Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - niet veel power met 110 zeta

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 901 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22186 - niet veel power met 110 zeta
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1592 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tsxdude AKU MicheL 18-9-2004 19:15 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Van een domme drent...

Maar bij Rutger was die cilinder volgens mij te laagtoerig voor de uitlaat oid.
En de cilinderkop was ook niet alles.

Dus cilinder tjoenen en cilinderkop aan (laten) passen en je gaat wel.



stfu blukAAP

Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 18-9-2004 19:16
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Hans F 18-9-2004 21:17 Print reply
Posts: 4326
kappen
 
jeroen 18-9-2004 21:21 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]



stfu blukAAP

Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 18-9-2004 19:16


idd..alleen de 110 malossie roelt
omfg
 
arthur de gek 18-9-2004 21:29 Print reply
Posts: 191
naja ik ga wel een keer bij die ene gover lang die ook een zeta heeft, dan kan ik goed vergelijken, en ik al een een proma`tje van een maat er op zetten kijken of het beter rijd. het is idd echt de ontsteking die happert.maar dat is pas bij exstreem hoge toerentallen, al buiten de powerband. toch bedankt iedereen




 
arthur de gek 18-9-2004 21:32 Print reply
Posts: 191
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arthur de gek

naja ik ga wel een keer bij die ene gover lang die ook een zeta heeft, dan kan ik goed vergelijken, en ik al een een proma`tje van een maat er op zetten kijken of het beter rijd. het is idd echt de ontsteking die happert.maar dat is pas bij exstreem hoge toerentallen, al buiten de powerband. toch bedankt iedereen.

ps. kan het iets met zuigerspeling te maken heben. ik geloof dat hij dat nogal veel had. als ik hem op een vlakke ondergrond leg en ik doe de zuiger er in ZONDER veeren. valt hij er zo door heen.ik geloof dat hij dan nogal wat moet afremmen. maar deze floept er gewoon doorheen









 
[RRT] Lost-P 19-9-2004 10:51 Print reply
Posts: 4578
Als die blijft hangen zonder zuigerveren is t niet goed hoor
 
Chille Tune shit dan
arthur de gek 19-9-2004 11:14 Print reply
Posts: 191
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

Als die blijft hangen zonder zuigerveren is t niet goed hoor


hij hoor idd niette blijven hangen, Maar pak is een goede cilinder en een goede zuiger, haal de zuiger er af en leg je cilinder op een vlakke ondergrond. laat de zuiger er in vallen. je zal zien dat hij bij het commpressie gedeelte remt.(kan veel kan weinig zijn)

bij mij was dus dus niet/weinig
 

Dit topic is 1592 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved