Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Main Forum - Topic #23238 - Grote auto topic deel 2
|
Pagina 117 van 159
|
Dit topic is 130831 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Bullet |
9-4-2005 17:57 |
 Posts: 12150 |
950nm koppel @ 4800 toeren?
klinkt een beetje eng.
oja LPG zuigt
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Markos |
9-4-2005 18:01 |
|
Daniel_84 |
9-4-2005 19:43 |
 Posts: 1127 |
Hmm over die saleen he, was jaar geleden geloof ik de duurste straatauto(ja van maybach en rolls royce, bentley afgezien) die je kon kopen, en de snelste stond in elk geval in de krant tijd trug
Verder weet ik dat amerikanen slecht in de bocht liggen, maar dan leg je toch stuggere veren eronder.
Verder vind ik japanners ook ruig. Maar lijkt me eg geweldig om gewoon het geweld (koppel) van een dikke V8 onder me hebben. En zo duur zijn ze eigelijk helemaal niet als je oldtimer hebt en em op gas legt. Alleen af en toe tankje bezine erdoorheen. Alleen zijn de autos niet zo praktisch wegens de grote ervan(parkeren enzo)
Ow ja en het geluid van een v8, mooier bestaat niet.
|
|
|
|
bernard |
9-4-2005 19:52 |
 Posts: 122 |
slurpie slurpie
|
|
|
|
-Tom- |
9-4-2005 19:53 |
 Posts: 4152 |
Volgens mij was (en ?s!) de McLaren F1 nog steeds de snelste straatauto ter wereld.
|
|
FTS Member |
|
Mr.Michiel |
9-4-2005 19:54 |
 Posts: 1567 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Volgens mij was (en ?s!) de McLaren F1 nog steeds de snelste straatauto ter wereld.
Ging ergens tussen de 380 en 390, niet?
Die nieuwe Bugatti zou sneller moeten zijn.
Dit bericht is ge-edit door Mr.Michiel op 9-4-2005 19:54
|
|
juustem |
|
-Tom- |
9-4-2005 19:55 |
 Posts: 4152 |
Idd, 380 zoiets
Die Bugatti Veyron (? toch) had iets van 1000 pk's. En teveel aantal Nm's aan koppel.
|
|
FTS Member |
|
Leen |
9-4-2005 19:56 |
 Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84
Hmm over die saleen he, was jaar geleden geloof ik de duurste straatauto(ja van maybach en rolls royce, bentley afgezien) die je kon kopen, en de snelste stond in elk geval in de krant tijd trug
Verder weet ik dat amerikanen slecht in de bocht liggen, maar dan leg je toch stuggere veren eronder.
Verder vind ik japanners ook ruig. Maar lijkt me eg geweldig om gewoon het geweld (koppel) van een dikke V8 onder me hebben. En zo duur zijn ze eigelijk helemaal niet als je oldtimer hebt en em op gas legt. Alleen af en toe tankje bezine erdoorheen. Alleen zijn de autos niet zo praktisch wegens de grote ervan(parkeren enzo)
Ow ja en het geluid van een v8, mooier bestaat niet.
daar heb je volledig gelijk in
|
|
|
|
Mr.Michiel |
9-4-2005 19:57 |
 Posts: 1567 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Idd, 380 zoiets
Die Bugatti Veyron (? toch) had iets van 1000 pk's. En teveel aantal Nm's aan koppel.
http://www.ultimatec....php&carnum=1076
Power 1001 bhp / 747 KW @ 6000 rpm
Torque 1250 Nm / 922 ft lbs @ 2200 rpm
BHP/Liter 125 bhp / liter
Power to weight ratio N/A
Top Speed 406 km/h / 252 mph
|
|
juustem |
|
superior mt7 |
9-4-2005 19:59 |
 Posts: 2675 |
w8 maar tot ze men crx vtec testen, sinds ik witte letters op de banden heb pook ik iedereen eruit
|
|
V8 |
|
-Tom- |
9-4-2005 19:59 |
 Posts: 4152 |
Ff wat info gezocht over die Bugatti Veyron.
W16 motor (7993cc), met 1001 pk (736 kW), koppel van 1250Nm  bij 2200 rpm (beat that diesel :P). Met 4 turbo's
|
|
FTS Member |
|
Mr.Michiel |
9-4-2005 19:59 |
|
superior mt7 |
9-4-2005 20:01 |
 Posts: 2675 |
nee alleen een sticker van hondamatics op de vooruit en dan vind ik het wel goed geweest
|
|
V8 |
|
Mr. T |
9-4-2005 20:04 |
 Posts: 319 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: superior mt7
w8 maar tot ze men crx vtec testen, sinds ik witte letters op de banden heb pook ik iedereen eruit
Jij kan mij ongetwijfeld wel uitleggen wat dat Vtec nou precies inhoudt en hoe het werkt...
|
|
|
|
-Tom- |
9-4-2005 20:05 |
 Posts: 4152 |
Ik wil nog een sticker van "Japan Tuning" (die uit NFSU2 :P), maar die kan ik nergens vinden :(
|
|
FTS Member |
|
Dit topic is 130831 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 117 van 159
|
|