Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote auto topic deel 2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 874 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #23238 - Grote auto topic deel 2
Pagina 129 van 159
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 157, 158, 159Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 130767 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mcdronkz 20-4-2005 21:26 Print reply

Posts: 32777
heb zat puchs zien staan in oostenrijk

auto's ja
 
[RRT] Lost-P 20-4-2005 21:30 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

heb zat puchs zien staan in oostenrijk

auto's ja


Die Pinzgauers (die k dus net poste) zie je hier ook zat vaak hoor Worden nogal veel gebruikt voor terrein/trial rijden.....Waarom weet k niet...dingen hebben zown achterlijk hoog zwaartepunt, scherpe bochtr naar beneden en ze pleuren om
 
Chille Tune shit dan
Leen 20-4-2005 21:37 Print reply

Posts: 26877
fiat panda 4x4 is ook een van puch-steyr, en dr staat hier in de straat een oostenrijkse mercedes g-wagen aleen dan van puch-steyr..
 
Markos 20-4-2005 22:59 Print reply

Posts: 5048
als je een bijvoorbeeld Toyota Supra V6 hebt en een Toyota Supra V6 Turbo

wat moet je dan allemaal aanpassen om de turbo op een non-turbo te kunnen overzetten?
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
[RRT] Lost-P 21-4-2005 9:47 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

als je een bijvoorbeeld Toyota Supra V6 hebt en een Toyota Supra V6 Turbo

wat moet je dan allemaal aanpassen om de turbo op een non-turbo te kunnen overzetten?


Nog best behoorlijk veel.....Ik ben ook bezig om uit te zoeken wat k allemaal moet aanpassen op mn Porsche 944, 2.5L 6cilinder...is dus ook zonder turbo, maar....komt heeel wat bij kijken .

uitlaatspruitstukken e.d. is niet t grootste probleem, is wel te vinden en eventueel zelf te maken.....Moet olieleidingen fixen en skit... Maar moet ook wat verzinnen met compressie die naar beneden gaat enzo, en eventueel wat extra koeling enzo
 
Chille Tune shit dan
Junkie XR 21-4-2005 10:34 Print reply

Posts: 5753
Hahah, geweldig nieuwsartikel op Fok!:

Schutter schiet 'ellendige' auto uit lijden
 
Blukaap2 21-4-2005 10:40 Print reply

Posts: 9984
Dat is er 1 die het wel snapt :p
 
Stoere brommers
[RRT] Lost-P 21-4-2005 10:40 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Junkie XR

Hahah, geweldig nieuwsartikel op Fok!:

Schutter schiet 'ellendige' auto uit lijden


Prachtig
 
Chille Tune shit dan
Markos 21-4-2005 18:14 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Junkie XR

Hahah, geweldig nieuwsartikel op Fok!:

Schutter schiet 'ellendige' auto uit lijden

dit laat goed zien hoe stom dat volk is
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Pistonpen Paultje 21-4-2005 23:31 Print reply

Posts: 8678
Jeah, vet in een RS6 over zandvoort geboekt

Ennuhm 'snachts om half 4 ofzo een nieuw record gezet: 8:53 met een fiets

ennuh, veel gare auto's zien gassen enzovoorts...
 
Ruben. 21-4-2005 23:33 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pistonpen Paultje

Jeah, vet in een RS6 over zandvoort geboekt

Ennuhm 'snachts om half 4 ofzo een nieuw record gezet: 8:53 met een fiets

ennuh, veel gare auto's zien gassen enzovoorts...


cpz? kan sneller hoor, kort of lang circuit"?
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Blorn 21-4-2005 23:43 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

[...]


Nog best behoorlijk veel.....Ik ben ook bezig om uit te zoeken wat k allemaal moet aanpassen op mn Porsche 944, 2.5L 6cilinder...is dus ook zonder turbo, maar....komt heeel wat bij kijken .

uitlaatspruitstukken e.d. is niet t grootste probleem, is wel te vinden en eventueel zelf te maken.....Moet olieleidingen fixen en skit... Maar moet ook wat verzinnen met compressie die naar beneden gaat enzo, en eventueel wat extra koeling enzo
Vaak zijn er verschillende diktes koppakkingen te krijgen (aangegeven door de gaatjes in 1 van de hoeken), olie toevoer maak je gewoon een T stuk voor ergens vlak na de pomp of je koopt een adapter die tussen je filter en de toevoerleiding zet. Nog een oliekoeler erop, intercooler en klaar.

Als het ff kan, neem dan een watergekoelde turbo... Die lopen niet zo snel kapot. (Wij hebben opt werk p maand ong 5 kapot gelopen turbo's...).
 
damage 21-4-2005 23:45 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
Vaak zijn er verschillende diktes koppakkingen te krijgen (aangegeven door de gaatjes in 1 van de hoeken), olie toevoer maak je gewoon een T stuk voor ergens vlak na de pomp of je koopt een adapter die tussen je filter en de toevoerleiding zet. Nog een oliekoeler erop, intercooler en klaar.

Als het ff kan, neem dan een watergekoelde turbo... Die lopen niet zo snel kapot. (Wij hebben opt werk p maand ong 5 kapot gelopen turbo's...).


wel een matige oplossing imo, dat met die koppakking.
 
arabesk 21-4-2005 23:48 Print reply

Posts: 1903
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: damage

[...]


wel een matige oplossing imo, dat met die koppakking.


idd, als ik bepaalde artikels lees, is een van de methoden de zuigers afdraaien ofzo, maar toch is een dikkere koppakking 'gemakkelijker' h
 
GSX-R power!! wordt heropgebouwd !!
MasterM 22-4-2005 0:07 Print reply

Posts: 912
JAAAAAAAAAAAAAAA

Dat zijn nog es auto's!

http://www.autoweek....cache=no&ID=3425

Dit bericht is ge-edit door SuperWarma op 22-4-2005 0:09
 

Dit topic is 130767 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 129 van 159
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 157, 158, 159Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved