gewoon schakelen als vermogen "afneemt"
gewoon blijven gassen tot hij niet meer echt harder gaat en dan overschakelen
mwah ze powe r band is zeg maar van 7 tot 11 maar als ik gas blijf geven blijft ie ook harder gaan tot ze 14k .. maar dat lijkt me nie echt goed voor je standaard cil toch?
Zijn je remzuigers nog goed, bij mijn senda was er een stukje uit geslagen toen deed hij het ook niet meer en lekte hij ook vloeistof
is er een manier waarop ik dit kan controleren? (zonder me wiel te demonteren en zo)
heb de laatste tijd niets anders dan miserie met die a-rem, en bij de dealer laten maken kost me wsl een smak geld
alvast bedankt
HONDA THE POWER OF SPEED ;-) gezocht een compleet mb frame zonder of met blok inbox me maar maakt nix of ie gespoten moet worden liefst niet te ver wegregio friesland groningen en drente niet verder maximum prijs 250 euro of ruilen mt5
zal een CR125 uitlaat op me TSX lope met 70malo... k heb gianelli voor motohispania oowk ligge... maar kga geen moeite in dat ding steken als Cr uitlaat beter kan lope
zal een CR125 uitlaat op me TSX lope met 70malo... k heb gianelli voor motohispania oowk ligge... maar kga geen moeite in dat ding steken als Cr uitlaat beter kan lope
is die gia voor 70cc mh? dan denk ik dat die beter loopt dan die cr125 pijp, die scheelt namelijk wel erg veel met die tsx (qua slag, vermogen en cc)