Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Honda doet raar

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 762 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22206 - Honda doet raar
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 758 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

CaPsLoCkEr 18-9-2004 19:04 Print topicpost

Posts: 91
Hallo, ik heb een honda px en heb er 2weken geleden nieuwe cilinder opgezet (polini 70cc), verder heb ik ook een leovinci uitlaat en de carb en de rest is origineel, nou ik was gisteren aan het rijden ongv 4km en ik ging ongveer 50-55 km/u (al inrijdend) en toen heb ik een half uurtje bij een vriend gezeten en toen we wouden vertrekken starte m'n brommer wel goed maar toen ik aan het rijden was begon het, hij trok en dan niet meer hij trok en dan niet meer enz. ik ging niet rapper dan 35 km/u en hij sputterde verschrikkelijk, knallen in me uitlaat enz... waaraan kan dit liggen ? ik heb al een beetje met de carbu zitten klooien hij blijft draaien stationair maar hij rijd nog altijd hetzelfde. ik heb benzine en bougie vonkt goed maar is wel nog altijd warmte graad 7
 
Tuning Is Not A Crime

Teunmenator 18-9-2004 19:33 Print reply

Posts: 2524
je zegt zelf al dat je nog maar graad 7 hebt. Maak daar eerst es een 9 (of 8) van dat kan al een verschil zijn. Ik weet niet of een bougie die gruwelijk heet wordt anders gaat vonken.

Ik neem aan dat je sproeier niet verstopt zit? En is je benzine toevoer gewoon goed? (ff slangetje eraf trekken en kraantje open zetten kijke of die netjes loopt..)

Heeft die in de regen gestaan? De kans is heel klein maar misschien dat je bougiedop niet lekker afgeschermd is en daardoor je vonk niet lekker aankomt zeg maar, omdat het via het water wegloopt naar de cilinder..
 
CaPsLoCkEr 18-9-2004 19:53 Print reply

Posts: 91
Ja de bougie word idd heel erg warm de sproeier zit normaal niet verstopt hij is wel nog origineel maar ik ga er in de loop van volgende week maat 85 95 100 kopen en dan zien welke de beste is. M'n benzine toevoer werkt perfect. Hij heeft nooit in de regen gestaan. Maar hij is nog van geen kanker deftig afgesteld
 
Tuning Is Not A Crime
CaPsLoCkEr 18-9-2004 20:33 Print reply

Posts: 91
gaat m'n bougie er ook kapot van?
 
Tuning Is Not A Crime
DannicHonda 18-9-2004 22:22 Print reply

Posts: 235
die knallen in de uitlaat heeft te maken met de ontsteking icm benzinetoevoer. ik zou aangezien t een 70cc betreft een graad 8 bougie proberen en controleren of de vonk PAARS is zo niet dan de onsteking nakijken, misschien is er vocht ik gekomen of zo. en een sproeier 90/95 lijkt mij voldoende. en controleer eens tussen de cilinder en de kop of hij goed afsluit, het kan zijn dat de koppakking verkeerd om zit (had ik ook last van).

Dit bericht is ge-edit door DannicHonda op 18-9-2004 22:22
 
CaPsLoCkEr 19-9-2004 11:34 Print reply

Posts: 91
er loopt idd wat benzine ofzo uit tussen m'n cilinderkop en cilinder, ik heb daar 2 pakkingen tussen gezet omdat het m'n originele kop is.
 
Tuning Is Not A Crime
kawa 50 19-9-2004 11:35 Print reply

Posts: 400
Honda's doen toch altijd raar?
 
CaPsLoCkEr 19-9-2004 11:38 Print reply

Posts: 91
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kawa 50

Honda's doen toch altijd raar?

Tja...
 
Tuning Is Not A Crime
mcdronkz 19-9-2004 11:41 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kawa 50

Honda's doen toch altijd raar?


Grappig?
niet echt..
 
DannicHonda 19-9-2004 11:42 Print reply

Posts: 235
2 pakkingen moet je NOOIT doen je moet zorgen dat je een nieuwe pakking hebt en dan op de goede manier er op doen (zitten 2 kanten op)
als t goed is zit er een bolle rand en een holle rand in, de bolle rand moet op de cilinder en de holle op de kop.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: CaPsLoCkEr

er loopt idd wat benzine ofzo uit tussen m'n cilinderkop en cilinder, ik heb daar 2 pakkingen tussen gezet omdat het m'n originele kop is.

 
CaPsLoCkEr 19-9-2004 18:04 Print reply

Posts: 91
ja maar tegen in de winkel hebben ze tege me gezegt dat de cil kop wat opgehoogd moet worden omdat de zuiger er anders tegen tikt
 
Tuning Is Not A Crime
blaasdwaas 19-9-2004 19:13 Print reply

Posts: 601
je moet niet teveel geloven wat die mensen zeggen je moet gewoon 1 goede derin doen en dan kijken
 
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren

Dit topic is 758 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved