Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - gekkenwerk dt chopper

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 870 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #22989 - gekkenwerk dt chopper
Pagina 69 van 115
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 113, 114, 115Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 215932 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

zundappchef 29-12-2005 23:43 Print reply

Posts: 4082
dat is ook aleen kote is zoon mooi proces
 
1000 v twin rotax biatch
Dikke Dennes 30-12-2005 11:49 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
dat is ook aleen kote is zoon mooi proces


We hebben ook wat spul dat nu bij de coater ligt

Stuur, voorspatbordhoudertje, en nog wat spul
 
Drive it like you stole it.
-Tom- 30-12-2005 12:11 Print reply

Posts: 4152
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fseend
thnx, maar het gaat vooral om het stuk waar je je voet op zet, dat moet een plaatje zijn, ala kreidler zundapp fs1 enzo, en niet een stukkie strip ala DT en MT

maar toch bedankt man

NEem contact op met niels (je weet wel :P van de fs1), die heeft er nog een nieuw rempedaal over voor een RD, hij dacht dat 'ie voor fs1 was,m aar past net niet. Hij moet dat ding kwijt :P
 
FTS Member
Dikke Dennes 30-12-2005 12:19 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]

NEem contact op met niels (je weet wel :P van de fs1), die heeft er nog een nieuw rempedaal over voor een RD, hij dacht dat 'ie voor fs1 was,m aar past net niet. Hij moet dat ding kwijt :P


't Hoeft niet nieuw te zijn h?

Nieuw = Hoge prijs

Maar zal Niels effe aanspreken als-ie online is!

Thanks
 
Drive it like you stole it.
zundappchef 31-12-2005 0:03 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
[...]


't Hoeft niet nieuw te zijn h?

Nieuw = Hoge prijs

Maar zal Niels effe aanspreken als-ie online is!

Thanks



omdat ik al dat gevraag zat ben bied ik nu een zundapp grome pedaal aan
of zwarte gewone
 
1000 v twin rotax biatch
Dikke Dennes 1-1-2006 18:03 Print reply

Posts: 4337
Echt mooi, ik zat net even te kijken in ons brommertopic naar de foto's, en tegelijkertijd uploade ik nieuwe foto's op mijn PC van m'n net verhoogde DT...

Vond het even leuk om die 2 foto's boven elkaar te zetten, laat echt goed zien dat-ie toch wel goed veranderd is vindt ik...

K'sta er zelf niet meer zovaak bij stil hoe erg 'ie toch eigenlijk veranderd is inmiddels... Vandaar de 2 foto's, als opheldering...
Voor mezelf en misschien ook voor jullie




Let ook even op die voldane blik van fseend...
Hij doet't zo graag, brommers ophogen met de hamer
Thanks Martijn
 
Drive it like you stole it.
Frysk 1-1-2006 18:04 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
Echt mooi, ik zat net even te kijken in ons brommertopic naar de foto's, en tegelijkertijd uploade ik nieuwe foto's op mijn PC van m'n net verhoogde DT...

Vond het even leuk om die 2 foto's boven elkaar te zetten, laat echt goed zien dat-ie toch wel goed veranderd is vindt ik...

K'sta er zelf niet meer zovaak bij stil hoe erg 'ie toch eigenlijk veranderd is inmiddels... Vandaar de 2 foto's, als opheldering...
Voor mezelf en misschien ook voor jullie

afbeelding
afbeelding

Let ook even op die voldane blik van fseend...
Hij doet't zo graag, brommers ophogen met de hamer
Thanks Martijn



OMFG
je ka echt niet meer zien dat dat een DT was
 
giggitybyte
Sypie_Honda 1-1-2006 18:11 Print reply

Posts: 13830
gellukkig niet nee
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
zundappchef 2-1-2006 17:50 Print reply

Posts: 4082
zet die focking koplamp gewoon vast

als je die met het rije ook de hele tijd moet vasthouwe is het ook maar kut
 
1000 v twin rotax biatch
Hells Hobbit 2-1-2006 19:23 Print reply

Posts: 1793
ervaring?



moeten we idd nog een beugel voor bakken
 
Frysk 2-1-2006 19:27 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fseend
ervaring?



moeten we idd nog een beugel voor bakken

ik wel ding knapte onder rijden bij een drempel los
 
giggitybyte
Joostvdw 2-1-2006 19:33 Print reply

Posts: 4789
ach bij mij kwam me koplamp vooruit m'n stuur uit en hing aan de draadjes, ook een ervaring rijker

(moet je maar niet met 80 over een klinkerweg gaan met een vespa zonder vering...)


vind et trouwens super vet wat jullie allemaal bakken, kheb een hekel aan choppers, maar het werk wat erin gaat is echt super!
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
GTC_Daan 3-1-2006 17:15 Print reply

Posts: 420
je bent er niet knapper op geworden
 
je stinkt naar poep
Hells Hobbit 3-1-2006 21:41 Print reply

Posts: 1793
vandaag weer druk bezig geweest met dennisss,

de achterste motorsteunen zijn nu af. deze zijn het moeilijkst omdat hiermeehet blok voor 95% ge fixeerd wordt. Het enigste wat het blok nu nog kan is draaien om het ophangpunt, en dat is een niet cruciale beweging voor de juiste positie van het tandwiel etc.

het moeilijkste is dus gedaan!



hoe komt hij nog meer vast: onder het blok , waar normaal het subframe aan het blok geschroefdwordt komt nog een ophang punt, en voor aan komt nog een beugel.



verder hebben we het stuurslot gaat dichtgemaakt, en is de tank lekvrij gemaakt ( dmv kneedbaar ijzer, solderen en plaatjes erin maken. hij is nu 100% lek vrij!



het stukje pijp wat je ziet is ons spruitstuk, er moeten nog 2 flenzen aan gelast worden en vervolgens dicht gesoldeerd. ( de carburateur past niet waar hij oorspronkelijk zat en wordt ietsjes naar buiten gebogen met dit stukje pijp )



Dit bericht is gewijzigd door fseend op 3-1-2006 om 22:14 uur.
 
suzuki gt50 3-1-2006 21:43 Print reply

Posts: 561
wat is dat gesmodder met een laspost daar aan het kader
verder wel leuk
greetz wouter
 

Dit topic is 215932 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 69 van 115
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 113, 114, 115Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved