Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Main Forum - Topic #23238 - Grote auto topic deel 2
|
Pagina 129 van 159
|
Dit topic is 130767 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
mcdronkz |
20-4-2005 21:26 |
 Posts: 32777 |
heb zat puchs zien staan in oostenrijk
auto's ja
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
20-4-2005 21:30 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
heb zat puchs zien staan in oostenrijk
auto's ja
Die Pinzgauers (die k dus net poste) zie je hier ook zat vaak hoor  Worden nogal veel gebruikt voor terrein/trial rijden.....Waarom weet k niet...dingen hebben zown achterlijk hoog zwaartepunt, scherpe bochtr naar beneden en ze pleuren om
|
|
Chille Tune shit dan |
|
Leen |
20-4-2005 21:37 |
 Posts: 26877 |
fiat panda 4x4 is ook een van puch-steyr, en dr staat hier in de straat een oostenrijkse mercedes g-wagen aleen dan van puch-steyr..
|
|
|
|
Markos |
20-4-2005 22:59 |
 Posts: 5048 |
als je een bijvoorbeeld Toyota Supra V6 hebt en een Toyota Supra V6 Turbo
wat moet je dan allemaal aanpassen om de turbo op een non-turbo te kunnen overzetten?
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
[RRT] Lost-P |
21-4-2005 9:47 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markos
als je een bijvoorbeeld Toyota Supra V6 hebt en een Toyota Supra V6 Turbo
wat moet je dan allemaal aanpassen om de turbo op een non-turbo te kunnen overzetten?
Nog best behoorlijk veel.....Ik ben ook bezig om uit te zoeken wat k allemaal moet aanpassen op mn Porsche 944, 2.5L 6cilinder...is dus ook zonder turbo, maar....komt heeel wat bij kijken  .
uitlaatspruitstukken e.d. is niet t grootste probleem, is wel te vinden en eventueel zelf te maken.....Moet olieleidingen fixen en skit... Maar moet ook wat verzinnen met compressie die naar beneden gaat enzo, en eventueel wat extra koeling enzo
|
|
Chille Tune shit dan |
|
Junkie XR |
21-4-2005 10:34 |
 Posts: 5753 |
|
|
|
|
Blukaap2 |
21-4-2005 10:40 |
 Posts: 9984 |
Dat is er 1 die het wel snapt :p
|
|
Stoere brommers |
|
[RRT] Lost-P |
21-4-2005 10:40 |
Posts: 4578 |
|
|
Chille Tune shit dan |
|
Markos |
21-4-2005 18:14 |
 Posts: 5048 |
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
Pistonpen Paultje |
21-4-2005 23:31 |
 Posts: 8678 |
Jeah, vet in een RS6 over zandvoort geboekt
Ennuhm 'snachts om half 4 ofzo een nieuw record gezet: 8:53 met een fiets
ennuh, veel gare auto's zien gassen enzovoorts...
|
|
|
|
Ruben. |
21-4-2005 23:33 |
|
Blorn |
21-4-2005 23:43 |
 Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]
Nog best behoorlijk veel.....Ik ben ook bezig om uit te zoeken wat k allemaal moet aanpassen op mn Porsche 944, 2.5L 6cilinder...is dus ook zonder turbo, maar....komt heeel wat bij kijken .
uitlaatspruitstukken e.d. is niet t grootste probleem, is wel te vinden en eventueel zelf te maken.....Moet olieleidingen fixen en skit... Maar moet ook wat verzinnen met compressie die naar beneden gaat enzo, en eventueel wat extra koeling enzo
Vaak zijn er verschillende diktes koppakkingen te krijgen (aangegeven door de gaatjes in 1 van de hoeken), olie toevoer maak je gewoon een T stuk voor ergens vlak na de pomp of je koopt een adapter die tussen je filter en de toevoerleiding zet. Nog een oliekoeler erop, intercooler en klaar.
Als het ff kan, neem dan een watergekoelde turbo... Die lopen niet zo snel kapot. (Wij hebben opt werk p maand ong 5 kapot gelopen turbo's...).
|
|
|
|
damage |
21-4-2005 23:45 |
Posts: 907 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
[...]
Vaak zijn er verschillende diktes koppakkingen te krijgen (aangegeven door de gaatjes in 1 van de hoeken), olie toevoer maak je gewoon een T stuk voor ergens vlak na de pomp of je koopt een adapter die tussen je filter en de toevoerleiding zet. Nog een oliekoeler erop, intercooler en klaar.
Als het ff kan, neem dan een watergekoelde turbo... Die lopen niet zo snel kapot. (Wij hebben opt werk p maand ong 5 kapot gelopen turbo's...).
wel een matige oplossing imo, dat met die koppakking.
|
|
|
|
arabesk |
21-4-2005 23:48 |
 Posts: 1903 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: damage
[...]
wel een matige oplossing imo, dat met die koppakking.
idd, als ik bepaalde artikels lees, is een van de methoden de zuigers afdraaien ofzo, maar toch is een dikkere koppakking 'gemakkelijker' h
|
|
GSX-R power!! wordt heropgebouwd !! |
|
MasterM |
22-4-2005 0:07 |
 Posts: 912 |
|
|
|
|
Dit topic is 130767 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 129 van 159
|
|