Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Main Forum - Topic #23238 - Grote auto topic deel 2
|
Pagina 103 van 159
|
Dit topic is 130878 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
S.Brouwer |
27-3-2005 20:51 |
 Posts: 1783 |
ja daarom. daarom zat ik eraan te denken om nu een opknapper te kopen. en dan ff flink sleutelen en dan te verzekeren als oldtimer.
(mogt t nog geen oldtimer zijn ff langer sleutelen :p) maar vind het wel ruige bakken.
|
|
|
|
Daniel_84 |
27-3-2005 20:52 |
 Posts: 1127 |
Zoals dees:
edit:
Dit bericht is ge-edit door Daniel_84 op 27-3-2005 20:53
|
|
|
|
S.Brouwer |
27-3-2005 20:56 |
 Posts: 1783 |
hijs wel vet!!
heb zo'n vermoeden dat die wel een paar jaar bezig is geweest en daar een flink vermogen in heeft gestopt
maar blijf erbij dat ie vet is
edit: google power?
Dit bericht is ge-edit door biertjuh op 27-3-2005 20:58
http://www.car-vs-car.de/gal/For1596.html
Dit bericht is ge-edit door biertjuh op 27-3-2005 21:02
|
|
|
|
Daniel_84 |
27-3-2005 21:12 |
 Posts: 1127 |
OW dat zijn sjieke uitbouwkits man
Die breed uitbouwkits voor zon een autos zijn zo brruut
|
|
|
|
Ruben. |
27-3-2005 21:22 |
 Posts: 6131 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84
Zoals dees:
afbeelding
edit:
afbeelding
Dit bericht is ge-edit door Daniel_84 op 27-3-2005 20:53
t is maar goed dat je die vrouw die er naast staat niet zo goed ziet :+
damn wat n bruute bak
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
Markos |
27-3-2005 21:55 |
|
70malossi |
27-3-2005 21:58 |
Posts: 4176 |
ik bedoel niet de extra kiloos,die zijn te verwaarzlozen,maar de aandrijvings verliezen door de 4wd,die zijn dus erg hoog.
ix'en MOGEN gewoon niet verlaagd worden.(punt)
dat is nog nooit goed gegaan,en daar kom je vanzelf achter.
als je eigenwijs wil zijn moet je t zelf weten.
regel is : km stand lager dan 150000 en wangen versleten is teller gemanipuleerd.(enkele uitzonderingen daargelaten)
voordeel is idd : bij natte weg,vol doorblaffen.
nadeel : uitbreken veel moeilijker,iets wat voor mij t bmw rijden zo leuk maakt.
Dit bericht is ge-edit door 70malossi op 27-3-2005 21:59
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
Markos |
27-3-2005 22:04 |
 Posts: 5048 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
ik bedoel niet de extra kiloos,die zijn te verwaarzlozen,maar de aandrijvings verliezen door de 4wd,die zijn dus erg hoog.
ix'en MOGEN gewoon niet verlaagd worden.(punt)
dat is nog nooit goed gegaan,en daar kom je vanzelf achter.
als je eigenwijs wil zijn moet je t zelf weten.
regel is : km stand lager dan 150000 en wangen versleten is teller gemanipuleerd.(enkele uitzonderingen daargelaten)
voordeel is idd : bij natte weg,vol doorblaffen.
nadeel : uitbreken veel moeilijker,iets wat voor mij t bmw rijden zo leuk maakt.
Dit bericht is ge-edit door 70malossi op 27-3-2005 21:59
want?
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
Mr.Michiel |
27-3-2005 22:05 |
|
Leen |
27-3-2005 22:07 |
 Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markos
[...]
want?
hoek van homokineten en dergelijken wsl
|
|
|
|
Johnny_D |
27-3-2005 22:51 |
|
Arjanus |
27-3-2005 22:59 |
 Posts: 9074 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
ik bedoel niet de extra kiloos,die zijn te verwaarzlozen,maar de aandrijvings verliezen door de 4wd,die zijn dus erg hoog.
ix'en MOGEN gewoon niet verlaagd worden.(punt)
dat is nog nooit goed gegaan,en daar kom je vanzelf achter.
als je eigenwijs wil zijn moet je t zelf weten.
regel is : km stand lager dan 150000 en wangen versleten is teller gemanipuleerd.(enkele uitzonderingen daargelaten)
voordeel is idd : bij natte weg,vol doorblaffen.
nadeel : uitbreken veel moeilijker,iets wat voor mij t bmw rijden zo leuk maakt.
Dit bericht is ge-edit door 70malossi op 27-3-2005 21:59
waarom mag een ix niet verlaagd worden , mag je mij wel eens duidelijk uitleggen
dees is namelijk al jaren verlaagd en rijd perfect !
als ik er 80 kg uit sloop weet ik zeker dat ik net zo snel ben als een 325 I hoor , aandrijfkrachten verliezen valt wel mee
en ik ben blij dat deze niet zo snel uitbreekt , het is misschien wel leuk maar als het onverwacht op een gladde weg gebeurt ben je minder blij
ik heb met men vorige e30 ook al eens een keer in de sloot gelegen namelijk
en een e30 met een kilometer stand lager dan 150000 km heb ik zoiezo nog nooit gezien
Dit bericht is ge-edit door Arjanus op 27-3-2005 23:00
|
|
lieber nurburgring als ehering |
|
70malossi |
28-3-2005 10:30 |
Posts: 4176 |
dus als je tegen een andere gewone 325i zou sprinten en je zou daar een persoon van 80 kg bijzetten zouden jullie even snel zijn.
ja hoor tuurlijk.
lees de specificaties eerst maar us goed door.
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
Joostvdw |
28-3-2005 10:34 |
 Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
iemand bekend met subaru L-series coupe?
1600 motor, 73 pk, 950kg, uit '89, 155.000 gelopen, goed onderhouden, geen roest, wat is dat ong waard gokken jullie?
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Arjanus |
28-3-2005 11:21 |
 Posts: 9074 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
dus als je tegen een andere gewone 325i zou sprinten en je zou daar een persoon van 80 kg bijzetten zouden jullie even snel zijn.
ja hoor tuurlijk.
lees de specificaties eerst maar us goed door.
ik ben 0,8 sec langzamer van 0-100
zet jij een persoon van 80 kg in 325 i wordt ie echt wel een paar tienden langzamer
en ik kan altijd volgas wegrijden , bij een achterwielaandrijver moet je altijd oppassen voor wielspin , zeker met zoveel pk`s !
|
|
lieber nurburgring als ehering |
|
Dit topic is 130878 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 103 van 159
|
|