Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - gekkenwerk dt chopper

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1103 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #22989 - gekkenwerk dt chopper
Pagina 49 van 115
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 113, 114, 115Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 216084 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

StoeiiPoes 20-8-2005 0:25 Print reply

Posts: 217
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbx-power
dat zeg ik, petje af!

Eigenlijk om het helemaal af te maken zou je er een 4-takt blok onder gooien, dan is het helemaal af! mijn mening dan he, maar het ziet er al super uit!

Dit bericht is gewijzigd door mbx-power op 20-8-2005 om 0:25 uur.



als je nou dan een hoed hebt

maar euhh grappig gemaakt hoor
 
BIET 20-8-2005 0:28 Print reply

Posts: 22355
Het is alleen wel een beetje kaal tussen de bovenkant van de cilinder en de tank...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
THOMASJEUHHH 20-8-2005 0:43 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103
begent er serieus op te lijken

nou ben ik geen chopper fan maar als je zon ding zelf beunt is het altijd mooi


ja ma jammer dat het yamaha is

ff ontopic

ma begint er op te lijken niet verw8 dat ie er zo zou uitzien gaaf man

ga zo door
 
bwoaahhppp,,..
herman103 20-8-2005 0:51 Print reply

Posts: 1352
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda mt driver
[...]


ja ma jammer dat het yamaha is

ff ontopic

ma begint er op te lijken niet verw8 dat ie er zo zou uitzien gaaf man

ga zo door



idd dat ding loopt 200km dan is je ontsteking gaar of iets anders maakt niet uit lang lopen doet ie niet
 
Thijs ZR50 20-8-2005 3:34 Print reply

Posts: 832
Mooi resultaat, good work
ziet dr strak uit
 
Suzuki... Ride the wind of changes...
zundappchefke 21-8-2005 12:57 Print reply

Posts: 1715
ziet er al goed uit nu de laatste puntjes nog
btw is dat een jamarcol uitlaat die ook onder een zundapp gaat standaart ?

en waar blijft het voorspatbord

verder goed gewerkt
 
verhuist maar blijft het zelfde
Rive-MBX 21-8-2005 13:00 Print reply

Posts: 764
echt een relaxed ding
 
*zucht*
shaguar 23-8-2005 15:40 Print reply

Posts: 27
wowie sietur egt vet uit, als je de tank ensow un beetje mooi maakt, dn hoef je die nie eens te spuiten vin ik hoor
hope datie oowk un beetje goe loopt
 
The impossible is only the untried...
tsxj oran 26-8-2005 21:01 Print reply

Posts: 6498
hoe loopt het ???
en rijd dat een beetje zo een sjopper??
 
oud
mcdronkz 26-8-2005 21:22 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fseend
ghehe, 18" 2.5 / 2.75 wegprofiel banden gevraagd ter donatie


ik heb wel iets wss

hmm

mss morgen ff kijken als ik het niet vergeet
 
GTC_Daan 27-8-2005 20:24 Print reply

Posts: 420
wanneer maken jullie nou es nieuwe fotoows, ben ondertussen benieuwd!
 
je stinkt naar poep
rsruud 2-9-2005 0:04 Print reply
Posts: 281
kdacht in het begin niet dat het iuets zou worden, maar dit ziet er wel leuk uit ja. hij had alleen wel (veel) lager gemogen, het frame enzo dan.
 
Hells Hobbit 3-9-2005 21:55 Print reply

Posts: 1793
is idd jamarcol uitlaat,

voorspatbord!?
mssn een heel kleintje ofzo, maar iets minimaals iig.

ik heb net introductie gehad dus is nog niet veel gebeurt
 
Raffel 3-9-2005 22:05 Print reply

Posts: 1226
tziet er leuk uit allemaal, alleen blijf ik t jammer vinden dat de grootspraak die jullie in t begin hadden (en waarvan mn broer tegen dennis zei dat t niet mogelijk was) niks van te zien is..

verder ziet t er goed uit

 
Hells Hobbit 3-9-2005 22:11 Print reply

Posts: 1793
die vonden we te groot
 

Dit topic is 216084 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 49 van 115
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 113, 114, 115Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved