Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen"topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1072 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #22475 - "kleine vragen"topic
Pagina 66 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 115582 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tijzzz 27-11-2004 18:06 Print reply

Posts: 4215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff

[...]




Als hij niet goed terugkomt zijn je binnenpoten krom, of je stabilisator zit niet goed.
Over het in elkaar veren:
Heb je die veer spanners wel helemaal aangedraaid? (die moertjes die boven in je binnenpoten zitten)
er kan ook te weinig olie in zitten


M'n poten zijn recht, die moertjes zijn helemaal ingedraaid, voldoende olie, dus ik zal eens zonder stabilisator proberen.
 
MC Beuner 27-11-2004 22:34 Print reply

Posts: 3687
wat was die site ook weer van die beun tuners?

 
Vivatje snor
Bullet 27-11-2004 22:36 Print reply

Posts: 12150
Da Mol bedoel je?
 
**My BungHole Will Speak Now**
[RRT] Lost-P 27-11-2004 22:37 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

Da Mol bedoel je?


wrs. wel ja
 
Chille Tune shit dan
MC Beuner 27-11-2004 22:40 Print reply

Posts: 3687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

Da Mol bedoel je?


ja
wat is de link?
 
Vivatje snor
Bullet 27-11-2004 22:45 Print reply

Posts: 12150
http://www.damol-tuning.tk

Dit bericht is ge-edit door Bullet op 27-11-2004 22:46
 
**My BungHole Will Speak Now**
honda_2takt_power 27-11-2004 22:52 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

http://www.damol-tuning.tk

Dit bericht is ge-edit door Bullet op 27-11-2004 22:46
moet je ff moeite nemen om het gastboek door te lezen
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Leen 27-11-2004 23:01 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tijzzz

De voorvork op m'n MT veert (zo vind ik toch) nogal slecht. Als ik in mn voorrem knijp tijdens heb rijden (voor een bocht ofzo) en ik rem nogal hard dan schiet hij in elkaar en wil bijna niet meer terug komen.

Waar zou dit aan kunnen liggen? Het chrome op mn binnenpoten is nog goed en er zit net weer niewe olie in. Er zitten ophoogbussen op van 8cm. Kan het daar aan liggen?


dan zitten je poten wss naar mekaar toe geknepen (te kleine vulbusjes tussen vork en vork dus)
 
honda_2takt_power 27-11-2004 23:21 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

[...]
moet je ff moeite nemen om het gastboek door te lezen

dit lees ik net

Beste Da Mol Tuner.
Ik heb een probleem. Ik heb dus een Honda SR, jeweetwel, nog met diagonaal camino blok.

Nu vertelde een maat van me dat je zo blok best kan omdraaien, zodat de uitlaat links komt te hangen en ondersteboven, zodat het echt op zo'n onderlangse krulpijp lijkt.

Wat is nu mijn probleem vraagt u zich af.

Hij rijdt nu dus achteruit :S

Heeft u hier een oplossing voor?

Bij voorbaat dank,

Ramey

 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
R0bby 28-11-2004 5:17 Print reply

Posts: 203
nee deze wappie ongein dan:

hoi beste mensen ik heb echt dringend advies nodig


gister reed ik met mijn spartamet ongeveer 85 knopen op de bootteller , toen mijn betonmolen ermee kapte toen ik mijn colamixer had afgestelt naar 12 cm keelonsteking , waardoor hij dus minder hard trok , maar beter boodschappen kon doen van 5 euro.
maar het probleem dus dat die betonmolen een verbruik heeft van 101273987:1 en hierdoor is mijn leuter gauw leeg als ik de hond uit moet laten , zou het kunnen dat mijn koelkastdeur gister aan de linkerkant van mijn bed stond waardoor de bananen gister mijn oma konden ontvoeren en hiervoor losgeld vroegen voor 87 appels , maar mijn ajaxmet is dus gister zonder jif vastgelopen , hebben jullie hier compressiepoeder voor zodat mijn achterband weer op 89 PSI komt te staan? dan kan ik eindelijk weer naar cuba fietsen met mijn stropdasje . dus welke tuningskit is hier beter voor?



 
Don't chase dreams, chase paper!
Freestyler 28-11-2004 11:48 Print reply

Posts: 468
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lykantroop

brommerforum onthoud mn inlog cookies niet meer, heeft iedereen dat?


Heb ik ook met firefox
 
tiet
Apriliars105 28-11-2004 11:50 Print reply

Posts: 6111
heb ik ook
 
As finishing touch, God created the Dutch
Leen 28-11-2004 11:53 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freestyler

[...]


Heb ik ook met firefox


same here
 
Appelflap 28-11-2004 19:50 Print reply

Posts: 77
k, aangezien het me eerste brommer is en me pa d'r niet is. Ik heb een redelijk probleem met m'n Kawasaki AR50. De kamer direct na de brandstoftoevoer ( vlotterkamer? ) lekt. Aan de onderkant zit een klein bochtje ( kamer met toevoer en afvoer en dan onderaan een bochtje ) als het ware en hier loopt benzine uit als ik de kraan open draai. Hoort hier een slangetje op te zitten? Of een afsluiting? Eerder vandaag deed ie dit niet dus snap er geen aars van.

Het is donker dus kan niet al te veel zien.
 
Tijzzz 28-11-2004 19:57 Print reply

Posts: 4215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Appelflap

k, aangezien het me eerste brommer is en me pa d'r niet is. Ik heb een redelijk probleem met m'n Kawasaki AR50. De kamer direct na de brandstoftoevoer ( vlotterkamer? ) lekt. Aan de onderkant zit een klein bochtje ( kamer met toevoer en afvoer en dan onderaan een bochtje ) als het ware en hier loopt benzine uit als ik de kraan open draai. Hoort hier een slangetje op te zitten? Of een afsluiting? Eerder vandaag deed ie dit niet dus snap er geen aars van.

Het is donker dus kan niet al te veel zien.


Waarschijnlijk blijft je vlotter naar beneden hangen waardoor de benzinetoevoer open blijft staan. Het bochtje onderaan je carburateur is een overloopje. Als je je brommer een paar keer achteraan optilt en op de grond laat vallen (op zn achterwiel natuurlijk...) zal het wel weer goed zijn. Als dat niet zo is moet je je carburateur er even van onder halen en hem schoonmaken.
 

Dit topic is 115582 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 66 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved