Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote auto topic deel 2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 579 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #23238 - Grote auto topic deel 2
Pagina 16 van 159
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 157, 158, 159Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 130785 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Oscar O. - [HRC Nijmegen] 13-11-2004 20:50 Print reply

Posts: 7007
en dan is het ook nog eens teller
 
nobody fuck with us!!
Pistonpen Paultje 13-11-2004 20:53 Print reply

Posts: 8678
jo hou er wel ff rekening mee dat die v-tec's krachtig zijn, licht, en laag. Dus denk dat het wel kan.

Zoiets heb ik toen ook met gerben gereden in zijn vtec. Bij de 8k overschakelen
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 13-11-2004 20:54 Print reply

Posts: 7007
ja ja heel ziek hoor
 
nobody fuck with us!!
SkaBla [Pim] 13-11-2004 20:56 Print reply

Posts: 4659
8k ziek? mijn starletje 1.3 gaat tot de 7k niks byzonders dus
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Pistonpen Paultje 13-11-2004 20:57 Print reply

Posts: 8678
Zeg niet dat het ziek is ofzo hoor, vond het wel netjes. Hij zal vast wel meer toeren maken.
 
Leen 13-11-2004 20:58 Print reply

Posts: 26877
zelfs onze toyota picnic 2.0 wil tot de 8k doortrekken, aleen dan rij je al 2k in het rood

Dit bericht is ge-edit door Leen op 13-11-2004 20:58
 
bassrecord2 13-11-2004 22:44 Print reply
Posts: 9
dan moet je ook nog is een 318is vinden voor dat prijsje .. deze zou of plat gewals wode bij monstertrucks of ik geef dat autootje een nieuw (tuning)leve tis een type 1 6cylinder !! komt een type 2 snuit op met dtm lip komt vet laag seidl achterbumper rs4 look sideskirts en schroefkitje mischien ff doorspare voor airride ma dat zou wel voor volgend jaar zijn greetz kampbak of niet ik zit lekker droog jullie niet
 
Daniel_84 13-11-2004 23:02 Print reply

Posts: 1127
Volges het crx vtec boekje moet de vtec 222 km/h halen. De auto is al wat ouder (dus zal wel paar pks kwijt zijn), maar dan zal de teller wel redelijk goed aangeven

Ja en 8k is ziek. Er zijn eienlijk geen normale autos die dat nadoen. Alleen maar honda heeft dat. (afgezien van alle superdure raceautos)

De meeste autos gaan bij 6000 a 6500 touren het rood in. En tussen 7k en 8k zit veel verschil.

Dit bericht is ge-edit door Daniel_84 op 13-11-2004 23:04
 
superior mt7 14-11-2004 10:58 Print reply

Posts: 2675
wijs gesproken broer
 
V8
Blukaap2 14-11-2004 11:11 Print reply

Posts: 9984
Panda power (eigenlijk even kijken wat de overbrengingsverhoudingen zijn van zo'n ding, kan ik eens kijken hoeveel toeren ie nu draait).
 
Stoere brommers
Baasbas 14-11-2004 12:01 Print reply
Posts: 2177
8k is echt niet zo bijzonder hoor.. op de teller van de auto van m'n pa begint het rode pas bij 7,5k.. en hij heeft een suzuki wagon r+
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
maiky 14-11-2004 12:06 Print reply

Posts: 421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

Volges het crx vtec boekje moet de vtec 222 km/h halen. De auto is al wat ouder (dus zal wel paar pks kwijt zijn), maar dan zal de teller wel redelijk goed aangeven

Ja en 8k is ziek. Er zijn eienlijk geen normale autos die dat nadoen. Alleen maar honda heeft dat. (afgezien van alle superdure raceautos)

De meeste autos gaan bij 6000 a 6500 touren het rood in. En tussen 7k en 8k zit veel verschil.

Dit bericht is ge-edit door Daniel_84 op 13-11-2004 23:04




het nieuwe type celica t-sport wel die heeft het maximale vermogen pas bij 7800 toeren dus.
 
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 14-11-2004 12:17 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

Volges het crx vtec boekje moet de vtec 222 km/h halen. De auto is al wat ouder (dus zal wel paar pks kwijt zijn), maar dan zal de teller wel redelijk goed aangeven

Ja en 8k is ziek. Er zijn eienlijk geen normale autos die dat nadoen. Alleen maar honda heeft dat. (afgezien van alle superdure raceautos)

De meeste autos gaan bij 6000 a 6500 touren het rood in. En tussen 7k en 8k zit veel verschil.

Dit bericht is ge-edit door Daniel_84 op 13-11-2004 23:04


sorry ik moet je even iets nieuws vertellen : 8k is NIET ziek
 
nobody fuck with us!!
superior mt7 14-11-2004 12:19 Print reply

Posts: 2675
wat hij wil zeggen is egwoon dat de meeste auto's niet tot 8k kunnen zonder in het rode te gaan...natuurlijk zijn er andere autos die dat ook wel halen, maar de meeste niet
 
V8
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 14-11-2004 12:41 Print reply

Posts: 7007
nog steeds vermogen leveren bij die toeren is wel ok opzich ja
 
nobody fuck with us!!

Dit topic is 130785 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 16 van 159
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 157, 158, 159Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved