Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen"topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 644 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #22475 - "kleine vragen"topic
Pagina 45 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 115421 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Apriliars105 3-11-2004 20:52 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: voederbiet

ik heb nu met me NSR dat hij soms niet in ze 3 wil normaal is dit gewoon een klein tikje maar nu moet ik em soms egt omhoog trappe, blok olie zit er genoeg in mischien dooor het koude weer?


door het koude weer niet meer in de versnelling??? Nog nooit van gehoord?

Maar schiet hij dan in een soort vrij of blijft hij gewoon in zijn 2e versnelling? En als je zonder koppeling schakelt?

Dit bericht is ge-edit door Apriliars105 op 3-11-2004 20:53
 
As finishing touch, God created the Dutch
Tijzzz 3-11-2004 20:55 Print reply

Posts: 4215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: voederbiet

ik heb nu met me NSR dat hij soms niet in ze 3 wil normaal is dit gewoon een klein tikje maar nu moet ik em soms egt omhoog trappe, blok olie zit er genoeg in mischien dooor het koude weer?


Probeer eens met tussengas op te schakelen.

Dus: koppeling *vrom, vrom* schakel op en koppeling los.
 
voederbiet 3-11-2004 20:56 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105

[...]


door het koude weer niet meer in de versnelling??? Nog nooit van gehoord?

Maar schiet hij dan in een soort vrij of blijft hij gewoon in zijn 2e versnelling? En als je zonder koppeling schakelt?

Dit bericht is ge-edit door Apriliars105 op 3-11-2004 20:53


dagt miskien dikke olie maar hij blijf dan gewoon in ze 2 staan

maar het is af en toe soms istie net in ze 3 geweest schakel ik trug ergens voor en dan gaat ie wel gewoon weer in ze drie
 
BF is gewoon een kk site
ghost-rider 3-11-2004 20:58 Print reply

Posts: 1886
issut ''normaal'' voor een orgi TZR met alleen yasuni pijp dat ie 14k toeren maakt...

en is dat wel gezond.. als ik dat vaak doe..
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
ironbird 3-11-2004 21:03 Print reply

Posts: 1096
Ik heb dus voor de eerste keer een blok gereviseerd. maar ik zit met een groot probleem.

Waarschijnlijk gaan jullie zeggen van "gooi het blok wee ropen en kijk er naar" maar mss heeft iemand al ervaring met dit probleem.

het zit dus zo: hij trekt redelijk, maar wil niet op toeren komen, en hij schakelt heeel slecht, en ik kan maar tot 3de schakelen, het lijkt dus alsof ik maar 3 versnellingen heb (het is een mt5 met een 5bak)

waarschijnlijk zit er dus iets verkeer in elkaar, maar ik heb alles exploded views bij de hand gehad bij het reviseren, en het klopte toch dacht ik.

het versnellingspookle wil ook niet trugveren als ik geschakeld heb, het presies alsof de lager ervan kapot is. maar dat is niet.

kan er misschien iets mis zijn met die vork die de wals in beweging zet?
 
S1lv3r 3-11-2004 21:06 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lykantroop

ja, en nieuwe kettingen rekken geloof ik altijd een beetje uit, toen ik me tsx kocht zat er een nieuwe op, en nu een jaar later heb ik er een tandje uit gehaald


dat noem je slijtage
 
Tijzzz 3-11-2004 21:08 Print reply

Posts: 4215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ghost-rider

issut ''normaal'' voor een orgi TZR met alleen yasuni pijp dat ie 14k toeren maakt...

en is dat wel gezond.. als ik dat vaak doe..


Nou ja, normaal...

Maar zolang je het niet te vaak doet (dus niet hele dagen vol gas gaan rijden) kan het volgens mij geen kwaad.
 
Tijzzz 3-11-2004 21:10 Print reply

Posts: 4215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ironbird

Ik heb dus voor de eerste keer een blok gereviseerd. maar ik zit met een groot probleem.

Waarschijnlijk gaan jullie zeggen van "gooi het blok wee ropen en kijk er naar" maar mss heeft iemand al ervaring met dit probleem.

het zit dus zo: hij trekt redelijk, maar wil niet op toeren komen, en hij schakelt heeel slecht, en ik kan maar tot 3de schakelen, het lijkt dus alsof ik maar 3 versnellingen heb (het is een mt5 met een 5bak)

waarschijnlijk zit er dus iets verkeer in elkaar, maar ik heb alles exploded views bij de hand gehad bij het reviseren, en het klopte toch dacht ik.

het versnellingspookle wil ook niet trugveren als ik geschakeld heb, het presies alsof de lager ervan kapot is. maar dat is niet.

kan er misschien iets mis zijn met die vork die de wals in beweging zet?


Dat op toeren komen ligt niet aan je blok volgens mij, ik denk eerder aan verkeerde afstelling of zo.

En dat versnellingspookje: heb ik ook af en toe. Misschien een zwak veertje of zo?
 
ironbird 3-11-2004 21:40 Print reply

Posts: 1096
nja, maar voor ik het blok openhaalde schakelde hij goed...

dus ik denk dat er iets niet juist zit ofzow.
 
Jan van Elderen 3-11-2004 21:58 Print reply

Posts: 555
Hmmz, heb mb met 70 polini..
Cilinder is vrij gaar, maar rijdtbaar..
Bougie = koffiebruin
Geen valse lucht (loopt goed stationair etc..is allemaal gechecked)
In zijn vrij mooie gasreactie.

Als ik weg wil trekken echter (warm of koud) met vol gas --> valt uit.
Als ik met half gas/ 3/4 gas wegtrek is et wel goed

Gasnaald staat op zijn hoogt..anders is et helemaal geen doen

Luchtstelschroef = 1.5 slag uit
Ook lijkt hij btje krassend geluidje te maken boven de 8000/9000 toeren (het lijkt wel alsof powerband van 6000 tot 9000 loopt, en alles daarboven = schrapend, krassend geluid..kan dat ook de 50 kop (39mm) zijn op een 70cc (45mm)?)

Heb GEEN speling op me bigend, linker krukaskeering is vervangen, onsteking staat 100% goed.

Nieuwe bougie.

Is de cilinder gewoon te gaar om nog te rijden?

Loopt btw wel stationair, al moet ik de stationairsproeier met maximaal indraaien

Topch groter sproeiertje erin bouwen?

Edit: Verder setup:
- 20 mikuni externe sproeier (geloof dat er nu een 140 mikuni sproeier inzit)
- Std snelle bocht (schoongemaakt)
- 50 kop (lijkt wel uitgedraaid, maar = geen 45 mm)


Dit bericht is ge-edit door Jan van Elderen op 3-11-2004 22:01

Dit bericht is ge-edit door Jan van Elderen op 3-11-2004 22:11
 
*blurk*
wiebutt 3-11-2004 22:08 Print reply

Posts: 6264
Wat vinde jullie van me niewe kop ?
Opmaat op polini zuiger 45mm
Ik vind de verbrandingskamer wel mooi




Edit: je ziet wel wat me oude kop is
Is btw gedaan door pro tuning

Dit bericht is ge-edit door wiebutt op 3-11-2004 22:08
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
cerberus10 3-11-2004 22:08 Print reply

Posts: 2338
ja prachtig dacht dat je hier vragen moest stellen
 
MotoCrossIpkiss[stan] 3-11-2004 22:08 Print reply

Posts: 7744
netjes
 
hoi
wiebutt 3-11-2004 22:09 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cerberus10

ja prachtig dacht dat je hier vragen moest stellen


Waar moet ik het dan poste ?
En ik vraag meninge ..

Dit bericht is ge-edit door wiebutt op 3-11-2004 22:09
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Thomaz 3-11-2004 23:02 Print reply

Posts: 510
Weet iemand het verschil tussen een dellorto 104 sproeier groot, en een dellorto sproeier 104 klein ?

Dit bericht is ge-edit door Thomaz op 3-11-2004 23:02
 

Dit topic is 115421 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 45 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved