap2 25-1-2005 14:13 Print reply

Posts: 9984
Je mag tot 40% (ofzo) extra vermogen dr in knikkeren zonder dat er grondige nieuwe keuringen nodig zijn.

Hoe het met APK zit weet ik niet, denk eigenlijk dat je 'm dr niet doorheen krijgt (afhankelijk van de aardigheid etc van het keuringsstation ;p)
 
Stoere brommers
Ruben. 25-1-2005 14:49 Print reply

Posts: 6131
http://www.marktplaa...Foudei%3D90%26js%3D1

ownatsj, kun je een 850 voor kopen
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Markos 25-1-2005 14:54 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.

http://www.marktplaa...Foudei%3D90%26js%3D1

ownatsj, kun je een 850 voor kopen
bril nodig?
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Evilmex 25-1-2005 14:54 Print reply

Posts: 4458
Ik vind die ouwe trabantjes wel vet, 2 cilinder 2 takt
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
Jozeff - Forum en Sales Moderator 25-1-2005 15:21 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Je mag tot 40% (ofzo) extra vermogen dr in knikkeren zonder dat er grondige nieuwe keuringen nodig zijn.

Hoe het met APK zit weet ik niet, denk eigenlijk dat je 'm dr niet doorheen krijgt (afhankelijk van de aardigheid etc van het keuringsstation ;p)



Bij apk maakt het niet uit hoeveel liter je hebt, als het aantal cilinders gelijk is als op kentekenbewijs staat dan is het goed.
Ze gaan bij apk ook geen vermogen meten ofzo
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Blijhoofd 25-1-2005 15:26 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

wanneer je een andere motor in je auto stopt (bijvoorbeeld 6cil ipv 4 cil) moet je dat normaal op kenteken zetten.. wanneer je dit niet doet, komt hij dan eigenlijk wel door de apk heen? Want 'eigenlijk' horen ze dat toch ook na te gaan of het klopt?

En van die swiftjes, zou zo'n nieuw type dashboard (na 1991 dacht ik) ook in die van voor 1991 passen? (model van de auto is verder wel gewoon hetzelfde)


swift mk 1 is van voor 89 dan ander model
swift mk2 is van 89-91
swift mk3 is van eind 91-tot 96
achterlichten lopen bij dit model door
ander interieur
en motor heeft injectie ipv carbjes
swift mk4 is van 96-tot nu

maar een mk2 is idd om te bouwen naar mk3
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235

Dit topic is 130925 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 63 van 159
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 157, 158, 159Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved