Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen"topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 694 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #22475 - "kleine vragen"topic
Pagina 28 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 115238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Marthin 20-10-2004 1:07 Print reply

Posts: 6164
ik heb hier een watergekoelde cilinder liggen voor een rs.

het is een gietijzeren cilinder.

weet iemand wat voor merk dit zou kunnen zijn?

cilinder is zelf zwart.

 
S1lv3r 20-10-2004 9:45 Print reply

Posts: 5213
is eene mtx blok een 5bak?
 
John Huijben 20-10-2004 9:46 Print reply

Posts: 2433
alsie 50 of 70cc heeft orgineel wel.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Supernova 20-10-2004 9:46 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r

is eene mtx blok een 5bak?


Duits blok wel
Nederlands niet (tenzij je het zelf ombouwd natuurlijk)
 
WP Car Customs
Mr.Pink 20-10-2004 10:15 Print reply

Posts: 776
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr.Pink

Als je je olie keeringen in je blok zet, moet je er wat olie over gooien, hoorde ik. Maar at voor olie?

 
MotoCrossIpkiss[stan] 20-10-2004 10:36 Print reply

Posts: 7744
mtx ot is stndrt wel 5bak...

mtx-sh niet, die is in NL 4 bak
 
hoi
Twenteboer 20-10-2004 14:20 Print reply

Posts: 1002
Waar zitten de knipperlichtrelais bij mijn senda, ik heb er andere knipperlichten op en ze knipperen nu als een gek...moeten er dan zwaardere relais in ofzo?
 
Werner 20-10-2004 15:04 Print reply

Posts: 2127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marthin

ik heb hier een watergekoelde cilinder liggen voor een rs.

het is een gietijzeren cilinder.

weet iemand wat voor merk dit zou kunnen zijn?

cilinder is zelf zwart.



TP50 of TP80
 
[RRT] Lost-P 20-10-2004 16:51 Print reply
Posts: 4578
dat nieuwe type Derbi GPR, ligt daar nog tzelfde blok onder als dat "oude" type? (dus type van Mike zeg maar?)...
 
Chille Tune shit dan
Denracer 20-10-2004 16:53 Print reply

Posts: 1440
beetje domme vraag maar waarom is een 5-6 bak beter dan een 4 bak >?<
 
HONDA THE POWER OF SPEED ;-) gezocht een compleet mb frame zonder of met blok inbox me maar maakt nix of ie gespoten moet worden liefst niet te ver wegregio friesland groningen en drente niet verder maximum prijs 250 euro of ruilen mt5
mcdronkz 20-10-2004 16:54 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Denracer

beetje domme vraag maar waarom is een 5-6 bak beter dan een 4 bak >?<


verdeelt het vermogen over de versnellingen
 
TSX Peter 20-10-2004 17:08 Print reply

Posts: 113
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr.Pink

Als je je olie keeringen in je blok zet, moet je er wat olie over gooien, hoorde ik. Maar at voor olie?

waar het asje door heen gaat, daar moet olie aan. maar de buitenkant absoluut niet! die moet je goed ontvetten, en de plaats waar de nieuwe keering inkomt ook goed ontvetten.
 
Bullet 20-10-2004 17:11 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Werner

[...]


TP50 of TP80


2x fout

is wss een TP70
 
**My BungHole Will Speak Now**
S1lv3r 20-10-2004 17:55 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

[...]


verdeelt het vermogen over de versnellingen


je kunt dus sneller acceleren + hogere top
 
Denracer 20-10-2004 17:58 Print reply

Posts: 1440
nice IK WIL EEN 6 BAK :P
 
HONDA THE POWER OF SPEED ;-) gezocht een compleet mb frame zonder of met blok inbox me maar maakt nix of ie gespoten moet worden liefst niet te ver wegregio friesland groningen en drente niet verder maximum prijs 250 euro of ruilen mt5

Dit topic is 115238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 28 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved