Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen"topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1052 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #22475 - "kleine vragen"topic
Pagina 143 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 114432 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kreidler rs 15-1-2005 20:22 Print reply

Posts: 6202
hoe hard gaat een v6 als je de begrenzers er uit haalt?

 
bier drinken en kut roepen
Ryan 15-1-2005 20:23 Print reply
Posts: 950
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kreidler rs

hoe hard gaat een v6 als je de begrenzers er uit haalt?





zo hard?
 
Alferink88 15-1-2005 20:27 Print reply

Posts: 191
gloof 85.. niet veel beter dan standaard maar hij trekt wel harder op..is een middengebied uitlaat.. een soort van trek uitlaat :P
 
kreidler rs 15-1-2005 20:30 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ryan

[...]




zo hard?


 
bier drinken en kut roepen
S1lv3r 15-1-2005 22:17 Print reply

Posts: 5213
Na 400 meter rijden hou dme brommer heel erg in, hij kan dan geen toeren meer maken, heeft dat met de carburatie te maken of met iets anders.


 
mc game 15-1-2005 22:28 Print reply

Posts: 44
hoe hard rijd een derbi senda zonder begrenser
 
Frysk 15-1-2005 22:29 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mc game

hoe hard rijd een derbi senda zonder begrenser


welk bouwjaar ?
 
giggitybyte
Gideon 15-1-2005 22:35 Print reply

Posts: 6855
Kan dus waarschijnlijk aan een Proma of Luhao komen, helemaal nieuw.

Welke is beter/laagtoeriger/doet niet onder voor Homoet?

Proma denk ik zelf?
 
SSTjoener
S1lv3r 16-1-2005 16:28 Print reply

Posts: 5213
ik heb nu al een tijdje een nieuwe cilinder. Maar hij heeft niet echt veel compressie, in het begin ook al niet, ik denk dat dat komt omdat de zuiger niet helemaal 'bovenaan' komt. ik hb er even een ilustratie gemaakt:

dit lijkt mij niet echt goed. Het plaatje is wel overdereven getekent zodat je goed kunt zien wat het probleem is. in het echt zit er iets van 4 mm ruimte tussen de zijkant van de zuiger en de bovenkant van de cilinder. het bovenste punt van de zuiger ligt ongeveer gelijk aan de bovenkant van de cilinder.

edit: img_large

Dit bericht is ge-edit door S1lv3r op 16-1-2005 16:30
 
Tsxdude AKU MicheL 16-1-2005 16:29 Print reply

Posts: 10676
draai je cilinder bovenop af, en hoeveel voetpakkingen heb je eronder?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Blukaap2 16-1-2005 16:30 Print reply

Posts: 9984
4mm ?
Dat ie dan nog loopt .

Dat verschil is normaal gesproken zo'n 0,2mm.
(en samen met de ruimte in de cilinderkop houd je dan een 0,8mm over tussen zuiger en cilinderkop).
 
Stoere brommers
S1lv3r 16-1-2005 16:31 Print reply

Posts: 5213
gewoon 1 pakking onder, de poorten gaan trouwens wel aalemaal goed open, precies onder de uitlaatpoort en spoelpoorten
 
S1lv3r 16-1-2005 16:32 Print reply

Posts: 5213
hij loopt nog wel, alleen niet echt veel kracht onderin de toeren. maar hij rijd wel gewoon iets van 75. en hij maakt ook veel toeren.
alleen de gasreactie is niet helemaal optimaal
 
Blukaap2 16-1-2005 16:39 Print reply

Posts: 9984
Eerst opmeten hoever ie nu werkelijk vd bovenkant vd cilinder afkomt (schuifmaat ofzo, wees creatief).
Dan kijken hoever de verbrandingsruimte in je kop valt (hoe diep dat richeltje in je kop is, als er 1 in zit).
En dan zorgen dat er tussen de bovenkant vd zuiger en de buitenkant vd verbrandingsruimte ongeveer een mm overblijft.
 
Stoere brommers
Tsxdude AKU MicheL 16-1-2005 16:40 Print reply

Posts: 10676
en waar trek jij uit dat je niet veel compressie hebt?

 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve

Dit topic is 114432 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 143 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved