Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Je laatste aanwinst

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 757 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #22568 - Je laatste aanwinst
Pagina 60 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 117205 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap2 12-12-2004 19:52 Print reply

Posts: 9984
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]



Je zou eens een kromme vork kunnen zoeken, de onderpoot is dan meestal nog wel heel .
En een kromme voorvork (zo1 van het goede soort, dat je voorwiel onder je aftapplug zit) zal niet veel kosten.
 
Stoere brommers
Tsxdude AKU MicheL 12-12-2004 19:57 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoCrossIpkiss[stan]

alle3?

heey kben koen en kheb vdaag nix te doen dusj laat ik us 3 motoren kopen met me poen?

HA HA


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm

model



Hehe, zelfde model als meeste gietvelgen hoor
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Blukaap2 12-12-2004 19:58 Print reply

Posts: 9984
Nee
 
Stoere brommers
Tsxdude AKU MicheL 12-12-2004 19:58 Print reply

Posts: 10676
verklaar u nader?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Blukaap2 12-12-2004 19:59 Print reply

Posts: 9984
Had ik niet tegen jou.
 
Stoere brommers
Tsxdude AKU MicheL 12-12-2004 20:01 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Had ik niet tegen jou.


kej, maar dan zou ik van dezelfde vork een 2de moeten vinden die kapot zou moeten zijn, iig 1 poot...


Poot is uit een ktm 250 `96
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Gertjan 12-12-2004 21:26 Print reply

Posts: 1505
pijn in mn rug
 
Blukaap2 12-12-2004 21:34 Print reply

Posts: 9984
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]


kej, maar dan zou ik van dezelfde vork een 2de moeten vinden die kapot zou moeten zijn, iig 1 poot...


Poot is uit een ktm 250 `96


KTM gebruikt ws dezelfde vorken in meerdere motoren.
En het blijven crossdingen, dus dan zal er nog wel eens iets krom gereden worden .
 
Stoere brommers
Tjebbex 12-12-2004 21:37 Print reply

Posts: 119
een scooterr achterlicht op me mt
 
rs rens 12-12-2004 21:41 Print reply
Posts: 64
mijjnn RSje
 
Honda_mbiloss [Emiel] 13-12-2004 22:44 Print reply

Posts: 3697
Wat ik gekocht heb is een 2de hands mb/t 50 blok. Hij scheen goed te zijn had die mij van te voren verteld. Ik daar heen gegaan, Ten eerste was de cilinder al niet fatsoenlijk, 1 zuigerveer miste. Pistonpen veertjes zaten er ook al niet in. Naja cilinder laten liggen blokje zag er nog wel fatsoenlijk uit in het eerste opzicht.

Vandaag eens ff verder gekeken. Krukas is ook niet helemaal recht meer, maar dat terzijde zal ik denk ik niet zo heel erg veel last van hebben.

Dusja ff carterdeksel eraf, vertrouwde het al niet helemaal.

Wat er mis was in het eerste opzicht:

- tandwiel op krukas zat totaal niet vast kun je gewoon op en neer bewegen.

- de 4, m6 bouten op de koppeling zaten handvast??

- En er zat me toch een berg met rommel in. Het leek wel alsof alle onderdelen die erin zaten direct van de sloop afkwamen, of uit een berg met zand...

Ooit van een compressor gehoord?.

Dit heb ik dus ff naar em toegestuurd:

ten eerste:

draai voortaan het tandwiel op de krukas goed vast. doe dit door een doek tussen de tandwielen te stoppen. Dus niet dat je het tandwiel nog op en neer kan bewegen.....

Ten 2de:

Draai de m6 boutjes op de koppeling goed vast, zodat ze niet los kunnen trillen, zodat je blok niet naar de haaie loopt.

(Dus niet handvast?:S)

Ten 3de:

Zorg ervoor dat het blok goed schoon is van binne voordat je er olie inkeild. damn man het leek wel een zandberg. Kun je voorkomen door hem met een compressor uit te spuiten, en hem op een fatsoenlijke schone plek in elkaar te zetten.

Nou, dat was het wel zo'n beetje. En heb nu alleen nog maar het carterdeksel eraf gehad... Hoop iig niet meer tegen te komen.

Ik weet niet hoe jij je blokken normaal verkoopt aan iemand. Maar dit is lichtklare opzetterij....

Krijg je waarschijnlijk niet echt een goede naam van...

mzl, emiel



En hij durfde te beweren, dat dat blok een half jaar lang op zijn mt heeft gezeten. jajajajaja................


Je moet nu ff van onder naar boven lezen, kwa volgorde. Iig had ik hem al een emailtje gestuurd over die kromme krukas. Staat alleen niet bij mij inbox maarja is foutje denk.

Wat er vooraf ging.

ik heb er nooi problemen mee gehad, was mijn mt blok waarmee ik een half jaar zonder prob's mee heb gereden.

maarja het was ook nie de bedoeling dat je de schakelpook mee zou neme.

laat em ff uitlijnen kost een tientje ofzo

-------Origineel bericht:-------
Verzonden door: Honda_mbiloss [Emiel]
Verzonden op: 12-12-2004 18:18
Onderwerp: Re: blokje

jow nu geen reactie meer?





Nou dat is dus

hondadriver_chris

Zit hier ook op het forum. Had ik niet verwacht eigenlijk dat je dan zo word opgelicht. Scheelt datk er nog een beetje verstand van heb. Anders hadden ze dat blok er zo onder gehangen. Zou lekker gelopen hebben.....






 
Zoetahmeerdah [Marcel] 13-12-2004 22:47 Print reply

Posts: 5996
zo kreeg ik ook een keer een mb8 blok van ruud..heel fijn. heb er ook nog ergens fotos van..

oja scheen gereviseerd te zijn

Dit bericht is ge-edit door Zoetahmeerdah [Marcel] op 13-12-2004 22:47
 
ik haat mensen
nsracer 13-12-2004 22:59 Print reply
Posts: 170
velgen!


 
www.pilskeet.nl - www.brommerforum.nl/gallery/view/1218 - alles is pas te maken
-Niellesie- 13-12-2004 23:01 Print reply

Posts: 6454
een derbi
 
allalallalallalalallalala
Lykantroop 13-12-2004 23:20 Print reply

Posts: 4754
12 voor tandwiel, 46 achtertandwiel, en een nieuwe ketting
 

Dit topic is 117205 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 60 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved